2D-РЕНДЕР

01.

Навчання з вільним графіком

Про курс
Про курс
16
насичених
занять
40
годин
програми
170
годин
практики
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Заповни заявку і перевір електронну пошту. Там на тебе очікуватиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб ближче познайомитися з викладачем і почати практикуватися.

Отримати урок

Ми створили курс, де ти навчишся робити якісний 2D-рендер. А ще прокачаєш ключову для художника навичку, до якої уважно придивляються роботодавці. За 2 місяці інтенсивного навчання ми розберемо фізику та особливості відбивання світла, заглибимося в роботу з кольором, навчимося візуалізувати складні матеріали та ефекти, зрозуміємо, як передати атмосферу та настрій.

Наше завдання – малювати, використовуючи уяву, а не просто копіювати референс. Тому на курсі ми створимо цілий всесвіт персонажа, який розвиватиметься разом із тобою. Кожну тему закріпимо працюючи над зовнішністю, стилем та аксесуарами. Також додамо елементи оточення – від гіпсової скульптури та скляного амулета до інтер'єру будинку та місцевості, де мешкає твій герой.

Не потрібно витрачати час на лайн – викладач підготував шаблони, які ти зможеш розвинути, використовуючи власні ідеї та дизайн. Цей пайплайн персонажа поповнить портфоліо і покаже роботодавцю, що ти впораєшся з будь-яким малюнком: від кам'яного голема в місячну ніч до золотої вежі під палким сонцем.

ОБЕРИ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ:
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Концепція курсу
    • Дивись лекції в повному обсязі та проходь курс в комфортному темпі.

      ● 24 години програми
      ● домашні роботи без дедлайнів
      ● доступ до архіву фідбек-сесій
      ● чат для спілкування
      ● довічний доступ до матеріалів
  • 2 Етап 1: вступний урок і світло
    • ● Вступний урок та загальна концепція курсу;
      ● Топологія, форма та рельєф;
      ● Швидке створення об’єму;
      ● Фотони, оклюзія та видимий світ;
      ● Глобальне освітлення. Основні типи джерел світла, їх вплив на поверхні;
      ● Демонстрація різних технік чистого та художнього шейдинга;
      ● Нотатки про вплив світла на загальне сприйняття сцени та історії.
  • 3 Етап 2: колір та температура
    • ● Загальна теорія кольорознавства. Колірні схеми, шаблони та основи color script;
      ● Фізика світла для художника. Взаємодія світла та кольору;
      ● Вплив температури на колір;
      ● Значення тону в роботі з кольором. Принципи перевірки та корекції тонального ключа;
      ● Нотатки про експозицію та її важливість у композиції.
  • 4 Етап 3: властивості матеріалів та поверхонь
    • ● Логіка малювання полірованих та дзеркальних поверхонь, та залежність від ступеня шорсткості;
      ● Особливості малювання металу та поверхонь, що відбивають світло;
      ● Особливості малювання штучних та природних поверхонь;
      ● Вплив лаків та специфічних покриттів;
      ● Техніки швидкого фарбування, зістарювання та пошкоджень поверхонь. Методи змішування шарів;
      ● Спосіб швидкої зміни типів світла та загального колориту. Теорія про джерела світла.
  • 5 Етап 4: вплив світла на поверхні
    • ● Поверхні, що заломлюють світло;
      ● Особливі ефекти від проходження світла крізь заломлювальні матеріали та каустика;
      ● Специфіка малювання різних типів рідин;
      ● Робота з матеріалами, що заломлюють і одночасно відбивають світло;
      ● Нотатки про вплив матеріалів та кольорів на історію героя.
  • 6 Етап 5: органічні матеріали
    • ● Малювання різних типів шкіри людини, тварини та штучної шкіри. Ретроспектива у малюванні матеріалів, що пропускають світло;
      ● Малювання вовни, пір'я та волокнистих поверхонь;
      ● Нотатки про спеціальні пензлі.
  • 7 Етап 6: атмосфера та настрій
    • ● Глобальне освітлення у приміщенні;
      ● Робота з атмосферою в інтер'єрі та зовнішнє світло;
      ● Різні типи джерел світла у приміщенні та вплив на сцену;
      ● Колорит та світло в інтер'єрі. Емоції та настрій у роботі;
      ● Нотатки та аналіз анімаційних проєктів та фільмів.
  • 8 Етап 7: пори року та складні ефекти
    • ● Атмосферні ефекти. Частина 1;
      ● Робота зі швидкими нарисами та референси. Аналіз класичних робіт;
      ● Особливості малювання «повітря», робота з пейзажними начерками;
      ● Хмари, дим та туман;
      ● Вогонь, вибухи та чарівні ефекти;
      ● Пори року та настрій роботи.
  • 9 Етап 8: фінальний рендер
    • ● Атмосферні ефекти. Частина 2;
      ● Розбір атмосферних явищ та ефектів;
      ● Color script — підбиття підсумків та застосування в роботі;
      ● Способи постобробки фінальної роботи;
      ● Час доби та світло. Вплив на історію та сприйняття роботи.
Хочеш отримувати фідбеки?

У форматі «Преміум» на тебе очікують домашні завдання та вебінари наживо з викладачем, під час яких він надаватиме розгорнуті відгуки на роботи. Ти виконаєш дипломний проєкт та зможеш покласти його в портфоліо. Обирай навчання з ментором та прокачай свої навички на повну!

Формат «Преміум»
РОБОТИ СТУДЕНТІВ
02.
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
2D-РЕНДЕР  — ArtCraft CG School
ЯК ЩОДО БЕЗПЛАТНОГО ПРОБНОГО УРОКУ?

Після реєстрації тебе на пошті чекатиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб краще пізнати програму курсу, якість навчальних матеріалів та викладача.

Записатися на заняття
ТВІЙ ВИКЛАДАЧ
03.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!

ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Перестанеш закидати роботи через складні матеріали
Навчишся доводити 2D-рендер до дивовижного арту
Зможеш дістати з голови та намалювати будь-яку ідею
Проаналізуєш властивості матеріалів та закриєш слабкі місця в теорії
Зрозумієш пайплайн створення образу персонажа
Перестанеш сприймати себе як художника-новачка
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
FAQ’s