Ігровий наратив online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Ігровий наратив

Напиши повноцінну історію власної гри

Про курс
Про курс
14
тижнів
навчання
11
насичених
занять
35
годин
програми
200
годин
практики
ДИВИСЬ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.

Отримати урок

Наративний дизайнер створює оповідь гри та наповнює її сенсами. Продумує персонажів, сетинги, сюжети, діалоги та багато іншого. Робить так, аби гравець не просто проходив рівні, а проживав історію.

Наш курс «Ігровий наратив» допоможе тобі поринути в цей неймовірний світ. Ми почнемо з базових знань: що таке наративний дизайн, сетинг та лор, яка їхня роль у грі, як будувати сюжет. Зануримось у роботу над головними персонажами, їхніми рисами, особливостями та мотивацією, а також зрозуміємо, які NPC потрібні нашій грі. Попрацюємо над діалогами, пасивним сторітелінгом, квестами та катсценами.

Протягом усього курсу ти заглиблюватимешся в кожен етап розробки та виконуватимеш домашні завдання, поступово створюючи свою власну гру. Наприкінці на тебе очікує випускний, де ти представиш проєкт команді: проведеш презентацію гри, відповіси на запитання колег та спробуєш «продати» їм ідею.

Найближчий набір

24 квітня
старт
3 із 20
місць залишилось
20:00 22:00
час занять
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Комплексне розуміння того, що таке наративний дизайн в іграх
Опануєш принципи побудови сюжету гри, засоби сторітелінгу
Пропрацюєш кожен основний етап роботи наративного дизайнера на конкретних прикладах та практичних завданнях
Познайомишся з інструментарієм, яким має володіти наративний дизайнер, та з типами документів, які доводиться створювати на проєкті
Продумаєш та презентуєш колегам ідею та сюжет власної гри мрії
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Урок 1. Вступ
    • ● Різниця між гейм-дизайном, наративним дизайном та ігровою сценаристикою
      ● Роль наративного дизайну в грі
      ● Ігрові та літературні жанри, і як вони між собою перетинаються
      ● Основні поняття в сторітелінгу
      ● Що таке сетинг: 4 запитання, аби зрозуміти про що буде наша історія
      ● Чому кліше — корисний інструмент для ігрового сторітелера
      ● Практика: брейншторм по сетингу
  • 2 Урок 2. Сюжет
    • ● Що таке фабула, сюжет і композиція
      ● Основні принципи побудови композиції
      ● Що таке конфлікт
      ● Практика: продумуємо конфлікт в грі, складаємо план сюжету та намічаємо майлстоуни в історії
  • 3 Урок 3. Реалізація
    • ● Способи втілення історії в грі
      ● Лор та бексторі: що це таке та чому вони важливі
      ● Нелінійність сюжету vs нелінійність геймплею
      ● Точки розгалуження та точки злиття сюжетних ліній
      ● Практика: продумуємо лор, плануємо нелінійність, розгалуження та зведення в сюжеті
  • 4 Урок 4. Персонажі
    • ● Робота над головними персонажами
      ● Хто такі протагоніст, антагоніст, сайдкік та інші
      ● «Арка персонажа»: чому розвиток персонажа в грі важливий
      ● Як зробити персонажа обʼємним
      ● Актуальні теми (толерантність, інклюзія тощо) і як їх вводити
      ● Практика: продумуємо сюжетного персонажа, його риси/мотивацію/бексторі

  • 5 Урок 5. NPC
    • ● Неігрові персонажі — повноцінні особистості?
      ● Типи та функції неігрових персонажів
      ● Як перетворити NPC на особистостей
      ● Практика: які неігрові персонажі потрібні нашій грі, та як їх використати
  • 6 Урок 6. Діалоги
    • ● Роль діалогів у грі
      ● Де і як можна використовувати діалоги
      ● Різновиди діалогів та технічні нюанси
      ● Як надати характерних рис персонажу за допомогою особливостей мовлення
      ● Практика: створюємо дерево діалогів, обговорюємо варіанти оформлення в дизайн документі
  • 7 Урок 7. Мова оточення
    • ● Пасивний сторітелінг через графіку, обʼєкти, оточення, записи та вставки
      ● Візуальний та непрямий сторітелінг
      ● Наратив та геймплей: як можуть підтримувати одне одного
      ● Практика: розробляємо опис ігрової локації, плануємо шлях гравця
  • 8 Урок 8. Квести
    • ● Як розбивати сюжет на шматочки, які гравець може «проковтнути» за раз
      ● Побічні квести
      ● Ігровий сценарій, нюанси оформлення, урахування потреб локалізації
      ● Інструментарій наративного дизайнера на проєкті
      ● Практика: продумуємо побічний квест
  • 9 Урок 9. Катсцени
    • ● Внутрішньоігрові відео як інструмент сторітелінгу в грі, для чого вони потрібні
      ● Типи катсцен за призначенням та способом реалізації
      ● Літературний та режисерський сценарії внутрішньоігрового відео
      ● Що таке сторіборд
      ● Чи можна зробити сюжетно навантажену гру без жодної катсцени
      ● Практика: продумуємо коротеньке внутрішньоігрове відео, робимо сторіборд та розмірковуємо, як із цього зробити різні види катсцени
  • 10 Урок 10. Опис
    • ● «Навчальний» сторітелінг, туторіали, експозиція
      ● Як бути з нетерплячими гравцями, які хочуть все скіпнути
      ● Художність та занурення vs чіткі та зрозумілі інструкції
      ● Практика: продумуємо сценарій туторіала, вирішуємо, які частини гравцю можна пропустити
  • 11 Урок 11. Пітчинг
    • ● Як продати гру команді, видавцю та авдиторії
      ● Пітчинг, презентація ідеї
      ● Створення зрозумілого та зручного у використанні наратив дизайн документа
      ● Практика: збираємо продумані нами шматки в один пітч-документ
  • 12 Урок 12. Дипломна робота
    • Кожен зі студентів представить свій проєкт команді: проведе презентацію власної гри, відповість на запитання колег та спробує «продати» їм ідею

ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГО УРОКУ?

Почни опановувати матеріал курсу на вступному занятті. Доступ до нього ти отримаєш в зручному для тебе форматі – на електронну пошту або в месенджері.

Отримати урок
ТВОЯ ВИКЛАДАЧКА
02.
Ксенія Томашева

Привіт! 

Я у сфері гейм-дизайну понад 17 років! Виросла до Senior Game Designer у компанії Nikitova Games із США, згодом працювала в португальських студіях Gameinvest та Bad Kitty's Dad. 

 

Останні роки пишу фантастику та будую спільноту українських авторів-фантастів «ЛІТавиця». Я знаю, як спланувати сюжет, які хитрощі залучити, аби зацікавити гравців, та як підтримувати їхній інтерес протягом гри. Чого і тебе залюбки навчу!

 

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Задати питання
ОСОБЛИВОСТІ КУРСУ
ArtCraft Family

Після закінчення курсу все тільки починається! Ми підтримуємо зв'язок з нашими випускниками і студентами, ділимося з ними новинами, порадами і цікавими вакансіями в закритій Facebook-спільноті.

Записи занять

Захворів і не зміг бути присутнім на уроці? Раптово з’явилися проблеми з інтернетом? От халепа! Але хвилюватися через пропуск навчання немає причин — записи занять доступні усім студентам. Переглядай матеріали уроку в будь-який час.

Інтенсиви

Кожен курс в Art Craft насичений цікавими кейсами, прикладами та практикою в тісній взаємодії з викладачами. І при цьому навчання триває не більше трьох місяців.

Власна LMS платформа

Для якісного навчання не потрібно використовувати багато софтів! Ми розробили власну платформу для студентів, де будуть усі твої навчальні матеріали, домашні завдання та записи рев’ю. А також тут відбувається комунікація з командою ArtCraft.

Керуй своїм часом

Аби відвідати заняття, тобі не потрібно нікуди їздити. Час, який ти міг витратити на дорогу, використовуй на виконання домашнього завдання. Студенти нашого онлайн-курсу встигають зробити більше!