3D Pro. Characters online

01.

Створи персонажа в 3D

Про курс
Про курс
16
тижнів
навчання
32
насичені
заняття
64
години
програми
300
годин
практики
МАЄШ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Як навчитися створювати персонажів 3D для ігор, фільмів чи інших проєктів? Пройти цей курс! Ми розглянемо всі етапи створення 3D-моделей: від розроблення концепту до ефектного рендеру — і вивчимо найактуальніші техніки індустрії. 

Курс корисний тим, хто має базове володіння Blender/3DMax/Maya/ZBrush і хто мріє працювати в геймдеві з персонажами. А також більш досвідченим користувачам, які прагнуть покращити вміння створювати персонажа, зокрема анатомію, дізнатися нові способи виконання завдань, лайфхаки та пайплайни, що удосконалюють роботу.

Найближчий набір

04 червня
старт
19 із 20
місць залишилось
20:00 22:00
час занять
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Опануєш всі етапи створення 3D-моделей: пошук стилю, моделювання, скульптинг, текстурування, ретопологію, створення одягу, UV-розгортку, анімацію та багато-багато іншого
Навчишся працювати з різними стилями виконання персонажів: фентезі, стимпанк, дизельпанк, кежуал та іншими
Створиш повноцінну 3D-модель персонажа для портфоліо: від концепту до готового результату — та мініанімацію для гарної презентації роботи на ArtStation
Поглибиш навички володіння Blender
Навчишся симулювати реалістичний одяг у Marvelous Designer
Прокачаєшся в текстуруванні у Substance Painter
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Тиждень 1: Стилі
    • ● Розглядаємо трендові стилі на прикладі референсів: фентезі, стимпанк, дизельпанк, кежуал
      ● Обираємо стиль виконання і шукаємо відповідні референси для себе
      ● Шукаємо референси та модельні листи для майбутнього персонажа або створюємо власні

      Домашнє завдання: вибрати стиль, дібрати референси й намалювати або знайти готовий концепт персонажа в трьох поворотах.
  • 2 Тиждень 2: Скульптинг тіла. Частина 1
    • ● Проговорюємо назви м’язів, кісток, елементів тіла тощо
      ● Будуємо загальні пропорції
      ● Скульптимо загальні маси тіла

      Домашнє завдання: почати скульптинг тіла.
  • 3 Тиждень 3: Скульптинг тіла. Частина 2
    • ● Деталізуємо портрет, кисті та стопи, використовуючи маски для скульптингу
      ● Добираємо відповідні альфамаски для деталізації
      ● Створюємо меші очей та шелів
      ● Створюємо меші нігтів

      Домашнє завдання: завершити скульптинг тіла.
  • 4 Тиждень 4: Скульптинг голови
    • ● Вухо
      ● Ніс
      ● Рот
      ● Деталізація масками

      Домашнє завдання: завершити скульптинг голови.
  • 5 Тиждень 5: Hard Surface пропсів
    • ● Створюємо просту модель (1 об’єкт) з куба або кулі
      ● Моделимо більш складний об’єкт, що складається з кількох елементів
      ● Робота з Subdivision Surface, утриманням граней та Weighted Normal

      Домашнє завдання: змоделювати пропси персонажа.
  • 6 Тиждень 6: Ретопологія тіла
    • ● Розбираємо приклади ретопологій
      ● Снепимо вертекси до high poly моделі, ретопимо тіло: торс, ноги, руки
      ● Виконуємо ретопологію деталізованих частин голови: рот, ніс, очі, вуха

      Домашнє завдання: зробити ретопологію тіла персонажа.
  • 7 Тиждень 7: Створення одягу та основи роботи з симуляцією у Marvelous Designer
    • ● Експорт тіла в Marvelous Designer
      ● Основи роботи в Marvelous Designer, інструменти Environment
      ● Створюємо елементи одягу
      ● Симуляція і складинки
      ● Експорт у Blender

      Домашнє завдання: створити базові деталі одягу персонажа, виконати їх симуляцію у Marvelous Designer та імпортувати в Blender.
  • 8 Тиждень 8: Розмітка та підготовка UV-розгортки
    • ● Визначаємо кількість UV-сетів для персонажа
      ● Робимо розмітку на тілі й розкладаємо UV
      ● Перевірка чекером
      ● Робимо розмітку на одязі та пропсах. Розкладаємо UV
      ● Перевірка чекером

      Домашнє завдання: зробити UV-розгортку.
  • 9 Тиждень 9: Основи текстурування
    • ● Запікання геометрії методами застосування карти нормалей та карти висот
      ● Основи роботи у Substance Painter
      ● Вивчаємо принципи дії смартматеріалів
      ● Створюємо текстури для персонажа

      Домашнє завдання: створити текстури у Substance Painter.
  • 10 Тиждень 10: Налаштування матеріалів у Blender
    • ● Завершуємо текстурування, готуємо карти до експорту
      ● Огляд можливостей шейдерів. Налаштування оточення
      ● Принципи роботи у нодовій системі Blender
      ● Імпорт текстур і налаштування матеріалу одягу
      ● Робота з масками

      Домашнє завдання: налаштувати матеріал одягу та пропсів.
  • 11 Тиждень 11: Матеріал шкіри тіла
    • ● Підбір текстури обличчя
      ● Налаштування UV-розгортки для використання high-resolution текстури
      ● Пошук текстур та налаштування матеріалу тіла
      ● Імітація реалістичних пор на шкірі обличчя
      ● Об'єднання текстур шкіри тіла та голови

      Домашнє завдання: налаштувати матеріал шкіри.
  • 12 Тиждень 12: Волосся
    • ● Створення волосся методом використання GeometryNodes
      ● Генерування волосся за допомогою партиклів. Маніпуляції з ними та налаштування
      ● Створення текстурних масок для контролю довжини та густоти волосся
      ● Формування загальної маси волосся у зачіску
      ● Робота з шейдерами волосся. Hair BSDF та його основні параметри. Налаштування кольору та блиску волосся
      ● Створення волосся на обличчі

      Домашнє завдання: створити волосся персонажа.
  • 13 Тиждень 13: Основи ригінгу, позингу, блендшейпингу. Частина 1
    • ● Створюємо риг
      ● Снепимо тіло до ригу та налаштовуємо вагу
      ● Створюємо блендшейпи для обличчя
      ● Проганяємо меш через Mixamo, вантажимо анімацію та імпортуємо у Blender

      Домашнє завдання: налаштувати риг і вагу тіла до нього.
  • 14 Тиждень 14: Основи ригінгу, позингу, блендшейпингу. Частина 2
    • ● Основи роботи з анімацією і ключами
      ● Ставимо персонажа в позу і корегуємо її блендшейпами
      ● Створюємо просту айдл анімацію
      ● Створюємо анімацію міміки

      Домашнє завдання: налаштувати позу і/або айдл анімацію, створити блендшейп міміки.
  • 15 Тиждень 15: Основи роботи з освітленням та оточенням. Налаштування рендеру. Оформлення портфоліо
    • ● Налаштовуємо оточення зображення та семпли лендскейпа
      ● Налаштовуємо джерела світла, volume та камеру
      ● Робимо тестові рендери
      ● Підтягуємо результат на композиторі
      ● Рендеримо відео
      ● Оформлення нового проєкту на ArtStation

      Домашнє завдання: налаштувати сцену для рендеру + оформити проєкт у портфоліо і презентувати його.
ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГО ПРОБНОГО УРОКУ?

Після реєстрації тебе на пошті чекатиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб краще пізнати програму курсу, якість навчальних матеріалів та викладача.

Отримати урок
Твій викладач:
02.
Артем Зігура

Вітаю!

Познайомимося?

Більше ніж 17 років тому я розпочав свій творчий шлях як художник-скульптор. Закінчив художню академію, виконував замовлення та створював власні проєкти, ліпив з глини, виточував із каменю і… Одна з робіт опинилася в колекції Папи Римського! 

Я маю багатий досвід зображення фігуративів і готовий ним із тобою поділитися ;)