1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Створення інтер'єрної фотореалістичної сцени під ракурс
Марія Мирза
169 із 200
місць залишилось

Створення інтер'єрної фотореалістичної сцени під ракурс

На вебінарі ти дізнаєшся, як створити невелику інтер’єрну сцену в Unreal Engine 5 для фотореалістичних рендерів. Разом із досвідченою менторкою ти пройдеш усі етапи: від налаштування рушія до текстурування та налаштування освітлення.

Кому буде цікаво?

01.

Початківцям у 3D-моделюванні та візуалізації, а також архітекторам, дизайнерам інтер’єру та ігор і художникам, котрі прагнуть розширити свої навички у створенні фотореалістичних та імерсивних сцен. Підійде для тих, хто прагне почати з основ і навчитися працювати в Unreal Engine 5, який є стандартом у галузі 3D.

Розгорнути

Що ти отримаєш від вебінару:

Навчишся створювати базовий лейаут сцени.

Опануєш основи моделювання саме в UE5.

Опануєш основні інструменти роботи зі світлом в рушії.

Розберешся, як швидко затекстурувати елементи сцени.

Твоя менторка:
03.
Марія Мирза

Привіт!

 

Я Lead Unreal Engine Artist в компанії WePlay Studios | Спеціалістка з AR/VR/XR для трансляцій і віртуального продакшену. Маю 8+ років досвіду та спеціалізуюся на створенні енвайроментів для доповненої реальності, які виходять за межі стандартних вимог у телемовленні та віртуальному продакшні. Моя пристрасть — це розроблення фотореалістичних та стилізованих енвірів у реальному часі для AR/VR/XR-проєктів.

 

Маю досвід роботи з провідними подіями в кіберспортивній і розважальній індустріях: бродкаст Dota 2 Animajor, CS, Valorant, Genshin Impact, NFL, Soul Calibur, Mortal Kombat, Rocket League, Vtuber Awards.

 

Активно співпрацюю з компанією Stype — лідером у виробництві систем трекінгу для телемовлення та кіно.

 

Професійно володію: UE4/5, Pixotope, Substance 3D Designer, Substance 3D Painter, 3ds Max, Adobe Premiere Pro. Почала з архвізу, адепт ріалтайму 😊