2D-РЕНДЕР

01.

Навчання з вільним графіком

Про курс
Про курс
16
насичених
занять
40
годин
програми
170
годин
практики
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Заповни заявку і перевір електронну пошту. Там на тебе очікуватиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб ближче познайомитися з викладачем і почати практикуватися.

Отримати урок

Ми створили курс, де ти навчишся робити якісний 2D-рендер. А ще прокачаєш ключову для художника навичку, до якої уважно придивляються роботодавці. За 2 місяці інтенсивного навчання ми розберемо фізику та особливості відбивання світла, заглибимося в роботу з кольором, навчимося візуалізувати складні матеріали та ефекти, зрозуміємо, як передати атмосферу та настрій.

Наше завдання – малювати, використовуючи уяву, а не просто копіювати референс. Тому на курсі ми створимо цілий всесвіт персонажа, який розвиватиметься разом із тобою. Кожну тему закріпимо працюючи над зовнішністю, стилем та аксесуарами. Також додамо елементи оточення – від гіпсової скульптури та скляного амулета до інтер'єру будинку та місцевості, де мешкає твій герой.

Не потрібно витрачати час на лайн – викладач підготував шаблони, які ти зможеш розвинути, використовуючи власні ідеї та дизайн. Цей пайплайн персонажа поповнить портфоліо і покаже роботодавцю, що ти впораєшся з будь-яким малюнком: від кам'яного голема в місячну ніч до золотої вежі під палким сонцем.

ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Концепція курсу
    • Дивись лекції в повному обсязі та проходь курс в комфортному темпі.

      ● 24 години програми
      ● домашні роботи без дедлайнів
      ● доступ до архіву фідбек-сесій
      ● чат для спілкування
      ● довічний доступ до матеріалів
  • 2 Етап 1: вступний урок і світло
    • ● Вступний урок та загальна концепція курсу;
      ● Топологія, форма та рельєф;
      ● Швидке створення об’єму;
      ● Фотони, оклюзія та видимий світ;
      ● Глобальне освітлення. Основні типи джерел світла, їх вплив на поверхні;
      ● Демонстрація різних технік чистого та художнього шейдинга;
      ● Нотатки про вплив світла на загальне сприйняття сцени та історії.
  • 3 Етап 2: колір та температура
    • ● Загальна теорія кольорознавства. Колірні схеми, шаблони та основи color script;
      ● Фізика світла для художника. Взаємодія світла та кольору;
      ● Вплив температури на колір;
      ● Значення тону в роботі з кольором. Принципи перевірки та корекції тонального ключа;
      ● Нотатки про експозицію та її важливість у композиції.
  • 4 Етап 3: властивості матеріалів та поверхонь
    • ● Логіка малювання полірованих та дзеркальних поверхонь, та залежність від ступеня шорсткості;
      ● Особливості малювання металу та поверхонь, що відбивають світло;
      ● Особливості малювання штучних та природних поверхонь;
      ● Вплив лаків та специфічних покриттів;
      ● Техніки швидкого фарбування, зістарювання та пошкоджень поверхонь. Методи змішування шарів;
      ● Спосіб швидкої зміни типів світла та загального колориту. Теорія про джерела світла.
  • 5 Етап 4: вплив світла на поверхні
    • ● Поверхні, що заломлюють світло;
      ● Особливі ефекти від проходження світла крізь заломлювальні матеріали та каустика;
      ● Специфіка малювання різних типів рідин;
      ● Робота з матеріалами, що заломлюють і одночасно відбивають світло;
      ● Нотатки про вплив матеріалів та кольорів на історію героя.
  • 6 Етап 5: органічні матеріали
    • ● Малювання різних типів шкіри людини, тварини та штучної шкіри. Ретроспектива у малюванні матеріалів, що пропускають світло;
      ● Малювання вовни, пір'я та волокнистих поверхонь;
      ● Нотатки про спеціальні пензлі.
  • 7 Етап 6: атмосфера та настрій
    • ● Глобальне освітлення у приміщенні;
      ● Робота з атмосферою в інтер'єрі та зовнішнє світло;
      ● Різні типи джерел світла у приміщенні та вплив на сцену;
      ● Колорит та світло в інтер'єрі. Емоції та настрій у роботі;
      ● Нотатки та аналіз анімаційних проєктів та фільмів.
  • 8 Етап 7: пори року та складні ефекти
    • ● Атмосферні ефекти. Частина 1;
      ● Робота зі швидкими нарисами та референси. Аналіз класичних робіт;
      ● Особливості малювання «повітря», робота з пейзажними начерками;
      ● Хмари, дим та туман;
      ● Вогонь, вибухи та чарівні ефекти;
      ● Пори року та настрій роботи.
  • 9 Етап 8: фінальний рендер
    • ● Атмосферні ефекти. Частина 2;
      ● Розбір атмосферних явищ та ефектів;
      ● Color script — підбиття підсумків та застосування в роботі;
      ● Способи постобробки фінальної роботи;
      ● Час доби та світло. Вплив на історію та сприйняття роботи.
Хочеш отримувати фідбеки?

У форматі «Преміум» на тебе очікують домашні завдання та вебінари наживо з викладачем, під час яких він надаватиме розгорнуті відгуки на роботи. Ти виконаєш дипломний проєкт та зможеш покласти його в портфоліо. Обирай навчання з ментором та прокачай свої навички на повну!

Формат «Преміум»
РОБОТИ СТУДЕНТІВ
02.
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
ЗАПИШИСЯ НА БЕЗПЛАТНЕ ЗАНЯТТЯ КУРСУ

Приходь на безплатне пробне заняття курсу!
Ти познайомишся з викладачем, дізнаєшся докладніше про програму курсу та оціниш рівень матеріалу. Реєструйся заздалегідь, кількість місць обмежена.

Записатися на заняття
ТВІЙ ВИКЛАДАЧ
03.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!

ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Перестанеш закидати роботи через складні матеріали
Навчишся доводити 2D-рендер до дивовижного арту
Зможеш дістати з голови та намалювати будь-яку ідею
Проаналізуєш властивості матеріалів та закриєш слабкі місця в теорії
Зрозумієш пайплайн створення образу персонажа
Перестанеш сприймати себе як художника-новачка
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
FAQ’s