2D Character Artist

01.
  1. Головна  / 
  2. Всі курси ArtCraft CG School  / 
  3. 2D Character Artist

Самостійне навчання

Про курс
Про курс
17
насичених
занять
34
години
програми
185
годин
практики
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Заповни заявку і перевір електронну пошту. Там на тебе очікуватиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб ближче познайомитися з викладачем і почати практикуватися.

Отримати урок

У чому різниця між просто непоганим персонажем та крутим персонажем, який одразу врізається в пам'ять? Техніка, деталізація, крутий арт? Не без цього. Але є ще одна важлива деталь. У крутого персонажа є характер та історія, які зчитуються з його образу. Саме такі герої народжуються на цьому курсі.

Ми підготували програму, яка відповідає всім сучасним трендам індустрії. Вона підійде як любителям, так і концепт-художникам початківцям, які хочуть підвищити кваліфікацію. Ти прокачаєш техніку малюнка, розберешся з лайн-артом та шейдингом, навчишся створювати модельні листи, попрактикуєшся у різних ракурсах та стилізаціях. Усі знання та вміння втілиш у дипломному проєкті — підготуєш виразного персонажа для свого портфоліо.

Наприкінці на тебе чекає бонусний блок. Тут ми поговоримо про те, куди далі розвиватися. Ти дізнаєшся, які вимоги до художника персонажів висувають роботодавці з різних галузей — ігор, реклами, анімації. А ще зрозумієш, які проєкти готувати для портфоліо, як прокачати CV та яких питань чекати на співбесіді.

ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Концепція курсу
    • Головна вимога до студентів – володіння графічним планшетом та Photoshop.

      Дивись лекції в повному обсязі та проходь курс в комфортному темпі.

      ● 24 години програми
      ● домашні роботи без дедлайнів
      ● доступ до архіву фідбек-сесій
      ● чат для спілкування
      ● довічний доступ до матеріалів
  • 2 Етап 1. Основи скетчингу
    • ● вступна частина;
      ● огляд етапів курсу;
      ● постановка задач на курс;
      ● створення образу персонажа, його досьє;
      ● первинна робота з референсами;
      ● візуалізація ідей.
  • 3 Етап 2. Робота з образом та композицією, фіналізація скетчу
    • ● аналіз композиції персонажу та її зв'язок з особистою історією;
      ● просунута робота з базами референсів, їх структура;
      ● загальні принципи стилізації персонажа, аналітичний підхід до процесу;
      ● техніки «полірування» ескізу в лінії та первинні колірні рішення.
  • 4 Тиждень 3. Введення в анатомію
    • ● канони та загальні пропорції;
      ● блокінг фігури людини;
      ● блокінг у складних ракурсах;
      ● динаміка та рух;
      ● ключові вузли та акценти прояву характеру.
  • 5 Тиждень 4. Загальна стилізована анатомія
    • ● теорія анатомії для роботи зі стилізованим персонажем;
      ● зв'язок анатомічної конструкції, композиції та історії героя.
  • 6 Тиждень 5. Робота з обсягом та аналіз форми
    • ● основи перспективи у дизайні персонажа;
      ● робота з об’ємом та аналіз форми;
      ● габарити та простір у дизайні персонажа;
      ● топологія форми та базовий об’єм.
  • 7 Тиждень 6. Робота з модельним листом. Аксесуари та історія
    • ● робота з одягом, аксесуарами героя та сторітелінгом;
      ● особливості сприйняття деталей глядачами;
      ● види модельних листів, креслень;
      ● принципи створення та розробки модельних листів;
      ● професійні хитрощі.
  • 8 Тиждень 7. Робота зі статичними та динамічними персонажами
    • ● виразність та пластика в дизайні персонажа;
      ● особливості композиційної розробки динаміки та статики, лінії дій;
      ● взаємодія динамічного та статичного персонажів;
      ● характер лінії та її концептуальне значення у роботі з динамічними та статичними персонажами.
  • 9 Тиждень 8. Емоції, вік
    • ● робота з картою виразів обличчя;
      ● аналіз, структура та конструювання емоцій;
      ● прямий зв'язок емоцій та образу героя;
      ● інструменти кастомізації та різноманітності осіб;
      ● робота з зачісками, аксесуарами та міжнародними кліше;
      ● вік героя та типові структурні особливості у роботі з дизайном.
  • 10 Тиждень 9. Фінальна робота з кольором та «полірування» зображення
    • ● базові принципи роботи з кольором та світлом із застосуванням логіки АО;
      ● особливості малювання основних матеріалів;
      ● ретроспектива про колірні гармонії та підбір колірних рішень;
      ● ефектні та різноманітні прийоми подачі фінального проєкту.
Хочеш отримувати фідбеки?

У форматі «Преміум» на тебе очікують домашні завдання та вебінари наживо з викладачем, під час яких він надаватиме розгорнуті відгуки на роботи. Ти виконаєш дипломний проєкт та зможеш покласти його в портфоліо. Обирай навчання з ментором та прокачай свої навички на повну!

Формат «Преміум»
Роботи студентів
02.
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГО ПРОБНОГО УРОКУ?

Після реєстрації тебе на пошті чекатиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб краще пізнати програму курсу, якість навчальних матеріалів та викладача.

Отримати доступ
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Вміння створювати виразні образи з історією
Поглиблене знання інструментів художника
Професійний підхід до лайн-арту, шейдингу, колорування.
Досвід вирішення завдань у побудові об'ємних форм та візуалізації
Переосмислення академічних законів композиції
Розуміння вимог ринку та перспектив працевлаштування
Готовий проєкт авторського персонажа у портфоліо
FAQ’s