Архітектурна візуалізація в UE5 online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Архітектурна візуалізація в UE5

Підкори Unreal Engine та створюй 3D-інтер’єри, що вражають

Про курс
Про курс
15
насичених
занять
32
години
програми
150
годин
практики
МАЄШ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Курс моделює весь процес професійного проєкту архітектурної візуалізації від початку й до кінця, забезпечуючи здобуття фундаментальних навичок роботи в рушії Unreal Engine й останніх технік рендерингу. Ти зможеш швидко створювати фотореалістичні візуалізації, не витрачаючи ані особистого часу, ані ресурсу свого комп'ютера на рендеринг статичних кадрів.

Ідеально підходить тим, хто хоче зануритись у світ архітектурної візуалізації, опанувати real-time технології, прокачати навички рендерингу або додати новий напрям у кар’єрі. Курс відкриває можливості для роботи у сфері інтер’єрного дизайну, створення візуалізацій для ігрових проєктів, AR/VR/XR-середовищ

Курс буде корисним для:
Початківців, котрі хочуть опанувати основи архвізу та 3D-моделювання.
Практиків у 3D та архвізі, які прагнуть прокачати навички рендерингу.
Дизайнерів інтер’єру й архітекторів, котрі хочуть створювати якісні візуалізації для клієнтів і підвищити свою конкурентоспроможність.
Дизайнерів ігор, які зацікавлені у створенні реалістичних та імерсивних середовищ у світі ігор.
Фрилансерів, які хочуть збільшити вартість послуг та додати новий напрям до свого професійного арсеналу.
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Вступ в Unreal Engine 4/5
    • ● Введення в Unreal Engine 5. Встановлення рушія. Сфери застосування та пояснення базових складників рушія: інтерфейс UE5, основна навігація та управління інструментами, нативні примітиви. Ознайомлення з Megascans. Пояснення короткочасних цілей курсу та фінального проєкту.
      ● Домашнє завдання: досліджуємо інтерфейс UE5 та створюємо просту сцену, використовуючи базові геометричні форми рушія та матеріали із Megascans.
  • 2 Розбір пайплайну роботи, мудборд, збір референсів
    • ● Розбір пайплайну: підбір референсів, оформлення мудборда, блокінг, моделювання, текстурування, виставлення денного та нічного освітлення, постпроцес, створення сінематика. Правила неймінгу та структура проєкту. Принципи створення мудборда. Блокінг локації. Розташування камери.
      ● Домашнє завдання: створюємо мудборд, збираємо блокінг своєї локації за допомогою нативних примітивів рушія.
  • 3 Інструменти моделювання в UE5. Megascans
    • ● Основні поняття в 3D-моделюванні в контексті архітектурної візуалізації. Процес створення простих 3D-моделей за допомогою вбудованих інструментів UE5. Levels. Layers. Megascans.
      ● Домашнє завдання: за допомогою вбудованих інструментів UE5 деталізуємо геометрію своєї локації. Заміна примітивів на змодельовані асети.
  • 4 Текстури та матеріали
    • ● Основи текстурування та матеріали в UE5. Застосування різних типів текстур (зокрема віртуальних) і створення реалістичних матеріалів в UE5. Базові параметри в матеріалах. Огляд матеріалів із Megascans. Робота з Master Materials та Instances. Шоукейс із Substance Painter.
      ● Домашнє завдання: створюємо свої master та instance матеріали з параметрами скла, емісиву, алюмінію тощо.
  • 5 Джерела освітлення
    • ● Типи джерел освітлення, їхніх параметрів та оптимізації. Пояснення візуальних ефектів (sky atmosphere, exponential height fog тощо), їхніх параметрів й оптимізації. HDRI backdrop, BP_SunSky, Lightmixer, Lumen та інше. Динамічне, напівдинамічне й статичне освітлення.
      ● Домашнє завдання: налаштовуємо базове денне освітлення у своїй сцені.
  • 6 Сценарії освітлення
    • ● Розроблення двох сценаріїв освітлення: денне світло та штучне вечірнє освітлення.
      ● Домашнє завдання: застосовуємо два сценарії освітлення у сцені. Експериментуємо з різними варіантами, щоб досягти бажаної атмосфери в кожному зі сценаріїв.
  • 7 Налаштування Sequencer
    • ● Розбір Sequencer в UE5 та його використання для створення сінематика. Налаштування траєкторії камери. Анімація об'єктів та розуміння ключових кадрів.
      ● Домашнє завдання: створюємо прогулянку локацією за допомогою Sequencer.
  • 8 Рендеринг та постпродакшн
    • ● Техніки рендерингу в UE5. Movie Render Queue. Експорт проєкту та основні техніки постпродакшену за допомогою Photoshop та Premiere Pro для покращення кінцевого результату.
      ● Домашнє завдання: робимо рендер фінального проєкту, включаючи обидва сценарії освітлення. Підготовка зображень для фінальної презентації.
ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГО ПРОБНОГО УРОКУ?

Після реєстрації тебе на пошті чекатиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб краще пізнати програму курсу, якість навчальних матеріалів та викладача.

Отримати урок
Твоя менторка:
02.
Марія Мирза

Привіт!

 

Я Lead Unreal Engine Artist в компанії WePlay Studios | Спеціалістка з AR/VR/XR для трансляцій і віртуального продакшену. Маю 8+ років досвіду та спеціалізуюся на створенні енвайроментів для доповненої реальності, які виходять за межі стандартних вимог у телемовленні та віртуальному продакшні. Моя пристрасть — це розроблення фотореалістичних та стилізованих енвірів у реальному часі для AR/VR/XR-проєктів.

 

Маю досвід роботи з провідними подіями в кіберспортивній і розважальній індустріях: бродкаст Dota 2 Animajor, CS, Valorant, Genshin Impact, NFL, Soul Calibur, Mortal Kombat, Rocket League, Vtuber Awards.

 

Активно співпрацюю з компанією Stype — лідером у виробництві систем трекінгу для телемовлення та кіно.

 

Професійно володію: UE4/5, Pixotope, Substance 3D Designer, Substance 3D Painter, 3ds Max, Adobe Premiere Pro. Почала з архвізу, адепт ріалтайму 😊

СКОРИСТАЙСЯ ОПЛАТОЮ ЧАСТИНАМИ І ЗБЕРЕЖИ АКТУАЛЬНУ ЦІНУ!

Сплачуй частинами безпосередньо нам, або ж через безвідсоткову розстрочку від свого банку.

ПОСТАВИТИ ПИТАННЯ
ОБЕРИ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ: