3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. 3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP

Розробляємо та оптимізуємо елементи оточення за студійними пайплайнами ААА-класу.

Про курс
Про курс
8
тижнів
навчання
16
насичених
занять
48
годин
програми
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.

Отримати урок

Що таке Bootcamp? Це твоє бойове 3D-хрещення. Ти навчишся створювати й оптимізувати елементи оточення, попрактикуєшся в запіканні, текстуруванні, рендерингу.

Ментор навчить тебе працювати за студійними пайплайнами та дасть фідбек на роботи. Під його керівництвом ти підготуєш ігровий асет-пак, збереш сцену в Unreal Engine та оновиш портфоліо, яке зможеш сміливо розіслати студіям.

Чим відрізняється формат Bootcamp:

● немає прив’язки до софту — можеш працювати в Blender, Maya, 3ds Max;

● ААА-моделі — ментор показує, як їх створити, а ти повторюєш або готуєш схожі асети у своєму сетінгу;

● фінальна сцена в UE — затверджуєш її формат і збираєш із власних асетів;

● курс не для новачків — ми не вчимо софти, ми вивчаємо методики.

Якщо готовий до всіх випробувань — спробуй пройти відбір на курс!

 

Найближчий набір

25 березня
старт
4 із 20
місць залишилось
19:00 21:00
час занять
ЩО БУДЕ У ТЕБЕ В ПОРТФОЛІО?
Затекстурені елементи оточення
Грамотний розподіл деталізації, місць зношування
Оптимізовані по полікаунту асети
Ідеально запечені нормалі та текстури за канонами PBR
Елементи конструктора для створення сцен в Unreal Engine
Сцена в Unreal Engine з виставленим освітленням та ефектами
Усі роботи — з фідбеком та апрувом від профі
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Етап 1. Референси і види hard-surface-пайплайнів
    • ● підбір та аналіз, сортування референсів
      ● створення детального PureRef-файлу
      ● особливості підходів до створення hard-surface-асетів
      ● читання пропорцій із референсів і побудова початкової сцени
      ● створення детального блокаута для подальшої роботи з high poly-моделлю
  • 2 Етап 2. Класичний subdiv hard-surface
    • ● інструменти й особливості subdiv-підходу до розробки асетів
      ● створення фінальної high poly моделі за subdiv-пайплайном
  • 3 Етап 3. Boolean hard-surface
    • ● особливості та застосування пайплайна boolean hard-surface
      ● створення фінальної high poly моделі з використанням лише 3ds Max/Blender
  • 4 Етап 4. Boolean hard-surface + ZBrush
    • ● розбір особливостей та інструментів пайплайна
      ● створення фінальної high poly моделі в 3ds Max/Blender + ZBrush
  • 5 Етап 5. Основи правильного low poly + UV + Bake
    • ● Види і застосування low poly моделей
      ● Ознаки грамотної розгортки
      ● Знайомство з запіканням
      ● Створення фінального low poly асета в софті на вибір (з UV-розгорткою і запіканням карт)
  • 6 Етап 6. Текстуринг і декалі
    • ● правильний підхід до текстурування
      ● що таке PBR і навіщо він потрібен
      ● створення сцени в Substance Painter
      ● текстуринг асету за допомогою референсів
  • 7 Етап 7. Побудова сцени
    • ● організація репозиторія
      ● види та особливості світла в Unreal Engine
      ● функції дизайну під час збирання локації
      ● застосування сторітелінгу у розподілі асетів
  • 8 Етап 8. Аналіз текстур
    • ● дотримання балансу в текстурах
      ● як і на яких асетах розставляти акценти
      ● твіки текстур для найкращого відображення світла
      ● перевірка коректності UV і PBR
Твій викладач
02.
Антон Леонов

Вітаю!

Я Senior Environment Artist, Team Lead, в індустрії більше ніж 8 років, працюю в одній із найвідоміших європейських студій.

Пройшов шлях від невеликих проєктів до ААА-ігор, моделював для Call of Duty: Black Ops 4, Control, Overkill's: The Walking Dead, World of Tanks, War Thunder у Room 8 Studio.

 

Якщо ти мрієш працювати в продуктовій студії, приходь на курс, усього навчу ;)

ЯК ПОТРАПИТИ НА КУРС?

Потрібно вміти створювати low та high poly моделі, запікати, виконувати розгортки та карти нормалей. Є два варіанти:

1. Маєш портфоліо. Залиш посилання на нього до заявки, якщо рівень відповідає вимогам курсу — кличемо на курс.

2. Не маєш портфоліо. Ми надамо тестове завдання, якщо ти з ним впораєшся — кличемо на курс.

Надіслати роботи
Роботи студентів
03.
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP — ArtCraft CG School
ОСОБЛИВОСТІ КУРСУ
Зворотний зв'язок

Такого не знайдеш в уроках на Youtube. Ми використовуємо програму Discord — під час занять ти можеш ставити питання викладачу і одногрупникам як в текстовому, так і в голосовому форматі. В такому ж режимі вчитель розбере твоє домашнє завдання і ти не залишишся без поради.

Інтенсиви

Кожен курс в Art Craft насичений цікавими кейсами, прикладами та практикою в тісній взаємодії з викладачами. І при цьому навчання триває не більше трьох місяців.

Записи занять

Захворів і не зміг бути присутнім на уроці? Раптово з’явилися проблеми з інтернетом? От халепа! Але хвилюватися через пропуск навчання немає причин — записи занять доступні усім студентам. Переглядай матеріали уроку в будь-який час.

Керуй своїм часом

Аби відвідати заняття, тобі не потрібно нікуди їздити. Час, який ти міг витратити на дорогу, використовуй на виконання домашнього завдання. Студенти нашого онлайн-курсу встигають зробити більше!

Власна LMS платформа

Для якісного навчання не потрібно використовувати багато софтів! Ми розробили власну платформу для студентів, де будуть усі твої навчальні матеріали, домашні завдання та записи рев’ю. А також тут відбувається комунікація з командою ArtCraft.