Unity. Free Intro online

01.

Про курс
Про курс
1
тиждень
навчання
6
годин
програми
10
годин
практики
Маєш питання по програмі?

Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Швидко створити захопливу перегонову аркаду, у якій треба проїхати коло треку за певний час? Абсолютно реально! Завдяки знанням, здобутим на цьому мінікурсі, ти зможеш створити трек, який тобі до вподоби, а також створити білд і показати гру всьому світу ;)

ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Розберешся з основами інтерфейсу та програмування.
Вмітимеш імпортувати асети та налаштовувати їх.
Познайомишся зі створенням світу гри та програмуванням геймплею.
Знатимеш, як покращувати графіку за допомогою постоброблення світла.
Ознайомишся з основами програмування на C#.
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Блок 1. Вступ
    • ● Оглядаємо план курсу та дивимося приклад фінального результату
      ● Встановлюємо Unity
      ● Оглядаємо інтерфейс Unity, ознайомлюємося з вікнами Scene, Project, Hierarchy, Inspector
      ● Створюємо простий кубик, вчимося його крутити, рухати та масштабувати
  • 2 Блок 2. Основи програмування
    • ● Створюємо скрипт для кубика
      ● Вивчаємо основні принципи роботи зі змінними, вчимося виводити повідомлення в консоль
  • 3 Блок 3. Робота з компонентами
    • ● Розбираємо оператори if, else та else if. Вчимося перевіряти натискання кнопок із клавіатури
      ● Ознайомлюємося з роботою з компонентами. Вчимося звертатися до компонента Transform, міняємо позицію, обертання та розмір кубика залежно від натискання кнопок
  • 4 Блок 4. Робота з тригерами
    • ● Вчимося працювати з тригерами, виконуємо дії під час входу кубика в певну зону
  • 5 Блок 5. Імпорт асетів, створення світу гри
    • ● Імпортуємо в проєкт асет
  • 6 Блок 6. Перенесення асету
    • ● Забираємо з асета машину і переносимо на власну сцену, де створюємо терейн та перегоновий трек, використовуючи асет з Kenney
  • 7 Блок 7. Постоброблення та світло
    • ● Завантажуємо асет з Assetstore
      ● Налаштовуємо світло
      ● Налаштовуємо ефекти постпроцесингу
  • 8 Блок 8. Таймер та створення геймплею
    • ● Створюємо таймер та виводимо його на інтерфейс
      ● Створюємо умови поразки й перемоги
      ● Налаштовуємо керування машиною
      ● Прив’язуємо камеру до машини
  • 9 Блок 9. Білд
    • ● Створюємо білд
Твій ментор:
02.
Владислав Литвинов

Привіт-привіт!

 

Я Unity Developer, розробляю власний проєкт — велику 2D RPG гру у відкритому світі в середньовічному сетингу. Реліз планується навесні 2025 року. Починав 2016-го з Game Maker Studio, після чого 3 роки був інді-розробником. За 7 років працював у студіях, на фрилансі й навіть створив власну команду.

 

У квітні 2022-го побудував навчальний проєкт і випустив понад 300 студентів. Разом з ArtCraft створив курс із розроблення ігор на Unity. Велкам!