• Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
  1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
Event
Online

Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки

Про івент

Повноцінний пайплайн створення асету для гри рівня ААА: який він?

Ментор поділиться власним поглядом на асети та тим, як він їх робить. Антон Леонов приділить багато уваги саме рефам та текстурам, тому що більшість новачків їх недооцінює.

Ось наш план на цю зустріч: Почнемо з обговорення референсів: навіщо добирати референси та як це треба робити. Зробимо high poly та low poly моделі. Далі виконаємо UV. Насамкінець запечемо модель і накладемо на неї текстури.

Для практики на ефірі тобі знадобиться будь-який софт для 3D моделювання, наприклад Blender, Maya чи 3D'sMax, а також Substance Painter для роботи з текстурами.

Кому буде цікаво?

Junior та Middle спеціалістам: Environment Artist, Prop Artist, Asset Artist.

  • 4.68

    Середня оцінка школи за відгуками випускників.

  • 7 місяців

    Середня тривалість навчання.

  • 31 124

    Випускників зі всього світу. Понад 100 000 користувачів.

Твій ментор:

Антон Леонов

Твій викладач

Вітаю!

 

Я Principal Asset Artist, Team Lead, в індустрії більше ніж 8 років, працюю в одній із найвідоміших європейських студій.

Пройшов шлях від невеликих проєктів до ААА-ігор, моделював для Call of Duty, Walking Dead, Cyberpunk 2077, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Witcher 3.

 

Якщо ти мрієш працювати в продуктовій студії, приходь на курс, усього навчу ;)