Скелетна анімація дозволяє розповідати історії, оживляючи персонажів та ігрові елементи. Бачити, як твої статичні ілюстрації починають рухатися — справжня магія! І ми раді навчити тебе творити її самостійно.
Цей курс присвячений роботі у найбільш зручній програмі для створення живих, оптимізованих анімацій для ігор. Від слотів до крутих платформерів і 2D-ранерів — все це Spine.
Дев’ять із десяти ігрових компаній використовують цю програму у своїх 2D-проєктах. І кожного дня десь плаче один артдиректор у пошуках Spine-аніматора. Чому?
Причин усього дві:
► програми немає у вільному доступі, а безплатна версія не дозволяє зберігати напрацювання по проєкту — це відлякує багатьох новачків;
► інформації для самостійного навчання та вирішення простих завдань надто мало. Тільки працюючий спеціаліст, знайомий з анімацією, може швидко вивчити і почати застосовувати Spine.
В ArtCraft ми вирішили обидві ці проблеми. По-перше, ми надаємо навчальну версію Spine PRO на цілий рік твого підкорення 2D-анімації! По-друге, в тебе буде досвідчений ментор, знайомий із програмою з найперших її версій. За час курсу ти навчишся анімувати персонажів, оточення, предмети та всі можливі ефекти. Це дозволить створити перше анімаційне портфоліо і відкрити шлях до позиції Junior 2D animator із середньою зарплатою від $500-700. А найбільш активні зможуть знайти роботу вже під час навчання і позбавити артдиректора сліз :D