Цифровий малюнок Teens online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Цифровий малюнок Teens

Перший крок до сучасної професії та захопливого хобі

Про курс
Про курс
8
насичених
занять
11
годин
програми
200
годин
практики
Маєш питання?

Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Курс «Цифровий малюнок: Teens» — це не просто можливість для дітей від 11 до 16 років розвивати художні здібності та творчий потенціал. Це шанс здобути сучасні знання, що стануть основою для цікавого хобі або майбутнього професійного розвитку в графічному дизайні, дизайні ігор, анімації, ілюстрації та багатьох інших галузях. А ще — це спосіб якісно проводити вільний час та знайти однодумців серед ровесників.

Це професійний курс, адаптований саме для підлітків. Його дорослу версію пройшли понад 10 000 студентів, що відчинило їм двері до майбутніх професій.

Кожному студенту ми даруємо професійний планшет HUION INSPIROY RTS-300! Він розпізнає велику кількість рівнів натиску та кут нахилу, що дає максимум можливостей та комфорту в малюванні. Тож навіть після закінчення навчання підлітки зможуть вдосконалювати свої навички для подальшого розвитку у творчих професіях, відкриваючи нові горизонти для самовираження та професійного зростання.

ЩО ПІДЛІТКИ ОТРИМАЮТЬ ВІД КУРСУ?
Впевнене володіння інструментами Photoshop або Procreate
Навички роботи з графічним планшетом або iPad
Знатимуть академічні основи цифрового малюнку
Практичні навички при роботі з лінією та формою, світлотінню, кольором та тоном
Вміння будувати композицію та перспективу
Знатимуть як працювати з різними цифровими пензлями, блендити, прискорювати та спрощувати роботу
Зроблять перший крок до сучасної професії в комп’ютерній графіці або прокачають навички свого хобі
Зроби тест-драйв курсу!

Хочеш дізнатися більше про навчальний процес? Переглянь дві перші лекції, виконай домашні завдання та подивися фідбеки від ментора у форматі free to start. Це крута можливість познайомитися з платформою і відчути переваги навчання в ArtCraft!

 

Зареєструватися
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Етап 1. Вступна частина
    • ● Лінія, як базове знаряддя художника
      ● Розбір основних інструментів з інтерфейсу Photoshop
      ● Перші об’єкти, плоскість і об’єм
      ● Малювання на основі графічних примітивів, використання базової форми
      ● Малювання з використанням допоміжних об’ємів і кінематичних схем
      ● Базовий принцип малювання від загального до конкретного

      Procreate:
      ● Огляд інтерфейсу й основних функцій Procreate, створення і налаштування параметрів полотна
      ● Робота з пензлями та цифровими палітрами
      ● Керування шарами
      ● Застосування функції ласо й режиму трансформації
  • 2 Етап 2. Лінія
    • ● Робота з динамічними лініями та штрихами
      ● Властивості об’єктів, передача об’єму та фактури матеріалу через лінію
      ● Зміна лінії в залежності від освітлення, передача світла та тіні
      ● Фізично коректні параметри при малюванні об’єктів: прив’язка до площини, маса об’єктів
      ● Передача контрасту лінією, зображення відблисків, кутів заломлення, відсвітів та вигинів
      ● Передача текстури об’єкта, малювання патернів й повторюваних об’єктів
      ● Глибина лінії, використання лінії для визначення віддаленості об'єктів від глядача
      ● Робота з лінією в Adobe Photoshop (інтерфейс і принципи)
      ● Затемнення, висвітлення, контрастні, кольорові режими та режим віднімання в Procreate
  • 3 Етап 3. Форма
    • ● Поняття про форму об’єкта і його об’єм
      ● Вивчення перерізів об’єктів, простих та складних форм
      ● Створення об’єму з використанням вивчених властивостей лінії
      ● Визначення нормалей на поверхні об'єктів, поняття базової площини
      ● Розріз об’єктів за заданими нормалями
      ● Вирізання та об'єднання частин різних об'єктів, зрізи, переріз площин та нарощені об’єми
      ● Принципи відображення направляючих та динамічних ліній поверхні об'єкта
  • 4 Етап 4. Світло і тінь
    • ● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню
      ● Розсіяне та спрямоване світло
      ● Побудова простих і складних тіней методом променя
      ● Побудова якісних тіней від складного об’єкта, відпрацювання навичок малювання несправжніх тіней
      ● Поняття загального освітлення для всіх об’єктів у фігурі
  • 5 Етап 5. Все про колір
    • ● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри
      ● Коло Іттена, змішування та розділення кольорів
      ● Основні методи роботи з кольором
      ● Використання контрастів яскравості, кольору, насичення
      ● Теплі та холодні тони, методи їх використання
      ● Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
      ● Кольорові схеми й гармонії
  • 6 Етап 6. Перспектива
    • ● Поняття перспективи, робота з точками сходження
      ● Одноточкова перспектива
      ● Двоточкова перспектива, архітектура і дизайн
      ● Триточкова перспектива, як засіб для нестандартних й складних ракурсів
      ● Повітряна перспектива, рівні та плани положення об’єктів
      ● Робота з лінією, тінню та кольором у перспективі
      ● Перспектива відкритого простору: пейзажі, аутдори, архітектура
      ● Перспектива закритого простору: дизайн, інтер’єр, індори
      ● Фронтальна перспектива і масштаб
      ● Побудова важких об’єктів та постановка камери у перспективі
      ● Використання заливки та відсічної маски в Procreate
  • 7 Етап 7. Основи композиції
    • ● Поняття композиції, пропорції та співвідношення
      ● Формальна композиція
      ● Правило золотого перетину, правило третин
      ● Передача відчуттів та емоцій через композицію
      ● Базовий набір композиційних рішень для робіт художника
      ● Основи корекції кольору, створення кольорового балансу в Procreate
  • 8 Етап 8. Подальший розвиток
    • ● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти
      ● Створення мудборду, пошук ідей та референсів
      ● Лайфхаки для правильної організації роботи
      ● Приклади використання тих чи інших прийомів на практиці
      ● Робота з видами, ракурсами, камерою
      ● Ракурс, настрій та композиція — створення історії в малюнку
      ● Створення фаст-скетчів, швидкі рішення: 80% результату за 20% часу
Умови

Під час телефонної розмови ми обов’язково спілкуємося з дитиною, щоб переконатися у її бажанні вчитися, з’ясувати попередній досвід малювання та вміння працювати з ПК. За кожним студентом закріплюється персональний менеджер, який допомагатиме протягом усього навчання.

Зв'язатися з менеджером
Роботи студентів
02.
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок Teens — ArtCraft CG School