Швидко створити захопливу перегонову аркаду, у якій треба проїхати коло треку за певний час? Абсолютно реально! Завдяки знанням, здобутим на цьому мінікурсі, ти зможеш створити трек, який тобі до вподоби, а також створити білд і показати гру всьому світу ;)
навчання
програми
практики
Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.
-
1
Блок 1. Вступ
-
● Оглядаємо план курсу та дивимося приклад фінального результату
● Встановлюємо Unity
● Оглядаємо інтерфейс Unity, ознайомлюємося з вікнами Scene, Project, Hierarchy, Inspector
● Створюємо простий кубик, вчимося його крутити, рухати та масштабувати
-
● Оглядаємо план курсу та дивимося приклад фінального результату
-
2
Блок 2. Основи програмування
-
● Створюємо скрипт для кубика
● Вивчаємо основні принципи роботи зі змінними, вчимося виводити повідомлення в консоль
-
● Створюємо скрипт для кубика
-
3
Блок 3. Робота з компонентами
-
● Розбираємо оператори if, else та else if. Вчимося перевіряти натискання кнопок із клавіатури
● Ознайомлюємося з роботою з компонентами. Вчимося звертатися до компонента Transform, міняємо позицію, обертання та розмір кубика залежно від натискання кнопок
-
● Розбираємо оператори if, else та else if. Вчимося перевіряти натискання кнопок із клавіатури
-
4
Блок 4. Робота з тригерами
- ● Вчимося працювати з тригерами, виконуємо дії під час входу кубика в певну зону
-
5
Блок 5. Імпорт асетів, створення світу гри
- ● Імпортуємо в проєкт асет
-
6
Блок 6. Перенесення асету
- ● Забираємо з асета машину і переносимо на власну сцену, де створюємо терейн та перегоновий трек, використовуючи асет з Kenney
-
7
Блок 7. Постоброблення та світло
-
● Завантажуємо асет з Assetstore
● Налаштовуємо світло
● Налаштовуємо ефекти постпроцесингу
-
● Завантажуємо асет з Assetstore
-
8
Блок 8. Таймер та створення геймплею
-
● Створюємо таймер та виводимо його на інтерфейс
● Створюємо умови поразки й перемоги
● Налаштовуємо керування машиною
● Прив’язуємо камеру до машини
-
● Створюємо таймер та виводимо його на інтерфейс
-
9
Блок 9. Білд
-
● Створюємо білд
-
● Створюємо білд
Привіт-привіт!
Я Unity Developer, розробляю власний проєкт — велику 2D RPG гру у відкритому світі в середньовічному сетингу. Реліз планується навесні 2025 року. Починав 2016-го з Game Maker Studio, після чого 3 роки був інді-розробником. За 7 років працював у студіях, на фрилансі й навіть створив власну команду.
У квітні 2022-го побудував навчальний проєкт і випустив понад 300 студентів. Разом з ArtCraft створив курс із розроблення ігор на Unity. Велкам!