На цьому курсі ми навчимо тебе працювати в ZBrush згідно з вимогами індустрії, створювати органіку та hard surface елементи для персонажів.
Тут ти добре опануєш програму ZBrush, а саме дізнаєшся, який інструмент для чого краще підходить, як налаштувати свою робочу область чи як оптимізувати модель, використовуючи dynamesh та ретопологію в ZBrush. Також навчишся створювати розгортки, фіналізувати й візуалізувати модель за допомогою наявного в ZBrush інструментарію. А ще знатимеш, як працювати з різними формами, спираючись на професійні підходи до створення моделі, і як покращувати та прискорювати роботу.
Ти практикуватимешся працювати за модельними листами й референсами, завдяки яким створиш власних персонажів та hard surface елементи для них. Це може бути зброя, обладунки або ж частини одягу. А для кращої презентації персонажа викладач покаже, як створити мінісцену оточення або ж п'єдестал.
Важливо, що ментор курсу є художником персонажів, тож зможе під час індивідуальних фідбеків підказувати, як ліпше зробити саме твого персонажа!