- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
Повноцінний пайплайн створення асету для гри рівня ААА: який він?
Ментор поділиться власним поглядом на асети та тим, як він їх робить. Антон Леонов приділить багато уваги саме рефам та текстурам, тому що більшість новачків їх недооцінює.
Ось наш план на цю зустріч: Почнемо з обговорення референсів: навіщо добирати референси та як це треба робити. Зробимо high poly та low poly моделі. Далі виконаємо UV. Насамкінець запечемо модель і накладемо на неї текстури.
Для практики на ефірі тобі знадобиться будь-який софт для 3D моделювання, наприклад Blender, Maya чи 3D'sMax, а також Substance Painter для роботи з текстурами.
Кому буде цікаво?
Junior та Middle спеціалістам: Environment Artist, Prop Artist, Asset Artist.
- 1 Зрозумієш, чим важливі рефи та що від них залежить
- 2 Дізнаєшся, як робити правильну high poly модель та на що звертати увагу
- 3 Переконаєшся, що low poly моделінг та UV — запоруки оптимізованої гри
- 4 Зрозумієш, чому текстуринг — найважливіша частина будь-якого асету
- 5 Матимеш у портфоліо геймреді пропс у вигляді бочки
Вітаю!
Я Principal Asset Artist, Team Lead, в індустрії більше ніж 8 років, працюю в одній із найвідоміших європейських студій.
Пройшов шлях від невеликих проєктів до ААА-ігор, моделював для Call of Duty, Walking Dead, Cyberpunk 2077, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Witcher 3.
Якщо ти мрієш працювати в продуктовій студії, приходь на курс, усього навчу ;)