Spine: працюємо з конструкціями

01.
  1. Головна  / 
  2. Всі курси ArtCraft CG School  / 
  3. Spine: працюємо з конструкціями

Воркшоп для тих, хто має невеликий досвід у 2D-анімації та прагне більшого

Про курс
Про курс
Маєш питання по программі?

Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Задати питання

Якщо ти вже опанував Spine на базовому рівні, вмієш створювати стандартні риги чи маєш невеликий досвід роботи в програмі, але хочеш поглибити знання й підкорити складніші прийоми — тоді ти не випадково читаєш текст про цей воркшоп!

Наш план на урок — потренуватися створювати риг для ігрової коробки з різноманітним лутом та заанімувати його за бажанням.

НАШ ПЛАН НА ВОРКШОП
Пригадаємо основи спайн-анімації.
Виконаємо базову вправу з коробкою та ТК-обмежувачем на створення півоберту коробки.
Потренуємося імітувати повний оберт картки у двох варіантах.
Попрацюємо з IK- та ТК-конструкціями.
Розберемося зі шляхом і конструкціями на його базі.
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ВОРКШОПІ?
  • 1 Блок 1
    • Базова вправа з коробкою та ТК-обмежувачем на створення півоберту коробки.
  • 2 Блок 2
    • Тренувальна вправа на створення імітації повного оберту картки. Перший варіант.
  • 3 Блок 3
    • Тренувальна вправа на створення обертання картки. Другий (поліпшений) варіант.
  • 4 Блок 4
    • Конструкція «Цілевказувач». Комбінація ІК-констренту з однієї кістки для створення променів ліхтарів чи контролера автоматичного повороту об’єкта. Ускладнено ізометричною проєкцією.
  • 5 Блок 5
    • Конструкція «Перетворювач». Конструкція на базі одного, двох чи безлічі ІК-обмежувачів з однією кісткою, мета якої — перетворення переміщення на поворот, переміщення на розтягнення чи і те, і інше. Це швидкий спосіб анімувати ремені й вантажі, підвішені на 1-2-... прямолінійні мотузки, ланцюги тощо.
  • 6 Блок 6
    • Конструкція «Лікоть». Набір різних комбінацій конструкцій від найскладнішої (але найбільш гнучкої) до найпростішої (але більш обмеженої схеми). Вони дають змогу гнучко контролювати ланки низки кісток. Часто використовується для створення конструкцій для рук і ніг, щоб додати можливість вільно змінювати позицію ліктя чи коліна.
  • 7 Блок 7
    • Конструкція «Обмежувач». Побудована на використанні одного ІК-обмежувача з активацією додаткової функції стиску чи розтягування, що має на меті обмежити зону руху певної іншої кістки. Такі конструкції частіше за все використовуються для зіниць. Створюємо поліпшену схему з вирішенням низки проблем простої класичної конструкції та ускладнену схему з переданням перенесення руху через ТК-обмежувач.
  • 8 Блок 8
    • Конструкція «Обертач». Комбінація з двох кісток (батьківської та дочірньої) і скейлом батьківської кістки. Складання із цієї конструкції геометричних об’єктів: куба, колеса зі спицями, пилки. Демонстрація різноманітних прикладів використання цієї простої, але дуже ефективної конструкції.
  • 9 Блок 9
    • Конструкція «Зміна осей». Проста конструкція з одного-двох ТК-обмежувачів і передання певних значень положення, ціль якої — змінити кут передання руху через використання ТК-обмежувачів. Створення конструкції з більш контрольованим рухом по певній осі.
  • 10 Блок 10
    • Конструкція «Передання значень». Побудована на комбінації використання однієї кістки з ІК-контролером з активованим режимом стиснення й розтягнення та низки допоміжних кісток з ігноруванням повороту й масштабування, яка в деяких випадках повністю замінює використання ТК-обмежувачів, є швидкою для створення і дає змогу досягти гарного псевдо3D-ефекту в певних кутах повороту.
  • 11 Блок 11
    • Конструкція «Коліно/нога». Базова конструкція, яка складається з кінетичної парки кісток та ІК-обмежувача для створення конструкцій для ніг та інших об’єктів, що мають використовувати зворотну кінематику. Ускладнений приклад створення конструкції руху плечей арбалета в ізометрії.
  • 12 Блок 12
    • Використання шляхового обмежувача в низці конструкцій. Конструкція на створення ланцюга та його руху по шляху. Конструкція для створення гнучкої керівної напрямної та технічний прийом із видаленням шляху. Конструкція зі шляхом як гнучке з’єднання.
ТВІЙ ВИКЛАДАЧ
02.
Олексій Ольферт

Вітаю!

 

Я автор курсу «2D анімація в Spine», SPINE-аніматор та технічний художник із досвідом більше ніж 7 років. Починав викладання як вчитель малюнка й анімації школярам, а тепер активно розвиваю спільноту SPINE-аніматорів України: веду профільну телеграм-групу, організовую зустрічі колег, виступаю з лекціями й вебінарами онлайн та офлайн. 

 

За плечима маю безліч проєктів усіх можливих напрямів SPINE-анімації: слотові ігри, айдлери, платформери, три в ряд, мідл-корінні виживалки.

 

Буду радий поділитися досвідом, тож чекаю на курсі!