Це універсальний курс для тих, хто хоче зробити перший крок до сучасної професії цифрового художника або мати захопливе хобі — малювання на планшеті. Тут ти здобудеш таку фундаментальну базу знань, що далі зможеш розвиватися в: ігровому й кіноарті, коміксах, дизайні персонажів та одягу, концепті середовища, в інших сферах комп’ютерної графіки, а також за її межами (наприклад, у промисловому дизайні).
ПРОЙДИ ШЛЯХ ВІД ПЕРШОЇ ЛІНІЇ ДО ПОВНОЦІННОГО АРТУ В PHOTOSHOP АБО PROCREATE
навчання
занять
програми
практики
Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.
- 1 Для початківців, які бажають здобути навички цифрового артиста з нуля й заробляти творчістю
- 2 Для аматорів, яким потрібно заповнити прогалини й отримувати професійний фідбек
- 3 Для традиційних художників, які хочуть спробувати працювати в цифрі для роботи в CG-сфері
- 4 Для дизайнерів, які прагнуть опанувати художні аспекти цифрового малюнка для підвищення або зміни кваліфікації
- 5 Для досвідчених художників, які прагнуть вдосконалити знання для покращення якості робіт
ЯКИЙ СОФТ ПОТРІБЕН?
Навчатися можна у Photoshop, Procreate, Krita, GIMP або застосунках Android на твій вибір.
Але якщо ти не знайомий із жодним софтом, ми навчимо тебе користуватися Photoshop або Procreate: ти опануєш основні інструменти програми, необхідні для малювання, навчишся працювати із пензлями, режимами накладання шарів, розберешся з корекцією кольору й колірним балансом. І завдяки цьому ти зможеш користуватися й іншими програми схожого типу.
Хочеш дізнатися більше про навчальний процес? Переглянь дві перші лекції, виконай домашні завдання та подивися фідбеки від ментора у форматі free to start. Це крута можливість познайомитися з платформою і відчути переваги навчання в ArtCraft!
Зареєструватися
-
1
Етап 1. Вступна частина
-
● Лінія, як базове знаряддя художника
● Розбір основних інструментів з інтерфейсу Photoshop
● Перші об’єкти, плоскість і об’єм
● Малювання на основі графічних примітивів, використання базової форми
● Малювання з використанням допоміжних об’ємів і кінематичних схем
● Базовий принцип малювання від загального до конкретного
Procreate:
● Огляд інтерфейсу й основних функцій Procreate, створення і налаштування параметрів полотна
● Робота з пензлями та цифровими палітрами
● Керування шарами
● Застосування функції ласо й режиму трансформації
-
● Лінія, як базове знаряддя художника
-
2
Етап 2. Лінія
-
● Робота з динамічними лініями та штрихами
● Властивості об’єктів, передача об’єму та фактури матеріалу через лінію
● Зміна лінії в залежності від освітлення, передача світла та тіні
● Фізично коректні параметри при малюванні об’єктів: прив’язка до площини, маса об’єктів
● Передача контрасту лінією, зображення відблисків, кутів заломлення, відсвітів та вигинів
● Передача текстури об’єкта, малювання патернів й повторюваних об’єктів
● Глибина лінії, використання лінії для визначення віддаленості об'єктів від глядача
● Робота з лінією в Adobe Photoshop (інтерфейс і принципи)
● Затемнення, висвітлення, контрастні, кольорові режими та режим віднімання в Procreate
-
● Робота з динамічними лініями та штрихами
-
3
Етап 3. Форма
-
● Поняття про форму об’єкта і його об’єм
● Вивчення перерізів об’єктів, простих та складних форм
● Створення об’єму з використанням вивчених властивостей лінії
● Визначення нормалей на поверхні об'єктів, поняття базової площини
● Розріз об’єктів за заданими нормалями
● Вирізання та об'єднання частин різних об'єктів, зрізи, переріз площин та нарощені об’єми
● Принципи відображення направляючих та динамічних ліній поверхні об'єкта
-
● Поняття про форму об’єкта і його об’єм
-
4
Етап 4. Світло і тінь
-
● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню
● Розсіяне та спрямоване світло
● Побудова простих і складних тіней методом променя
● Побудова якісних тіней від складного об’єкта, відпрацювання навичок малювання несправжніх тіней
● Поняття загального освітлення для всіх об’єктів у фігурі
-
● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню
-
5
Етап 5. Все про колір
-
● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри
● Коло Іттена, змішування та розділення кольорів
● Основні методи роботи з кольором
● Використання контрастів яскравості, кольору, насичення
● Теплі та холодні тони, методи їх використання
● Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
● Кольорові схеми й гармонії
-
● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри
-
6
Етап 6. Перспектива
-
● Поняття перспективи, робота з точками сходження
● Одноточкова перспектива
● Двоточкова перспектива, архітектура і дизайн
● Триточкова перспектива, як засіб для нестандартних й складних ракурсів
● Повітряна перспектива, рівні та плани положення об’єктів
● Робота з лінією, тінню та кольором у перспективі
● Перспектива відкритого простору: пейзажі, аутдори, архітектура
● Перспектива закритого простору: дизайн, інтер’єр, індори
● Фронтальна перспектива і масштаб
● Побудова важких об’єктів та постановка камери у перспективі
● Використання заливки та відсічної маски в Procreate
-
● Поняття перспективи, робота з точками сходження
-
7
Етап 7. Основи композиції
-
● Поняття композиції, пропорції та співвідношення
● Формальна композиція
● Правило золотого перетину, правило третин
● Передача відчуттів та емоцій через композицію
● Базовий набір композиційних рішень для робіт художника
● Основи корекції кольору, створення кольорового балансу в Procreate
-
● Поняття композиції, пропорції та співвідношення
-
8
Етап 8. Подальший розвиток
-
● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти
● Створення мудборду, пошук ідей та референсів
● Лайфхаки для правильної організації роботи
● Приклади використання тих чи інших прийомів на практиці
● Робота з видами, ракурсами, камерою
● Ракурс, настрій та композиція — створення історії в малюнку
● Створення фаст-скетчів, швидкі рішення: 80% результату за 20% часу
-
● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти
Привіт!
Я концепт-художник із 13-річним досвідом. Створював концепти іграшок для Mattel, Hasbro і Spinmaster у межах Yellow Tracksuit Entertainment; малював концепти персонажів для Dragon Collection та оточення для AAA- і VR-проєктів. Створив кілька концептів персонажів і фінальних ігрових активів для The Walking Dead: Saints & Sinners. Нині працюю над Alien: Rogue Incursion.
Привіт, я Віталій Котенко, ака Дідусь.
Архітектор, левел-дизайнер, артдиректор і митець. У душі просто художник та трошки мрійник.
За свій вік встиг попрацювати в таких великих компаніях, як Action Forms, 4A Games, WarGaming, хоча, як і всі, підіймався з «низів».
Малюю незупинно й не лише в цифровому форматі. Пишу книжку, сценарії, маю широчезні інтереси. Митцю потрібно знати дуже багато усього, а на справді — усе, хоча це й нездійсненно… але коли нас це зупиняло?!
Вітання моїм майбутнім студентам!
Я Петро Малинка, 2D-художник у компанії Rawa Game, де українці, саудити та єгиптяни створюють казуальні мобільні ігри. Також малюю графітними олівцями та олійними фарбами й експериментую з різними техніками: ручним друком, аерографією і скульптурою.
Почав свій творчий шлях 17 років тому, 11 із яких викладаю. Навчався в Національній академії образотворчого мистецтва та архітектури. Кар’єру в геймдеві розпочав 2020-го з ігор у жанрі Hidden Object для студій AMAX Interactive та Friendly Fox. Згодом працював у студії Home Games (Playrix) на посаді художника з маркетингових креативів.
Запрошую на мій курс!
Ну що, познайомимося?)
Я Соломія Ковальчук, навчалася на графічну дизайнерку – художницю в коледжі мистецтв ім. Ерделі та Українській академії друкарства. Маю 5 років досвіду роботи графічною дизайнеркою, 3 роки — 2D-художницею.
Займаюся векторною ілюстрацією. Ілюструвала дитячі книжки для видавництва «Знання» та педагогині Culture Queen, номінованої на «Ґреммі».
З початку великої війни створюю патріотичні арти, ти їх точно мав бачити)
Приходь до мене на курс, будемо втілювати твою мрію разом!