Навчишся поєднувати різні текстури на простих примітивах для створення гармонійних об’єктів.
- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Створення текстур та матеріалів для артефактів
Створення текстур та матеріалів для артефактів
Створення текстур і робота з матеріалами — важливі навички для будь-якого художника, який працює з ілюстраціями та іграми. Тому на цьому вебінарі ми навчимо тебе малювати різні текстури від металу до рідини й дерева, а ще покажемо, як їх гармонійно поєднувати й оживляти через світло та постефекти. І разом створимо захопливі реалістичні об’єкти.
- 1 Аналіз завдання: як розробити матеріали для артефактів (космічний артефакт, магічна скринька, первісний тотем).
- 2 Малювання матеріалів: створюємо 3-5 різних, включаючи метал, дерево, бруд та інше на простих примітивах.
- 3 Комбінування матеріалів: робимо артефакт у 3-5 варіантах, маскування та фінальну версію об’єкта.
- 4 Постефекти: додаємо деталі й підсилюємо виразність.
- 5 Світло та освітлення: створюємо різні версії артефакту в різних типах освітлення.
Що ти отримаєш від вебінару:
Здобудеш навички комбінування та корекції об’єктів, щоб точно налаштовувати форми і прибирати зайве.
Навчишся швидких прийомів змінювати світло для надання артефактам різного настрою та глибини.
Вмітимеш ефективно і швидко створювати текстури та комбінувати матеріали.
Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!
Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.
Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.
Зустрінемося на навчанні!