3D Hard surface online

01.

Увійди до світу геймдеву впевнено

Про курс
Про курс
7
тижнів
навчання
14
насичених
занять
50
годин
програми
120
годин
практики
МАЄШ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Створювати деталізовані 3D-об’єкти для ігор та анімації, вивчити всі етапи роботи з твердими поверхнями, працювати з найкращими інструментами й техніками індустрії — все тут, на цьому курсі! Навчання охоплює основи створення моделей, деталізацію, лоу-полі, роботу з матеріалами та освітленням.

 

Якщо ти вже маєш базові знання, вмієш користуватися 3D-редакторами, але ще не впевнений у своїх силах, щоб влаштуватися на першу роботу, — це ідеальне рішення для тебе! Також курс буде цікавим для людей із досвідом, які хочуть поглибити та оновити знання.

Найближчий набір

27 березня
старт
17 із 20
місць залишилось
19:00 21:00
час занять
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Інтро
    • ● Знайомство з ментором.
      ● Знайомство з курсом: структура, правила, особливості.
      ● Хто такий 3D Hard Surface Artist.

  • 2 ТИЖДЕНЬ 1: робота з брифом, референсами та як правильно почати роботу над проєктом
    • ● Як відбувається робота на аутсорсі та в продуктових компаніях і чому цей курс допоможе знайти роботу.
      ● Що таке «бриф» і як із ним працювати.
      ● Як добирати та аналізувати референси.
      ● Різновиди пайплайнів.
      ● Як розрахувати час на проєкт.
      ● Як організувати робочий простір перед початком роботи.

      Домашнє завдання: підготувати ієрархію папок і файлів, дібрати влучний реф-борд, описати, скільки часу витратить на задачу і чому, сформувати думку про майбутню посаду і місце роботи.
  • 3 ТИЖДЕНЬ 2: блокаут
    • ● Що таке «блокаут» і навіщо він потрібен.
      ● Як потрапити в реф-концепт.
      ● Як прискорити швидкість побудови блокауту.
      ● Основні інструменти для роботи в Blender.
      ● Як ментор створює блокаут.

      Домашнє завдання: побудувати блокаут за рефами-концептами.
  • 4 ТИЖДЕНЬ 3: хай-полі, шейдинг
    • ● Що таке хай-полі і його призначення.
      ● Що таке «топологія» та її різновиди.
      ● Subdivision, Сreases, CAD, скульптинг.
      ● Шейдинг.
      ● Як прискорити швидкість побудови хай-полі.
      ● Як ментор створює хай-полі під сабдів та за допомогою CAD.
      ● Основні інструменти для роботи в Zbrush.
      ● Найчастіші проблеми і як їх вирішити.

      Домашнє завдання: використати блокаут моделі для створення хай-полі, побудувати хай-полі за реф-концептами.
  • 5 ТИЖДЕНЬ 4: лоу-полі, мід-полі, шейдинг
    • ● Що таке лоу-полі і його призначення.
      ● Способи створення лоу-полі.
      ● Що таке мід-полі і його призначення.
      ● Способи створення мід-полі.
      ● Шейдинг.
      ● Як ментор створює лоу-полі з хай-полі.
      ● Найпопулярніші проблеми та способи їх вирішення.

      Домашнє завдання: використати об’єкти з минулих лекцій для створення лоу-полі.
  • 6 ТИЖДЕНЬ 5: тексель, UV, bake
    • ● Детальніше про пайплайни.
      ● Що таке «тексель».
      ● Що таке UV-розгортка та її призначення.
      ● Що таке «запікання» і які основні мапи для запікання.
      ● Основні інструменти для роботи в Rizom UV та Marmoset Toolbag.
      ● Як пов’язана лоу-полі з UV.
      ● Що таке «розрізи» і хард/софт-еджі.
      ● Найпопулярніші проблеми та способи їх вирішення.

      Домашнє завдання: зробити розгортку і запекти лоу-полі.
  • 7 ТИЖДЕНЬ 6: текстуринг
    • ● Що таке «текстури» і якими вони бувають.
      ● Підходи в текстуруванні.
      ● Чому вміти гарно текстурити складно.
      ● Чому вміти текстурити важливіше, ніж все інше.
      ● Що таке PBR validator.
      ● Основні інструменти для роботи в Substance Painter.
      ● Найпопулярніші проблеми та способи їх вирішення.
      ● Лайфхаки від ментора.

      Домашнє завдання: використати лоу-полі моделі з минулих лекцій та нові асети для текстурування.
  • 8 ТИЖДЕНЬ 7: імпорт в UE, лоди, колізія + рендер, подача, портфоліо, CV, інтерв’ю, софт-скіли
    • ● Навіщо тестити асет в ігровому двигуні.
      ● Що таке «лоди».
      ● Що таке «колізія».
      ● Основи роботи в UE і що потрібно знати артисту.
      ● Як імпортувати та підготувати асет в UE.
      ● Як поставити світло під рендер.
      ● Як оформити роботу для портфоліо.
      ● Яким має бути портфоліо.
      ● Що таке CV і як його скласти.
      ● Як успішно пройти інтерв’ю.
      ● Як і які софт-скіли треба качати.
      ● Чому важливо розвиватися всебічно.
      ● Як не перегорати і залишатися мотивованим.
      ● Важливість таймменеджменту.
      ● Як ментор робить рендер в Marmoset Toolbag та UE.

      Домашнє завдання: використати асети з минулих лекцій для імпорту та підготовки в UE. Зарендерити асети в Marmoset Toolbag або UE
Твій ментор:
02.
Ілля Самокоз

Привіт-привіт!

 

Я Lead 3D Artist із 10-річним досвідом. 

 

Відкрив для себе 3D-графіку як хобі і почав свій шлях із ZBrush та 3ds Max. З часом зрозумів, що можна не лише грати в ігри, а й робити їх! За рік я вже мав перші замовлення. 

 

Працював на позиціях 3D Environment Realistic Artist та Art Lead у PixelForce, Studio 801, Alderon Games і Room 8 Studio над такими проєктами, як Ready Or Not, Squad, Beyond The Wire, Post Scriptum і багатьма іншими.

 

Вважаю себе 3D Generalist, оскільки змінив багато напрямів, щоб розуміти весь процес розроблення. Моя життєва позиція — постійний саморозвиток, а головний страх — не встигнути здійснити всі свої плани.

 

Тож я накопичив багато знань, якими хочу поділитися з тобою!