ZBrush online

01.

СКУЛЬПТИНГ ВИСОКОДЕТАЛІЗОВАНИХ 3D-МОДЕЛЕЙ

Про курс
Про курс
9
тижнів
навчання
9
насичених
занять
40
годин
програми
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Заповни заявку і перевір електронну пошту. Там на тебе очікуватиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб ближче познайомитися з викладачем і почати практикуватися.

Отримати урок

Курс ZBrush online — дистанційний інтенсив для 2D-художників і 3D-моделерів, яким потрібне розширення інструментарію для швидшої, якіснішої та зручнішої роботи. Але студенти не обмежуються вивченням інструментарію — вони працюють над реальними задачами вже з перших занять. Знання та скіли, які ти отримаєш на заняттях, застосовують в створенні персонажів, елементів оточення, техніки та інших моделей для сфер CG, де цінуються висока деталізація та реалістичність.

Ключова перевага ZBrush — цифровий скульптинг, тобто імітація класичної «ліпки». В цьому софті геометрію об’єктів вимірюють за допомогою пензлів, не займаючись інженерними розрахунками. ZBrush дозволяє швидко візуалізувати свої задуми навіть тим, хто не має навичок цифрового малюнку. З «цифрової глини» можна створювати живі 3D-скульптури, які готові до застосування в будь-якому середовищі.

Кожного тижня студенти відвідують по одному онлайн-уроку та виконують домашнє завдання, після чого викладач надає його детальний відеорозбір. На заняттях засвоюють інструменти та логіку цифрового скульптингу, створюють та трансформують високодеталізовані 3D-моделі, які можна «помацати». На онлайн-курсі ZBrush ти отримаєш на 100% більше знань, ніж можеш уявити! А після навчання — впевнені навички роботи в ZBrush та дипломний проєкт, який доповнить портфоліо та помножить шанси на успішне працевлаштування.

Найближчий набір

23 січня
старт
15 із 20
місць залишилось
17:30 19:30
час занять
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Етап 1: старт
    • ● швидкий старт в ZBrush;
      ● DynaMesh та Dividing model;
      ● огляд UI, розбір первинно важливих функцій;
      ● базові інструменти для ліпки;
      ● організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool;
      ● способи розділу та поєднання різноманітних частин моделі;
      ● основні функції та клавішні комбінації для роботи з моделлю;
      ● трансформації та маніпуляції.
  • 2 Етап 2: основні інструменти
    • ● робота з ZSpheres та різноманітні методи створення болванки;
      ● референси та модельні листи, принципи створення;
      ● розбір роботи стандартних наборів Brush, Insert Brush, IMM Brush, Curve Brush;
      ● альфи та особливості їх створення;
      ● принципи створення власних Insert Brush, IMM Brush і Curve Brush;
      ● правила створення якісної моделі, принципи блокінгу.
  • 3 Етап 3: топологія та деталізація
    • ● теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об’єктів;
      ● напівавтоматична та автоматична ретопологія за допомогою ZRemesher, розбір функціонала, вивчення спеціальних пензлів;
      ● засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All;
      ● повний розбір розділу EdgeLoop;
      ● огляд часто використовуваних функцій ZPlugin;
      ● поглиблене вивчення UI на базі виконаної роботи, створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення.
  • 4 Етап 4: додатковий інструментарій
    • ● ретопологія за допомогою ZSpheres;
      ● жорсткі межі та повний розбір функціонала Crease;
      ● додаткові топологічні пензлі;
      ● огляд основних технік Hard surface в середовищі ZBrush;
      ● техніки та способи Hard surface моделювання за допомогою ретопології через ZSpheres;
      ● особливості інструментарію та технічні хитрощі.
  • 5 Етап 5: способи та техніки
    • ● техніки та способи Hard surface моделювання за допомогою ZModeler;
      ● вивчення інструменту ZModeler;
      ● вивчення логіки та особливостей комбінованої роботи ZRemesher і ZModeler;
      ● Nanomesh, Micromesh;
      ● робота з функцією GOZ та сторонніми моделями.
  • 6 Етап 6: рельєф
    • ● процедурна генерація рельєфу та функція NoiseMaker;
      ● створення волосся та рослинності за допомогою FiberMesh;
      ● просунута робота з розділом Alpha, додатковий функціонал;
      ● UV-master та принципи створення UV-координат;
      ● практичні способи для концепт-арту та геймдев моделінгу;
      ● Arraymesh.
  • 7 Етап 7: текстурування
    • ● основні принципи текстурування в Zbrush;
      ● Spotlight та Polypaint;
      ● запікання карт і функціонал Multi Map exporter;
      ● особливості роботи з ігровими моделями;
      ● експорт карт в інші програми.
  • 8 Етап 8: рендеринг
    • ● налаштування матеріалів та світла в ZBrush;
      ● рендеринг в ZBrush та методи презентації моделі;
      ● вивчення та рендеринг в KeyShot;
      ● збірка пасів в єдине зображення, принципи постопрацювання та композитингу;
      ● способи вигідної подачі моделі;
      ● обговорення дипломного проєкту з моделювання в ZBrush.
ЗАПИШИСЬ НА ПРОБНЕ ЗАНЯТТЯ КУРСУ

Залишилися сумніви? Приходь на пробне заняття! Ти познайомишся з викладачем, дізнаєшся докладніше про програму курсу та оціниш рівень матеріалу. Реєструйся заздалегідь, кількість місць обмежена.

Записаться на пробный урок
Роботи студентів
02.
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ZBrush — ArtCraft CG School
ВАЖЛИВІ ОСОБЛИВОСТІ
Ми завжди на зв'язку

Студенти в будь-який час можуть онлайн звернутися до викладача за порадою. І якщо у тебе виникнуть якісь складнощі з програмою, технікою чи пошуком матеріалів, наша команда завжди готова прийти на допомогу.

ArtСfaft family

Після закінчення курсу все тільки починається! Ми підтримуємо зв'язок з нашими випускниками і студентами, ділимося з ними новинами, порадами і цікавими вакансіями в закритій Facebook-спільноті.

Зворотний зв'язок

Такого не знайдеш в уроках на Youtube. Ми використовуємо програму Discord — під час занять ти можеш ставити питання викладачу і одногрупникам як в текстовому, так і в голосовому форматі. В такому ж режимі вчитель розбере твоє домашнє завдання і ти не залишишся без поради.

Записи занять

Захворів і не зміг бути присутнім на уроці? Раптово з’явилися проблеми з інтернетом? От халепа! Але хвилюватися через пропуск навчання немає причин — записи занять доступні усім студентам. Переглядай матеріали уроку в будь-який час.

Інтенсиви

Кожен курс в Art Craft насичений цікавими кейсами, прикладами та практикою в тісній взаємодії з викладачами. І при цьому навчання триває не більше трьох місяців.

Керуй своїм часом

Аби відвідати заняття, тобі не потрібно нікуди їздити. Час, який ти міг витратити на дорогу, використовуй на виконання домашнього завдання. Студенти нашого онлайн-курсу встигають зробити більше!

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Задай їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Задати питання
ТВІЙ ВИКЛАДАЧ
03.
Артем Гусак

Артем з 2006 року займається розробкою графіки для комп'ютерних та мобільних ігор. Працював у великих геймдев-компаніях на керівних посадах Art Lead, Art Director, Creative Director. Писав посібники, створював артбуки, формував і навчав команди. Уже декілька років поєднує роботу та викладання CG. Буде радий поділитися з тобою знаннями!

ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Дипломний проєкт – готову 3D-модель у портфоліо
Гнучкі скіли скульптингу персонажів, елементів оточення та інших моделей
Експертні відеорев'ю кожного завдання та пайплайну фінального проєкту
Впевнене володіння інструментами та програмним середовищем ZBrush
Практичні навички створення високодеталізованих моделей
Впевнений і швидкий старт у 3D-моделюванні
FAQ’s