Цифровий малюнок

01.
  1. Головна  / 
  2. Всі курси ArtCraft CG School  / 
  3. Цифровий малюнок

Навчання з вільним графіком

Про курс
Про курс
16
насичених
занять
24
години
програми
200
годин
практики
ДИВИСЬ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.

Отримати урок

«Цифровий малюнок» — універсальний онлайн-курс для тих, хто хоче та любить малювати на планшеті. Він підійде початківцям, які бажають освоїти нову навичку з нуля, аматорам, яким потрібно заповнити прогалини у знаннях, і традиційним художникам, які хочуть спробувати працювати в цифрі.

Протягом навчання ти здобудеш ключові навички цифрового артиста — роботу з лінією і формою, світлом і кольором, композицією й перспективою. Також досхочу попрактикуєшся: підготуєш 50+ намальованих об’єктів та створиш декілька повноцінних ілюстрацій. А ще отримаєш базу знань для подальшого розвитку в ігровому арті, коміксах, дизайні персонажів, концепті середовища й інших сферах комп’ютерної графіки.

UPD-2022. Навчання проходить з використанням програми Photoshop, але в оновленій версії курсу ми додали бонусний блок з малювання в Procreate. З ним ти опануєш основні інструменти програми, навчишся працювати з заливкою та масками, розберешся з корекцією кольору та кольоровим балансом. Дивись відео, практикуйся та використовуй свій iPad на повну.

ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Впевнене володіння інструментами Photoshop та Procreate
Навички роботи з графічним планшетом
Академічні основи цифрового малюнку
Практичні навички при роботі з лінією та формою
Навички використання світлотіні, кольору та тону
Вміння будувати композицію та перспективу
Фундамент для розвитку в комп'ютерній графіці
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Концепція курсу
    • Дивись лекції в повному обсязі та проходь курс в комфортному темпі.

      ● 24 години програми
      ● домашні роботи без дедлайнів
      ● доступ до архіву фідбек-сесій
      ● чат для спілкування
      ● довічний доступ до матеріалів
  • 2 Етап 1. Вступна частина
    • ● Лінія, як базове знаряддя художника;
      ● Розбір основних інструментів з інтерфейсу Photoshop;
      ● Перші об’єкти, плоскість і об’єм;
      ● Малювання на основі графічних примітивів, використання базової форми;
      ● Малювання з використанням допоміжних об’ємів і кінематичних схем;
      ● Базовий принцип малювання від загального до конкретного.
      Procreate:
      ● Огляд інтерфейсу й основних функцій Procreate, створення і налаштування параметрів полотна;
      ● Робота з пензлями та цифровими палітрами;
      ● Керування шарами;
      ● Застосування функції ласо й режиму трансформації.
  • 3 Етап 2. Лінія
    • ● Робота з динамічними лініями та штрихами;
      ● Властивості об’єктів, передача об’єму та фактури матеріалу через лінію;
      ● Зміна лінії в залежності від освітлення, передача світла та тіні;
      ● Фізично коректні параметри при малюванні об’єктів: прив’язка до площини, маса об’єктів;
      ● Передача контрасту лінією, зображення відблисків, кутів заломлення, відсвітів та вигинів;
      ● Передача текстури об’єкта, малювання патернів й повторюваних об’єктів;
      ● Глибина лінії, використання лінії для визначення віддаленості об'єктів від глядача;
      ● Робота з лінією в Adobe Photoshop (інтерфейс і принципи)
      ● Затемнення, висвітлення, контрастні, кольорові режими та режим віднімання в Procreate.
  • 4 Етап 3. Форма
    • ● Поняття про форму об’єкта і його об’єм;
      ● Вивчення перерізів об’єктів, простих та складних форм;
      ● Створення об’єму з використанням вивчених властивостей лінії;
      ● Визначення нормалей на поверхні об'єктів, поняття базової площини;
      ● Розріз об’єктів за заданими нормалями;
      ● Вирізання та об'єднання частин різних об'єктів, зрізи, переріз площин та нарощені об’єми;
      ● Принципи відображення направляючих та динамічних ліній поверхні об'єкта.

  • 5 Етап 4. Світло і тінь
    • ● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню;
      ● Розсіяне та спрямоване світло;
      ● Побудова простих і складних тіней методом променя;
      ● Побудова якісних тіней від складного об’єкта, відпрацювання навичок малювання несправжніх тіней;
      ● Поняття загального освітлення для всіх об’єктів у фігурі.
  • 6 Етап 5. Все про колір
    • ● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри;
      ● Коло Іттена, змішування та розділення кольорів;
      ● Основні методи роботи з кольором;
      ● Використання контрастів яскравості, кольору, насичення;
      ● Теплі та холодні тони, методи їх використання;
      ● Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном;
      ● Кольорові схеми й гармонії.
  • 7 Етап 6. Перспектива
    • ● Поняття перспективи, робота з точками сходження;
      ● Одноточкова перспектива;
      ● Двоточкова перспектива, архітектура і дизайн;
      ● Триточкова перспектива, як засіб для нестандартних й складних ракурсів;
      ● Повітряна перспектива, рівні та плани положення об’єктів;
      ● Робота з лінією, тінню та кольором у перспективі;
      ● Перспектива відкритого простору: пейзажі, аутдори, архітектура;
      ● Перспектива закритого простору: дизайн, інтер’єр, індори;
      ● Фронтальна перспектива і масштаб;
      ● Побудова важких об’єктів та постановка камери у перспективі;
      ● Використання заливки та відсічної маски в Procreate.
  • 8 Етап 7. Основи композиції
    • ● Поняття композиції, пропорції та співвідношення;
      ● Формальна композиція;
      ● Правило золотого перетину, правило третин;
      ● Передача відчуттів та емоцій через композицію;
      ● Базовий набір композиційних рішень для робіт художника;
      ● Основи корекції кольору, створення кольорового балансу в Procreate.
  • 9 Етап 8. Подальший розвиток
    • ● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти;
      ● Створення мудборду, пошук ідей та референсів;
      ● Лайфхаки для правильної організації роботи;
      ● Приклади використання тих чи інших прийомів на практиці;
      ● Робота з видами, ракурсами, камерою;
      ● Ракурс, настрій та композиція — створення історії в малюнку;
      ● Створення фаст-скетчів, швидкі рішення: 80% результату за 20% часу.
Хочеш отримувати фідбеки?

У форматі «Преміум» на тебе очікують домашні завдання та вебінари наживо з викладачем, під час яких він надаватиме розгорнуті відгуки на роботи. Ти виконаєш дипломний проєкт та зможеш покласти його в портфоліо. Обирай навчання з ментором та прокачай свої навички на повну!

Формат «Преміум»
РОБОТИ СТУДЕНТІВ
02.
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок  — ArtCraft CG School
ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГО УРОКУ?

Почни опановувати матеріал курсу на вступному занятті. Доступ до нього ти отримаєш в зручному для тебе форматі – на електронну пошту або в месенджері.

Отримати урок
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
FAQ’s
  • 1 З якого віку можна записатися на курс?
    • Ми беремо на курси з 15-16 років. Студентам молодшого віку потрібен інший підхід, вони часто не справляються з інтенсивністю навчання.

      Але якщо ти молодшого віку і вже хочеш почати свій шлях у CG, в пригоді буде наш Starter Pack художника-початківця:

      1) Графічний планшет. Підійдуть Wacom INTUOS S або Huion 430P/HS64

      2) Інструменти Photoshop. Наш викладач Віталій Котенко підготував урок, який допоможе розібратися з інструментарієм. https://www.youtube.com/watch?v=_3oPeNsmB5U

      3) Перший малюнок. На вебінарі Віталія Котенка «Намалюй Сніговика» (https://artcraft.events/fest-snowman-webinar) дізнаєшся з чого почати малюнок, які складнощі можуть виникнути при переході з паперу на цифру, як з ними впоратися та намалюєш повноцінну роботу в CG.

      Також слідкуй за нашими соцмережами, там ти знайдеш корисні матеріали та анонси наших безплатних вебінарів. На них можна попрактикувати малюнок та поставити запитання викладачу. А коли підростеш, будемо раді бачити тебе на наших повноцінних курсах!
  • 2 Які навички потрібні для того, щоб розпочати навчання на курсах?
    • Насамперед — бажання вчитися!
      У нас є курси, що не вимагають підготовки і ти зможеш почати навчання з нуля. Наші менеджери допоможуть визначитися та підібрати відповідний курс.
  • 3 Чи допомагаєте ви з працевлаштуванням?
    • Так, публікуємо актуальні вакансії від компаній-партнерів у спільноті ArtCraft Family. Також надаємо активну підтримку та консультуємо після закінчення курсів.
  • 4 Чи видаєте сертифікат?
    • Так, для отримання сертифіката про закінчення курсів достатньо виконати від 80% домашніх завдань та закінчити дипломний проєкт.
  • 5 З чого краще почати вивчення комп'ютерної графіки та як зрозуміти, що це моє?
    • Визначитися допоможе безплатне пробне заняття або індивідуальна консультація, де ми розповімо тобі про специфіку напрямів, перспективи та програму курсів.