1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Створюємо світильник у Blender
Павло Задорожний
27 червня
старт
97 із 200
місць залишилось
19:00
час

Створюємо світильник у Blender

Приходь на практичний вебінар для новачків і створи свою першу модель у Blender разом із досвідченим ментором. Ми змоделюємо світильник зі свічкою, розберемося з базовими інструментами та підготуємо сцену для фінального рендеру.

Це формат «бери й роби» — ментор покаже лише базові інструменти, без складних технічних деталей. Ти просто відкриваєш програму — і вже під час вебінару створюєш свою першу роботу.

Кому буде цікаво?

01.

Початківцям у 3D, художникам, які хочуть опанувати новий напрям, і всім, хто ніколи не працював із Blender, але хоче спробувати.

Розгорнути

Ось план на цю зустріч:

Моделювання світильника за методом Sub Divide:

покроково, просто й доступно

Робота з базовими матеріалами:

скло, метал, віск

Текстури та HDRI-мапи:

як імітувати оточення

Камера, світло й перший рендер

.

Твій ментор:
03.
Павло Задорожний

Привіт!

 

Я Павло Задорожний, VFX Artist

 

З дитинства захоплювався іграми та їх створенням. Після університету вступив до ArtCraft, де під керівництвом талановитих викладачів опанував базові навички 3D-моделювання та візуалізації. Так-так, я починав (можливо, як і ти незабаром) в ArtCraft!

 

Працював у Utin Computer, де вдосконалив навички моделювання, текстурування та інтеграції активів у ігровий рушій. Цей досвід охоплював весь цикл розроблення гри: від концепції до реалізації. 

 

Нині працюю в Gameloft на посаді VFX Artist.

 

Буду радий бачити тебе на курсі!

Підготуй заздалегідь:

— Встановлену програму Blender версії 4.4.3

— HDRI-мапу для рендеру

— Референс ліхтаря

 

Їх можна завантажити перейшовши по кнопці нижче

Завантажити