Цифровий малюнок

01.
  1. Головна  / 
  2. Всі курси ArtCraft CG School  / 
  3. Цифровий малюнок

Навчання з вільним графіком

Про курс
Про курс
16
насичених
занять
24
години
програми
200
годин
практики
ДИВИСЬ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.

Отримати урок

«Цифровий малюнок» — універсальний онлайн-курс для тих, хто хоче та любить малювати на планшеті. Він підійде початківцям, які бажають освоїти нову навичку з нуля, аматорам, яким потрібно заповнити прогалини у знаннях, і традиційним художникам, які хочуть спробувати працювати в цифрі.

Протягом навчання ти здобудеш ключові навички цифрового артиста — роботу з лінією і формою, світлом і кольором, композицією й перспективою. Також досхочу попрактикуєшся: підготуєш 50+ намальованих об’єктів та створиш декілька повноцінних ілюстрацій. А ще отримаєш базу знань для подальшого розвитку в ігровому арті, коміксах, дизайні персонажів, концепті середовища й інших сферах комп’ютерної графіки.

UPD-2022. Навчання проходить з використанням програми Photoshop, але в оновленій версії курсу ми додали бонусний блок з малювання в Procreate. З ним ти опануєш основні інструменти програми, навчишся працювати з заливкою та масками, розберешся з корекцією кольору та кольоровим балансом. Дивись відео, практикуйся та використовуй свій iPad на повну.

ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Впевнене володіння інструментами Photoshop та Procreate
Навички роботи з графічним планшетом
Академічні основи цифрового малюнку
Практичні навички при роботі з лінією та формою
Навички використання світлотіні, кольору та тону
Вміння будувати композицію та перспективу
Фундамент для розвитку в комп'ютерній графіці
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Концепція курсу
    • Дивись лекції в повному обсязі та проходь курс в комфортному темпі.

      ● 24 години програми
      ● домашні роботи без дедлайнів
      ● доступ до архіву фідбек-сесій
      ● чат для спілкування
      ● довічний доступ до матеріалів
  • 2 Етап 1. Вступна частина
    • ● Лінія, як базове знаряддя художника;
      ● Розбір основних інструментів з інтерфейсу Photoshop;
      ● Перші об’єкти, плоскість і об’єм;
      ● Малювання на основі графічних примітивів, використання базової форми;
      ● Малювання з використанням допоміжних об’ємів і кінематичних схем;
      ● Базовий принцип малювання від загального до конкретного.
      Procreate:
      ● Огляд інтерфейсу й основних функцій Procreate, створення і налаштування параметрів полотна;
      ● Робота з пензлями та цифровими палітрами;
      ● Керування шарами;
      ● Застосування функції ласо й режиму трансформації.
  • 3 Етап 2. Лінія
    • ● Робота з динамічними лініями та штрихами;
      ● Властивості об’єктів, передача об’єму та фактури матеріалу через лінію;
      ● Зміна лінії в залежності від освітлення, передача світла та тіні;
      ● Фізично коректні параметри при малюванні об’єктів: прив’язка до площини, маса об’єктів;
      ● Передача контрасту лінією, зображення відблисків, кутів заломлення, відсвітів та вигинів;
      ● Передача текстури об’єкта, малювання патернів й повторюваних об’єктів;
      ● Глибина лінії, використання лінії для визначення віддаленості об'єктів від глядача;
      ● Робота з лінією в Adobe Photoshop (інтерфейс і принципи)
      ● Затемнення, висвітлення, контрастні, кольорові режими та режим віднімання в Procreate.
  • 4 Етап 3. Форма
    • ● Поняття про форму об’єкта і його об’єм;
      ● Вивчення перерізів об’єктів, простих та складних форм;
      ● Створення об’єму з використанням вивчених властивостей лінії;
      ● Визначення нормалей на поверхні об'єктів, поняття базової площини;
      ● Розріз об’єктів за заданими нормалями;
      ● Вирізання та об'єднання частин різних об'єктів, зрізи, переріз площин та нарощені об’єми;
      ● Принципи відображення направляючих та динамічних ліній поверхні об'єкта.

  • 5 Етап 4. Світло і тінь
    • ● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню;
      ● Розсіяне та спрямоване світло;
      ● Побудова простих і складних тіней методом променя;
      ● Побудова якісних тіней від складного об’єкта, відпрацювання навичок малювання несправжніх тіней;
      ● Поняття загального освітлення для всіх об’єктів у фігурі.
  • 6 Етап 5. Все про колір
    • ● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри;
      ● Коло Іттена, змішування та розділення кольорів;
      ● Основні методи роботи з кольором;
      ● Використання контрастів яскравості, кольору, насичення;
      ● Теплі та холодні тони, методи їх використання;
      ● Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном;
      ● Кольорові схеми й гармонії.
  • 7 Етап 6. Перспектива
    • ● Поняття перспективи, робота з точками сходження;
      ● Одноточкова перспектива;
      ● Двоточкова перспектива, архітектура і дизайн;
      ● Триточкова перспектива, як засіб для нестандартних й складних ракурсів;
      ● Повітряна перспектива, рівні та плани положення об’єктів;
      ● Робота з лінією, тінню та кольором у перспективі;
      ● Перспектива відкритого простору: пейзажі, аутдори, архітектура;
      ● Перспектива закритого простору: дизайн, інтер’єр, індори;
      ● Фронтальна перспектива і масштаб;
      ● Побудова важких об’єктів та постановка камери у перспективі;
      ● Використання заливки та відсічної маски в Procreate.
  • 8 Етап 7. Основи композиції
    • ● Поняття композиції, пропорції та співвідношення;
      ● Формальна композиція;
      ● Правило золотого перетину, правило третин;
      ● Передача відчуттів та емоцій через композицію;
      ● Базовий набір композиційних рішень для робіт художника;
      ● Основи корекції кольору, створення кольорового балансу в Procreate.
  • 9 Етап 8. Подальший розвиток
    • ● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти;
      ● Створення мудборду, пошук ідей та референсів;
      ● Лайфхаки для правильної організації роботи;
      ● Приклади використання тих чи інших прийомів на практиці;
      ● Робота з видами, ракурсами, камерою;
      ● Ракурс, настрій та композиція — створення історії в малюнку;
      ● Створення фаст-скетчів, швидкі рішення: 80% результату за 20% часу.
Хочеш отримувати фідбеки?

У форматі «Преміум» на тебе очікують домашні завдання та вебінари наживо з викладачем, під час яких він надаватиме розгорнуті відгуки на роботи. Ти виконаєш дипломний проєкт та зможеш покласти його в портфоліо. Обирай навчання з ментором та прокачай свої навички на повну!

Формат «Преміум»
РОБОТИ СТУДЕНТІВ
02.
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГОПРОБНОГО УРОКУ?

Після реєстрації тебе на пошті чекатиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб краще пізнати програму курсу, якість навчальних матеріалів та викладача.

Отримати урок
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
FAQ’s
  • 1 З якого віку можна записатися на курс?
    • Ми беремо на курси з 15-16 років. Студентам молодшого віку потрібен інший підхід, вони часто не справляються з інтенсивністю навчання.

      Але якщо ти молодшого віку і вже хочеш почати свій шлях у CG, в пригоді буде наш Starter Pack художника-початківця:

      1) Графічний планшет. Підійдуть Wacom INTUOS S або Huion 430P/HS64

      2) Інструменти Photoshop. Наш викладач Віталій Котенко підготував урок, який допоможе розібратися з інструментарієм. https://www.youtube.com/watch?v=_3oPeNsmB5U

      3) Перший малюнок. На вебінарі Віталія Котенка «Намалюй Сніговика» (https://artcraft.events/fest-snowman-webinar) дізнаєшся з чого почати малюнок, які складнощі можуть виникнути при переході з паперу на цифру, як з ними впоратися та намалюєш повноцінну роботу в CG.

      Також слідкуй за нашими соцмережами, там ти знайдеш корисні матеріали та анонси наших безплатних вебінарів. На них можна попрактикувати малюнок та поставити запитання викладачу. А коли підростеш, будемо раді бачити тебе на наших повноцінних курсах!
  • 2 Які навички потрібні для того, щоб розпочати навчання на курсах?
    • Насамперед — бажання вчитися!
      У нас є курси, що не вимагають підготовки і ти зможеш почати навчання з нуля. Наші менеджери допоможуть визначитися та підібрати відповідний курс.
  • 3 Чи допомагаєте ви з працевлаштуванням?
    • Так, публікуємо актуальні вакансії від компаній-партнерів у спільноті ArtCraft Family. Також надаємо активну підтримку та консультуємо після закінчення курсів.
  • 4 Чи видаєте сертифікат?
    • Так, для отримання сертифіката про закінчення курсів достатньо виконати від 80% домашніх завдань та закінчити дипломний проєкт.
  • 5 З чого краще почати вивчення комп'ютерної графіки та як зрозуміти, що це моє?
    • Визначитися допоможе безплатне пробне заняття або індивідуальна консультація, де ми розповімо тобі про специфіку напрямів, перспективи та програму курсів.