2D Character Artist

01.
  1. Головна  / 
  2. Всі курси ArtCraft CG School  / 
  3. 2D Character Artist

Самостійне навчання

Про курс
Про курс
17
насичених
занять
34
години
програми
185
годин
практики
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Заповни заявку і перевір електронну пошту. Там на тебе очікуватиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб ближче познайомитися з викладачем і почати практикуватися.

Отримати урок

У чому різниця між просто непоганим персонажем та крутим персонажем, який одразу врізається в пам'ять? Техніка, деталізація, крутий арт? Не без цього. Але є ще одна важлива деталь. У крутого персонажа є характер та історія, які зчитуються з його образу. Саме такі герої народжуються на цьому курсі.

Ми підготували програму, яка відповідає всім сучасним трендам індустрії. Вона підійде як любителям, так і концепт-художникам початківцям, які хочуть підвищити кваліфікацію. Ти прокачаєш техніку малюнка, розберешся з лайн-артом та шейдингом, навчишся створювати модельні листи, попрактикуєшся у різних ракурсах та стилізаціях. Усі знання та вміння втілиш у дипломному проєкті — підготуєш виразного персонажа для свого портфоліо.

Наприкінці на тебе чекає бонусний блок. Тут ми поговоримо про те, куди далі розвиватися. Ти дізнаєшся, які вимоги до художника персонажів висувають роботодавці з різних галузей — ігор, реклами, анімації. А ще зрозумієш, які проєкти готувати для портфоліо, як прокачати CV та яких питань чекати на співбесіді.

ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Концепція курсу
    • Головна вимога до студентів – володіння графічним планшетом та Photoshop.

      Дивись лекції в повному обсязі та проходь курс в комфортному темпі.

      ● 24 години програми
      ● домашні роботи без дедлайнів
      ● доступ до архіву фідбек-сесій
      ● чат для спілкування
      ● довічний доступ до матеріалів
  • 2 Етап 1. Основи скетчингу
    • ● вступна частина;
      ● огляд етапів курсу;
      ● постановка задач на курс;
      ● створення образу персонажа, його досьє;
      ● первинна робота з референсами;
      ● візуалізація ідей.
  • 3 Етап 2. Робота з образом та композицією, фіналізація скетчу
    • ● аналіз композиції персонажу та її зв'язок з особистою історією;
      ● просунута робота з базами референсів, їх структура;
      ● загальні принципи стилізації персонажа, аналітичний підхід до процесу;
      ● техніки «полірування» ескізу в лінії та первинні колірні рішення.
  • 4 Тиждень 3. Введення в анатомію
    • ● канони та загальні пропорції;
      ● блокінг фігури людини;
      ● блокінг у складних ракурсах;
      ● динаміка та рух;
      ● ключові вузли та акценти прояву характеру.
  • 5 Тиждень 4. Загальна стилізована анатомія
    • ● теорія анатомії для роботи зі стилізованим персонажем;
      ● зв'язок анатомічної конструкції, композиції та історії героя.
  • 6 Тиждень 5. Робота з обсягом та аналіз форми
    • ● основи перспективи у дизайні персонажа;
      ● робота з об’ємом та аналіз форми;
      ● габарити та простір у дизайні персонажа;
      ● топологія форми та базовий об’єм.
  • 7 Тиждень 6. Робота з модельним листом. Аксесуари та історія
    • ● робота з одягом, аксесуарами героя та сторітелінгом;
      ● особливості сприйняття деталей глядачами;
      ● види модельних листів, креслень;
      ● принципи створення та розробки модельних листів;
      ● професійні хитрощі.
  • 8 Тиждень 7. Робота зі статичними та динамічними персонажами
    • ● виразність та пластика в дизайні персонажа;
      ● особливості композиційної розробки динаміки та статики, лінії дій;
      ● взаємодія динамічного та статичного персонажів;
      ● характер лінії та її концептуальне значення у роботі з динамічними та статичними персонажами.
  • 9 Тиждень 8. Емоції, вік
    • ● робота з картою виразів обличчя;
      ● аналіз, структура та конструювання емоцій;
      ● прямий зв'язок емоцій та образу героя;
      ● інструменти кастомізації та різноманітності осіб;
      ● робота з зачісками, аксесуарами та міжнародними кліше;
      ● вік героя та типові структурні особливості у роботі з дизайном.
  • 10 Тиждень 9. Фінальна робота з кольором та «полірування» зображення
    • ● базові принципи роботи з кольором та світлом із застосуванням логіки АО;
      ● особливості малювання основних матеріалів;
      ● ретроспектива про колірні гармонії та підбір колірних рішень;
      ● ефектні та різноманітні прийоми подачі фінального проєкту.
Хочеш отримувати фідбеки?

У форматі «Преміум» на тебе очікують домашні завдання та вебінари наживо з викладачем, під час яких він надаватиме розгорнуті відгуки на роботи. Ти виконаєш дипломний проєкт та зможеш покласти його в портфоліо. Обирай навчання з ментором та прокачай свої навички на повну!

Формат «Преміум»
Роботи студентів
02.
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
2D Character Artist  — ArtCraft CG School
ЗАПИШИСЯ НА БЕЗПЛАТНЕ ЗАНЯТТЯ

Ти отримаєш доступ до лекції, дізнаєшся більше про курс і про викладача, переконаєшся у високій якості матеріалу. Погодься, це найкращий спосіб дізнатися, чи підходить тобі курс.

Отримати доступ
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Вміння створювати виразні образи з історією
Поглиблене знання інструментів художника
Професійний підхід до лайн-арту, шейдингу, колорування.
Досвід вирішення завдань у побудові об'ємних форм та візуалізації
Переосмислення академічних законів композиції
Розуміння вимог ринку та перспектив працевлаштування
Готовий проєкт авторського персонажа у портфоліо
FAQ’s