Архітектурна візуалізація в UE5 online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Архітектурна візуалізація в UE5

Підкори Unreal Engine та створюй 3D-інтер’єри, що вражають

Про курс
Про курс
7
тижнів
навчання
15
насичених
занять
32
години
програми
150
годин
практики
МАЄШ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Курс моделює весь процес професійного проєкту архітектурної візуалізації від початку й до кінця, забезпечуючи здобуття фундаментальних навичок роботи в рушії Unreal Engine й останніх технік рендерингу. Ти зможеш швидко створювати фотореалістичні візуалізації, не витрачаючи ані особистого часу, ані ресурсу свого комп'ютера на рендеринг статичних кадрів.

Ідеально підходить тим, хто хоче зануритись у світ архітектурної візуалізації, опанувати real-time технології, прокачати навички рендерингу або додати новий напрям у кар’єрі. Курс відкриває можливості для роботи у сфері інтер’єрного дизайну, створення візуалізацій для ігрових проєктів, AR/VR/XR-середовищ

Найближчий набір

06 січня
старт
16 із 20
місць залишилось
19:00 21:00
час занять
Курс буде корисним для:
Початківців, котрі хочуть опанувати основи архвізу та 3D-моделювання.
Практиків у 3D та архвізі, які прагнуть прокачати навички рендерингу.
Дизайнерів інтер’єру й архітекторів, котрі хочуть створювати якісні візуалізації для клієнтів і підвищити свою конкурентоспроможність.
Дизайнерів ігор, які зацікавлені у створенні реалістичних та імерсивних середовищ у світі ігор.
Фрилансерів, які хочуть збільшити вартість послуг та додати новий напрям до свого професійного арсеналу.
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Вступ в Unreal Engine 4/5
    • ● Введення в Unreal Engine 5. Встановлення рушія. Сфери застосування та пояснення базових складників рушія: інтерфейс UE5, основна навігація та управління інструментами, нативні примітиви. Ознайомлення з Megascans. Пояснення короткочасних цілей курсу та фінального проєкту.
      ● Домашнє завдання: досліджуємо інтерфейс UE5 та створюємо просту сцену, використовуючи базові геометричні форми рушія та матеріали із Megascans.
  • 2 Розбір пайплайну роботи, мудборд, збір референсів
    • ● Розбір пайплайну: підбір референсів, оформлення мудборда, блокінг, моделювання, текстурування, виставлення денного та нічного освітлення, постпроцес, створення сінематика. Правила неймінгу та структура проєкту. Принципи створення мудборда. Блокінг локації. Розташування камери.
      ● Домашнє завдання: створюємо мудборд, збираємо блокінг своєї локації за допомогою нативних примітивів рушія.
  • 3 Інструменти моделювання в UE5. Megascans
    • ● Основні поняття в 3D-моделюванні в контексті архітектурної візуалізації. Процес створення простих 3D-моделей за допомогою вбудованих інструментів UE5. Levels. Layers. Megascans.
      ● Домашнє завдання: за допомогою вбудованих інструментів UE5 деталізуємо геометрію своєї локації. Заміна примітивів на змодельовані асети.
  • 4 Текстури та матеріали
    • ● Основи текстурування та матеріали в UE5. Застосування різних типів текстур (зокрема віртуальних) і створення реалістичних матеріалів в UE5. Базові параметри в матеріалах. Огляд матеріалів із Megascans. Робота з Master Materials та Instances. Шоукейс із Substance Painter.
      ● Домашнє завдання: створюємо свої master та instance матеріали з параметрами скла, емісиву, алюмінію тощо.
  • 5 Джерела освітлення
    • ● Типи джерел освітлення, їхніх параметрів та оптимізації. Пояснення візуальних ефектів (sky atmosphere, exponential height fog тощо), їхніх параметрів й оптимізації. HDRI backdrop, BP_SunSky, Lightmixer, Lumen та інше. Динамічне, напівдинамічне й статичне освітлення.
      ● Домашнє завдання: налаштовуємо базове денне освітлення у своїй сцені.
  • 6 Сценарії освітлення
    • ● Розроблення двох сценаріїв освітлення: денне світло та штучне вечірнє освітлення.
      ● Домашнє завдання: застосовуємо два сценарії освітлення у сцені. Експериментуємо з різними варіантами, щоб досягти бажаної атмосфери в кожному зі сценаріїв.
  • 7 Налаштування Sequencer
    • ● Розбір Sequencer в UE5 та його використання для створення сінематика. Налаштування траєкторії камери. Анімація об'єктів та розуміння ключових кадрів.
      ● Домашнє завдання: створюємо прогулянку локацією за допомогою Sequencer.
  • 8 Рендеринг та постпродакшн
    • ● Техніки рендерингу в UE5. Movie Render Queue. Експорт проєкту та основні техніки постпродакшену за допомогою Photoshop та Premiere Pro для покращення кінцевого результату.
      ● Домашнє завдання: робимо рендер фінального проєкту, включаючи обидва сценарії освітлення. Підготовка зображень для фінальної презентації.
Твоя менторка:
02.
Марія Мирза

Привіт!

 

Я Lead Unreal Engine Artist в компанії WePlay Studios | Спеціалістка з AR/VR/XR для трансляцій і віртуального продакшену. Маю 8+ років досвіду та спеціалізуюся на створенні енвайроментів для доповненої реальності, які виходять за межі стандартних вимог у телемовленні та віртуальному продакшні. Моя пристрасть — це розроблення фотореалістичних та стилізованих енвірів у реальному часі для AR/VR/XR-проєктів.

 

Маю досвід роботи з провідними подіями в кіберспортивній і розважальній індустріях: бродкаст Dota 2 Animajor, CS, Valorant, Genshin Impact, NFL, Soul Calibur, Mortal Kombat, Rocket League, Vtuber Awards.

 

Активно співпрацюю з компанією Stype — лідером у виробництві систем трекінгу для телемовлення та кіно.

 

Професійно володію: UE4/5, Pixotope, Substance 3D Designer, Substance 3D Painter, 3ds Max, Adobe Premiere Pro. Почала з архвізу, адепт ріалтайму 😊