Навчання з вільним графіком

Про курс
Про курс
16
насичених
занять
40
годин
програми
200
годин
практики
ОТРИМАЙ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Заповни заявку і перевір електронну пошту. Там на тебе очікуватиме лист із доступом до заняття. Переглянь його, щоб ближче познайомитися з викладачем і почати практикуватися.

Отримати урок

На цьому курсі ми навчимо тебе працювати в ZBrush згідно з вимогами індустрії, створювати органіку та hard surface елементи для персонажів.

Тут ти добре опануєш програму ZBrush, а саме дізнаєшся, який інструмент для чого краще підходить, як налаштувати свою робочу область чи як оптимізувати модель, використовуючи dynamesh та ретопологію в ZBrush. Також навчишся створювати розгортки, фіналізувати й візуалізувати модель за допомогою наявного в ZBrush інструментарію. А ще знатимеш, як працювати з різними формами, спираючись на професійні підходи до створення моделі, і як покращувати та прискорювати роботу.

Ти практикуватимешся працювати за модельними листами й референсами, завдяки яким створиш власних персонажів та hard surface елементи для них. Це може бути зброя, обладунки або ж частини одягу. А для кращої презентації персонажа викладач покаже, як створити мінісцену оточення або ж п'єдестал.

Важливо, що ментор курсу є художником персонажів, тож зможе під час індивідуальних фідбеків підказувати, як ліпше зробити саме твого персонажа!

 

ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Вступна лекція: базові інструменти скульптингу, організація робочого процесу, експорт
    • Знайомство із ZBrush:
      ● Інтерфейс та перехід в режим скульптингу, додавання об'єкта в сцену
      ● Пензлі для скульптингу, принцип їх роботи та методи використання
      ● Основи роботи із сабтулами, їх організація
      ● Функція маскування та розгладжування, методи їх використання під час скульптингу
      ● Основи роботи із полігональною сіткою за допомогою DynaMesh та SculptrisPro
      ● Трансформація об'єктів. Базові функції Gizmo, принцип роботи симетрії і віддзеркалення об'єктів
      ● Експорт моделі та базова візуалізація
      ● Бонусний відеоматеріал зі Speedsculpting від викладача
  • 2 Тиждень 1: додатковий розбір інструментів скульптингу, інструменти нарізання, робота з полігрупами, маніпуляції з об'єктом у сцені
    • На першому тижні ми закріпимо вступний матеріал, повторимо базові прийоми скульптингу, браші, роботу з Dynomesh, маніпуляції з Gizmo та маскування.
      Розберемо метод організації сабтулу за допомогою полігруп і прийоми в роботі із ними, маніпуляцію за допомогою Transpose line, створення отворів за допомогою Boolean, а також набір пензлів для різноманітних методів нарізання сабтулу.

      ● Підготовка до скульптингу, налаштування робочого середовища
      ● Створення основи майбутньої моделі за допомогою базових пензлів, прийомів маскування і функції DynoMesh
      ● Розбір пензлів для нарізання об'єкта категорії Clip, Crease, Knife, Select, Slice та Trim
      ● Поєднання та розділення сабтулів, їх організація
      ● Введення в роботу з полігрупами, базові прийоми
      ● Маніпуляції за допомогою Gizmo 3D та TrnsposeLine
      ● Робота з отворами за допомогою Boolean
      ● Розбір опцій FreezeSubdivision та Dividе, уточнення деталей та шліфування нашої моделі
      ● Додаткові матеріали: методи створення персоналізованих налаштувань робочої області
      ● А ще цього тижня ти особисто познайомишся з ментором під час вебінару.

      Домашнє завдання: створити максимально пропрацьований бюст персонажа. Стилістика та напрям тематики повністю довільні й залежать від твоїх уподобань.
  • 3 Тиждень 2: блокінг за модельним листом та налаштування пензлів
    • Цього тижня ти вивчиш принципи створення й добору модельного листа і блокінг моделі згідно з ним, а також розбереш процес створення та налаштування різних типів пензлів і альф для них.

      ● Початок робити з проєктом, загальна теорія про модельний лист і його особливості, принципи відмалювання модельного листа і роботи з ним
      ● Імпорт модельного листа в робоче середовище ZBrush, створення із нього тристоронньої «комірки» за допомогою палітри Draw, що буде нашим орієнтиром під час скульптингу
      ● Блокінг моделі, організація процесу, нюанси і тонкощі
      ● Створення основних типів пензлів та альфи для них, комбінації налаштувань розділів Brush та Stroke в роботі з пензлями на прикладі створення декількох елементів
      ● Додаткові матеріали: основи роботи із Zsphere, альтернативний метод швидкого створення каркаса моделі за допомогою Zsphere і конвертація результату в геометрію
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: створити власний модельний лист або вибрати вже готовий, який підходить для роботи в 3D-проєктах і зробити базовий блокінг твого майбутнього персонажа.
  • 4 Тиждень 3: ретопологія низько та високодеталізованих моделей. Особливості й тонкощі
    • Цього тижня ти навчишся працювати із топологічною сіткою та робити її оптимізацію шляхом ретопології для об'єктів різного рівня деталізації. Вивчиш основні допоміжні інструменти цього процесу, їх налаштування і принципи роботи.

      ● Загальна теорія ретопології, різновиди й критерії топологічної сітки і її вплив роботу з моделлю
      ● Інструмент Zremesher для перерахунку топологічної сітки, алгоритми й принципи його роботи, розбір функцій і налаштування під ту чи іншу модель
      ● Опція Divide для додавання Subdivision lvls до моделі
      ● Ретопологія на прикладі низькодеталізованої моделі шляхом перерахунку сітки Zremesher до low poly стану + Divide і шліфування результату
      ● Ретопологія на прикладі високодеталізованої моделі шляхом створення її low poly дублікату і перенесенням на дублікат деталізації оригіналу за допомогою функції Project + Divide
      ● Розбір нюансів ретопології та основних складнощів у роботі
      ● Розділ PanelLoops у роботі з полігрупами й для додавання товщини до односторонніх поверхонь
      ● Огляд плагінів ZBrush і прийомів із ними
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: перейти від dynamesh-ескізу до якіснішої топології за допомогою розглянутих на занятті прийомів та технічних зв'язок. Зробити ретопологію сабтулів моделі одним із показаних методів залежно від ступеня деталізації елемента.
  • 5 Тиждень 4: техніки та підходи у створенні Hard Surface в ZBrush. Огляд та використання плагінів
    • Цього тижня ти попрактикуєшся створювати Hard Surface елементи на базі поглибленого розбору раніше пройдених інструментів і вивчення нових прийомів і зв'язок.

      ● Загальна теорія про hard surface і роботу із ним у середовищі ZBrush
      ● Hard Surface скульптинг. Розбір основних прийомів, пензлів, зв'язок з маскуванням і полігрупами для отримання твердотілових форм
      ● Додаткові прийоми для роботи із Hard Surface, зв'язки функцій Dynamesh з полігрупами, створення Hard Surface альф і їх редагування у Photoshop, робота з пензлем Morph і палітрою Morph Target
      ● Техніка ShadowBox для швидкого створення об'єкта методом отримання геометрії з намальованого силуету в тривимірному просторі
      ● Створення Hard Surface ескізу на прикладі футуристичного жилета за допомогою комбінацій SliceCurve, Zremesher, Subdivision lvls та PanelLoops
      ● Поглиблений розбір LiveBoolean для створення отворів на прикладі скульптингу молота
      ● Додатковий прийом ретопології за допомогою ZSphere, конвертація намальованої топологої в реальну геометрію
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: пропрацювати усі елементи hard surface використовуючи будь-які з показаних на лекції технік. У наступних лекціях ми покажемо нові прийоми, які доповнять набір цих технік, що передбачає збереження етапів розроблення й можливість отримання ще якіснішого результату.
  • 6 Тиждень 5: ZModeler. Про інструмент та методи використання в роботі з органічними та неорганічними об'єктами. Dynamic Subdivision та палітри MicroPoly, NanoMesh і MicroMesh
    • Цього тижня ти дізнаєшся все про ZModeler: функціонал, логіка використання, додаткові можливості.

      ● ZModeler: про інструмент, логіку використання, створення простої фігури для зручного початку роботи та гарячі клавіші
      ● ZModeler: основний його функціонал для роботи зі складовими полігону dot/edge/face, прийоми, техніки та комбінації з раніше пройденим функціоналом, а також додаткові зв’язки
      ● Створення елементу одягу — шолома за допомогою зв'язок ZModeler + ZRemesher
      ● Розбір функціоналу Dynamic Subdivision і його підпалітри MicroPoly, а також розбір інструменту NanoMesh і функції MicroMesh
      ● Імпровізація на прикладі створення простої моделі чашки з її подальшим експортом в інший софт за допомогою функції GoZ
      ● Додаткові матеріали: інструмент Spotlight і його можливості для поліпшення робочого процесу
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: проаналізувати модель і елементи в комбінації з раніше вивченими техніками та функціями ZModeler. Оптимізувати і вдосконалити елементи моделі (де це є можливим/необхідним) або ж створити нові.
  • 7 Тиждень 6: створення UV-Map та вкладка Surface для деталізації, прийоми та методи текстурування в комбінації із Photoshop. Палітра FiberMesh для волосся і дрібних деталей
    • Цього тижня ти розбереш техніки для фінальної деталізації, основні прийоми створення реалістичного рельєфу поверхонь за допомогою налаштувань пензлів, UV-розгортки в комбінації з палітрою Surface. Навчишся створювати орнамент та налаштовувати його положення і форму на моделі за допомогою текстури у Photoshop, а також опануєш функціонал палітри FiberMesh для створення різноманітних дрібних елементів, а також налаштовувати їх форму.

      ● Розбір основного набору пензлів для деталізації і їх налаштування для скульптингу поверхонь, створення векторних пензлів і безшовних 2,5D альф
      ● Розділ Surface і його підпалітра Noise для оптимізованого створення деталізованої поверхні (шуму) по всьому об'єкту в комбінації з функціоналом розділу Layers, основні налаштування і прийоми
      ● Створення NanoMesh brush із просто об'єкта, додатковий функціонал NanoMesh і розподіл форми по поверхні
      ● UV-мапи, загальна теорія і їх використання у ZBrush
      ● Розгортка об'єкта за допомогою плагіну UV master, його функції, принцип роботи й налаштування
      ● Створення текстури на основі UV-мапи, її доопрацювання у Photoshop із подальшим імпортом на модель
      ● Зв'язки та прийоми створення геометрії згідно з імпортованою текстурою за допомогою підпалітри Noise та функції Mask by Alpha
      ● Fibermesh, основний функціонал інструменту, принцип роботи, налаштування і практика створення дрібних елементів на моделі
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: додати рельєф і дрібні деталі до проєкту. Покращити чи переробити елементи моделі; або створити тематичну подобу п'єдесталу чи діорами.
      Головне — це наявність UV-координат на елементах із рельєфом за допомогою сторонніх карт та NoiseMaker (як приклад). Також добре використати власноруч налаштований FiberMesh (пір'я, шипи, листя тощо).
  • 8 Тиждень 7: Polypaint, про інструмент та методи використання в комбінації з Masking та підпалітрою noise. Додаткові прийоми та експорт текстур
    • Цього тижня ти вивчиш основні методи текстурування, інструменти маскування і Polypaint, їх зв'язки і комбінації з раніше пройденими інструментами і підготуєш текстури для експорту.

      ● Підготовка до роботи з PolyPaint, налаштування режиму колоризації на сабтулі, робота з пензлем Paint
      ● Корисні прийоми і техніки, розбір розділів Masking та Polypaint, комбінації функцій та налаштувань розділів Masking, Polypaint, Surface (Noise) та Layers для оптимізованого методу колоризації сабтулу
      ● Імпорт текстур, текстурування в комбінації з функціоналом Spotlight
      ● Projection Master для створення текстур і геометрії на об'єкті в режимі 2,5D та розбір функціонала Stencil
      ● Підготовка текстурних мап, перенесення деталей та кольорів і процедура подальшого експорту
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: використовуючи будь-які показані прийоми, «розмалювати» свого персонажа, його аксесуари та елементи оточення.
  • 9 Тиждень 8: презентація моделі: методи позингу, створення та налаштування матеріалів, освітлення та рендер
    • Цього тижня ти навчишся позингу, налаштуванню матеріалів і світлотіні в ZBrush, налаштовувати Render і отримувати зображення для ефектної подачі моделі.

      ● Плагін TransposeMaster для позингу моделі, розбір стандартного транспозингу і транспозингу шляхом Zsphere rigging, нюанси й тонкощі процесу
      ● Загальна теорія про колір і світло в роботі, базові налаштування камери та робота з ракурсом
      ● Робота з матеріалами у ZBrush, розбір і налаштування матеріалів, основні функції, прийоми створення власних Matcap матеріалів у ZBrush в комбінації із Photoshop, а також розбір і налаштування Standard матеріалів
      ● Огляд і налаштування світла та тіні в сцені, їх взаємодія з активним матеріалом
      ● Ключові налаштування рендеру сцени, прийоми і зв'язки для вигідної презентації
      ● Експорт RenderPass у Photoshop і доопрацювання фінального зображення
      ● Додаткові матеріали: початок роботи з Keyshot
      ● Вебінар-рев’ю за попередній тиждень

      Домашнє завдання: візуалізація курсового проєкту. Потрібно почати з позування та створення композиції, після чого плавно перейти до налаштування світла й матеріалів.
  • 10 Бонусна лекція: анатомія в скульптингу
    • Цього тижня завдяки бонусній лекції ти навчишся скульпити в Blender різні частини тіла та почнеш готувати дипломний проєкт — твого персонажа!

      ● Блокінг. Короткий огляд інтерфейсу та базових інструментів програми Blender. Блокінг майбутніх частин тіла.
      ● Базовий скульптинг. Первинний скульптинг моделі. Коригування пози фігури.
      ● Скульптинг обличчя. Начерк обличчя: створення очей, носа та рота. Поступова деталізація.
      ● Скульптинг торса. Промальовування видимих м’язів, кісток та суглобів спини, живота та грудей.
      ● Скульптинг рук. Пропрацювання рельєфу рук від плеча до кисті.
      ● Скульптинг ніг. Пропрацювання рельєфу ніг від таза до ступнів.
      ● Скульптинг кистей. Скульптинг пальців, нігтів та долонь людини.
      ● Моделювання та скульптинг вуха. Створення моделі вуха та його скульптинг.
      ● Доопрацювання портрета. Додавання фінальних штрихів на обличчі моделі.
  • 11 Дипломний проєкт
    • Ти отримаєш базовий (обов'язковий) набір вимог до диплома, який можна вдосконалити й ускладнити.

      Приклади:
      ● Ти створюєш суперскульпт — базовий (обов'язковий) варіант диплома
      ● Ти створюєш суперскульпт, який згодом можеш візуалізувати не тільки в ZBrush, а й в інших профільних пакетах із подальшим постобробленням у 2D-редакторі
      ● Ти створюєш суперскульпт, який згодом можеш текстурувати будь-якими доступними інструментами з твого арсеналу
      ● Ти створюєш суперскульпт, який згодом можеш текстурувати й візуалізувати не тільки в ZBrush, але й в інших профільних пакетах подальшим постобробленням у 2D-редакторі
      ● Ти створюєш суперскульпт, який згодом можеш текстурувати, поставити у виразну позу (опція доступна тільки для досвідчених художників і скульпторів, які дизайнять персонажів) і візуалізувати зручним способом
      ● Ти створюєш суперскульпт, який згодом можеш поставити у виразну позу (опція доступна тільки для досвідчених художників та скульпторів, які дизайнять персонажів) і візуалізувати зручним способом

      Першочерговим і найважливішим є перший варіант — створення суперскульптури. Усі наступні шляхи можуть бути опціями для якіснішого показу в портфоліо.
      Дозволяється використання будь-яких додаткових інструментів у зв'язці з ключовим інструментом ZBrush.
      Твоє завдання — закріпити навички й знання, здобуті протягом курсу.
РОБОТИ СТУДЕНТІВ
02.
студентів успішно випустилися з курсу «ZBrush »
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ZBrush  — ArtCraft CG School
ЗАПИШИСЬ НА ПРОБНЕ ЗАНЯТТЯ КУРСУ

Залишилися сумніви? Приходь на пробне заняття! Ти познайомишся з викладачем, дізнаєшся докладніше про програму курсу та оціниш рівень матеріалу. Реєструйся заздалегідь, кількість місць обмежена.

Записаться на пробный урок
ТВІЙ ВИКЛАДАЧ
03.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ПО ПРОГРАМІ?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Впевнений і швидкий старт у 3D-моделюванні
Практичні навички створення високодеталізованих моделей
Впевнене володіння інструментами та програмним середовищем ZBrush
Експертні відеорев'ю кожного завдання та пайплайну фінального проєкту
Гнучкі скіли скульптингу персонажів, елементів оточення та інших моделей
Дипломний проєкт – готову 3D-модель у портфоліо
НАШІ ВИПУСКНИКИ ПРО ШКОЛУ
04.

Не очікувала, що буде так цікаво) дуже корисний курс, прокачала скіли в різних матеріалах. Завдяки двом курсам, що пройшла в школі ArtCraft, я склала бачення як треба розвивати свої скіли, щоб знайти роботу.
Я купила самий бюджетний і відповідно самий поганий планшет ще десь 7 років тому) хотіла спробувати стати художником, але не знала з чого почати і що робити взагалі для того) Зараз же курси стали для мене великим "пінком", крутою прокачкою і шаленою мотивацією) Зробила маленьке портфоліо і ще не встигла закінчити курс по 2д рендеру як мене взяли на роботу 2д артістом) мені зараз немовірно важко на роботі з таким маленьким досвідом, бо я і планшет то купила менше року назад) і робота почалась із стараждань, але як каже одна людина в цій школі: "Ми тут, щоб страждати" :) ахах все буде добре, тепер прокачуюсь на роботі і шаленими темпами ) дякую за класний курс)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Наталія Петрова

Курс: 2D-РЕНДЕР

Шикарно. Чітко, структуровано, зрозуміло. Сам, мабуть, ще з рік доходив до такого рівню знань

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олексій Дугін

Курс: 3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP

Іноді було складно. Та після засвоєння матеріалу не встигла озирнутись, як вже навчилась робити і щось складніше. А те, що видавалось складним на початку, стало виходити значно легше :)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Ганна Сніжко

Курс: АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОК

Сподобалося що інформація у відео структурована, дуже якісно подана і в майбутньому коли переглядатиму відео досить легко все знайти і відчувається що лектор добре знає свою справу.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Станіслав Нєфєдов

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3D

Враження лише найкращі! Чудова подача матеріалу, змістовні коментарі в процесі роботи, завжди є відповіді на усі можливі запитання, дружня атмосфера. Окрема подяка Борису за його роботу, завжди відповідає на питання та дає корисну інформацію по курсу. Артем дає чудові коментарі по роботі і «душність» завжди в тему :)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анна Ребітва

Курс: 2D Character Artist

Курс був доволі складним, але дуже насиченим контентом який знадобиться у подальшій роботі. Вже через декілька місяців після його проходження, я розумію що отримала дуже багато цінної інформації, знать та бачу помилки які не могла побачити або усвідомити раніше. Дуже дякую викладачеві Артему Гусаку за його розгорнуті фідбеки та підтримку протягом усього курсу. Також як промінець світла дуже допомагав з різними технічними питаннями, за що також дуже вдячна, Борис)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Вікторія Артюхова

Курс: ІГРОВА ГРАФІКА

Об'єктивно дуже класний курс. Чудова подача інформації, професійний лектор та фідбеки домашніх робіт. Зручна платформа та приємний сервіс працівників. Щодо малювання, курс допоміг відчути впевненість у своїх навичках. Навчив, як структурувати різні етапи роботи, на що звертати увагу і як самостійно перевіряти свої помилки. Лектор формує правильні підходи до малювання таких складних об'єктів, як людська анатомія. Вчить розуміти та відчувати форми тіла для подальшого переконливого зображення. Отже, було цікаво, приємно та продуктивно. Навіть трохи шкода, що 10 тижнів так швидко промайнули. До фідбеків звикаєш 😅

ZBrush  — ArtCraft CG School

Євгенія Сорока

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА

Все дуже сподобалось, навіть не очікувала такої гарної структурної системи навчання, дуже зручна платформа, зрозумілі завдання, нереальний фітбек, від нереального викладача Віталія Котенко! все супер, хочу ще)))

ZBrush  — ArtCraft CG School

Мирослава Різун

Курс: Цифровий малюнок

Цей курс ще більше зацікавив мене у сфері анімації, тепер все здається досягаємим в тематиці гейм-дизайну, треба лише практика. Сподобалось викладення матеріалу від Олександра, завжди весело і по темі.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анастасія Савіна

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Найбільш інформативний, цікавий і корисний курс який я проходила. Супер велике спасибі Артему. Тепер хочу всі його курси пройти

ZBrush  — ArtCraft CG School

Дарина Бойчук

Курс: ZBrush

Так, все дуже сподобалось! Я здобула ті знання про фізику світла і кольорів і художні скіли, яких мені не вистачало. Активно продовжую практикувати і приміняти ці знання в робочому процесі

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анастасія Фомичова

Курс: 2D-РЕНДЕР

Коли записувався на курс, то трохи хвилювався чи не буде для мене це занадто важко, або навпаки: чи не буде занадто легко і в результаті я надарма витратив гроші. Але на щастя, все було дуже круто. І робота викладача, і робота акаунт-менеджера і загалом враження - дуже круте. За ці два місяці я досягнув рівня, до якого сам ішов би ще дуууже довго. Мені дуже подобається, що викладач на одному вайбі з учнями і під час курсу панувала дружня атмосфера. Дякую за хороші враження

ZBrush  — ArtCraft CG School

Володимир Дутчак

Курс: 3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP

Враження гарні.

Сподобалось, як структурована інформація, як її подає викладач. Здорово, що викладач вчить не боятись допускати помилки й на своєму прикладі показує, як слід легко до цього відноситись. Рівень викладача гарний (на скільки я можу оцінити). Сподобалось як давались рекомендації на вебінарах з розбору робіт. Було зрозуміло що й як виправити, де удосконалити.

Візуально гарні відео, приємно дивитись.

Сподобались менеджери курсу й їх підтримка.

Отримала те й що очікувала. Дякую:)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олександра Голоскок

Курс: АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОК

Дуже гарно поданий матеріал, все чітко і зрозуміло. Зручний формат навчання. Викладач - майстер своєї справи!
Дякую, що допомогли нарешті розкласти по поличках і впорядкувати в голові таку нелегку тему!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Марія Моспан

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3D

Сподобалось абсолютно все! Від першого контакту менеджера, до останнього огляду дипломної роботи. Протягом курсу я отримав надзвичайний досвід який суттєво покращив та структурував мої знання. Я зміг чітко усвідомити що треба робити щоб отримати потрібний мені результат, а також чого мені ще не вистачає і чого потрібно ще навчитись. Особливо хотів би подякувати чудовому та надзвичайному викладачу Артему Гусаку, який дав ці безцінні знання, зміг вселити віру у власні можливості, та розкрив потенціал для подальшого розвитку. А ще має круте почуття гумору, і дає абсолютно чіткі та влучні поради щодо покращення в роботі! З таким викладачем розвиватись одне задоволення! Дякую!!! Дякую!!! Дякую!!! :D

ZBrush  — ArtCraft CG School

Денис Юдін

Курс: 2D Character Artist

Чудовий курс, чудовий викладач, який дохідливо все пояснює,та перевіряє роботи - вказуючи на явні помилки. Подобається, що дізнався нові фішки, і покращив якість виконання своїх робіт, хоча є ще чому вчитися, дякую за знання!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олександр Горбаль

Курс: ІГРОВА ГРАФІКА

Мені дуже сподобалася як структурована програма курсу, все було по порядку, і багато тем перетиналися, що допомагало краще запам'ятовувати теорію.

Хотілося б наголосити на професіоналізмі викладача. Сподобалося, як Артем давав фідбеки та давав рекомендації щодо покращення, дуже вдячний за його індивідуальний підхід до всіх студентів.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Станіслав Червинський

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА

Курс дуже сподобався. Усі необхідні базові знання пояснювалися коротко та зрозуміло, а домашні завдання докладно розбиралися, що допомагало краще зрозуміти свої помилки.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Катерина Малая

Курс: Цифровий малюнок

Курс дуже сподобався. Вдячна Олексію за навчання та дуууже докладний розбір домашніх робіт. З них дізналася багато чого додатково. Взагалі атмосфера у групі була дуже теплою та дружньою, приємно було спілкуватися з творчими людьми, так само повернутими на цій справі. І справді було весело. Подвійний профіт )) Це гарний старт. Вдячна вам за допомогу.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анна Громенко

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Мені дуже сподобалось. Місцями було важко, але Артем відповідав на всі запитання. Сподобалось те, що критика була залежно від рівня вмінь кожного студента. Дякую за чудовий курс.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олена Іванова

Курс: ZBrush

Інформація подана чітко, жодної води. Відмінний зворотний зв'язок, на якому ти отримуєшь ще більше інформації та порад.
Для мене найкориснішими темами були колір та світло, а також рендер металів та шкіри. В мене були деякі прогалини у знаннях з цих тем. Також курс допоміг систематизувати вже існуючі знання, розкласти їх по поличках. А також прищепилася звичка аналізувати все і скрізь, для кращого розуміння того, як працює світло, фізика тощо, у розрізі "для художника".

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анастасія Кузнєцова

Курс: 2D-РЕНДЕР

Курс цікавий, насичений, достатньо інтенсивний, структурований. Було багато нової інформації тому постійно знаходишся в тонусі, аби тільки вистачало часу на засвоєння та практичні завдання. В цілому курс корисний, сподобався.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Сергій Тугай

Курс: 3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP

Викладач все зрозуміло пояснює у френдлі формі, та дає навіть більше, що розширює поняття про малюнок взагалі.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Ангеліна Третяк

Курс: АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОК

Загалом курс непоганий, матеріал дає уявлення про те, як влаштовані м'язи людини та допомагає втілити це знання при скульптингу 3д моделі, що складніше опанувати самостійно за допомогою спеціальної літератури. Сподобався фідбек від куратора, а саме те, що він окрім пояснення на словах, що неправильно і як має бути, проводив маніпуляції з моделлю для наочності

ZBrush  — ArtCraft CG School

Юлія Чанишева

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3D

Сподобалося все, навчання було комфортним, цікавим та інформативним. Переглядаю роботи до і після курсу - бачу реальну різницю у якості. Також прижмним бонусом стало те, що саме під час роботи над дипломкою для курсу, я знайшла той самий "свій стиль" у якому теперобожнюю працювати.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анастасія Крижан

Курс: 2D Character Artist

Сподобалось все) вважаю наповнення курсу максимально конструктивним, буду ще не раз переглядати матеріали. Дуже дякую Вашій школі за якісну роботу!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Катерина Гловацька

Курс: ІГРОВА ГРАФІКА

Кількість матеріалу та його наповнення просто максимально пояснюють все, що потрібно знати для правильного розуміння тіла людини і як його малювати! Все достатньо просто для розуміння , без зайвої води.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Іванна Герасько

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА

На початку мені було дійсно складно, мабуть, через те, що незвичний саме такий формат курсу. Проте з часом я звикла та тепер просто насолоджуюся. Навіть хотілося б, щоб курс тривав довше.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Ан Нгуєн

Курс: Цифровий малюнок

Дуже сподобалось, що Олексій працював з кожним студентом та не втомлювався повторювати матеріал, якщо не зрозуміли та ще і додавав нову інформацію, котра допомагала покращити роботу.
А ще надихав далі працювати над роботою. Коли вже хотілось повністю переробити з нуля анімацію чи загалі відмовитись, він находив вихід з сітуації та давав нові ідеї як зробити краще роботу.
Дуже чекаю оновлені відео українською мовою)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олександра Смірнова

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Хоча на курсі представлені базові знання, цього достатньо, щоб робити круті речі. Фідбек просто безцінний. Це дуже важливо почути з професійної сторони на що звертати увагу. Без цього курсу, до того результату який в мене є я мабуть би і за рік сама не дійшла.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Юлія Костішак

Курс: ZBrush

Загалом курс непоганий, матеріал дає уявлення про те, як влаштовані м'язи людини та допомагає втілити це знання при скульптингу 3д моделі, що складніше опанувати самостійно за допомогою спеціальної літератури. Сподобався фідбек від куратора, а саме те, що він окрім пояснення на словах, що неправильно і як має бути, проводив маніпуляції з моделлю для наочності

ZBrush  — ArtCraft CG School

Наталія Панченко

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3D

Дуже інформативний і корисний курс. Без "води" і по справі. Дуже сподобалось те як сформовані лекції, навігація і подача матеріалу. Зручно те що в будь який момент можна повернутись до пройденого матеріалу і освіжити його у пам'яті. Окремя дяка викладачу Артему Зігурі за конструктивну критику і і увагу до деталей.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Світлана Липовська

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА

Мені сподобався формат навчання, гарна організація уроків та особистого кабінету. Також було весело та приємно працювати з викладачем

ZBrush  — ArtCraft CG School

Валерія Пахаренко

Курс: Цифровий малюнок

Я дуже давно хотіла потрапити саме на Spine до Олексія, навіть попри війну та купу труднощів, мені це вдалося) це вже прям окрема гордість, бо вважаю це досягненням року в сфері власного професійного розвитку! Стріми при свічках з телефоном в руках увійде в нашу з вами історію. Алекс дуже детально все пояснював, особисто мені відповів на стрімах на усі питання, що цікавили протягом курсу. Навіть на ті, де відповідь здавалась очевидною) Дуже класно, що він постійно показував прикольні лайфхаки, що максимально прискорюють роботу з анімацією. Ще круто, що після завершення курсу ми усі залишаємось на зв'язку та й надалі маємо підтримку Льоші. Щиро дякую!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олена Васюкова

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Все дуже сподобалось! Матеріал надано чітко, поетапно. Все логічно, професійно і з любов'ю! Весь час захоплювала робота викладача та його коментарі. Дуже вдячна за вірно сказані слова, за пофесійний підхід! Відмінна робота акаунт-менеджера!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Світлана Мойсеєнко

Курс: АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА

Мені сподобався курс. Було багато цікавої, а головне, корисної інформації. Я чимало чого почерпнула з цього курсу, багатьом речам навчилася. Було приємно працювати з учителем та командою. Не пошкодувала, що обрала цей курс!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олександра Борискова

Курс: Цифровий малюнок

Мені дуже сподобався сам курс, а ще більше викладач Олексій. Нічого схожого на анімацію я раніше не пробувала, але завдяки вашій школі, Олексію та його курсу тепер я вмію багато чого. Величезне дякую вам!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Дар'я Зав'янцева

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Інформативно, цікаво, насичено і інтесивно. Мені,як людині,яка майже не малювала,до курсу, все сподобалося! Хочеться ще вебінарів з В. Котенко! Чудовий викладач! Окрема подяка акаунт-менеджеру Ані за підтримку,увагу і позитивне налаштування!

ZBrush  — ArtCraft CG School

Ольга Дощак

Курс: Цифровий малюнок

Враження максимально позитивні :) Олексій Ольферт - дуже хороший вчитель. Окрім того, що він чудово викладає, сам він така людина, яка надихає інших) Я рада, що навчилася основам анімації в Spine саме у вас. Також я задоволена навчальним матеріалом: ми пройшли усе необхідне і... навіть трохи більше) Було дуже цікаво, місцями складно, але завдяки тому, що група була дружньою і ми завжди допомагали один одному, навчання було ще веселішим і продуктивнішим)

ZBrush  — ArtCraft CG School

Марія Хіміч

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Помітив як мій рівень малювання дуже виріс, завдяки дуже високої інтенсивності, яка є як плюсом, так й мінусом.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Віктор Бова

Курс: Цифровий малюнок

Курс сподобався, особливо стиль викладання Олексія, він чудовий спеціаліст своєї справи, а також він мотивує і чудово навчає, терплячий викладач і просто гарна людина .

ZBrush  — ArtCraft CG School

Аліна Буксанчук

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Я у захваті від курсу, я отримав дуже хороший досвід та добре прокачав (і досі прокачую) свої навички в малюванні. Окремий респект ментору - Віталію Котенко, за оригінальну подачу навчального матеріалу та креативність, а також дуже сподобались фідбек-сесії на яких я отримав професійний відгук та подальші рекомендації що до своїх робіт, саме це мені дало змогу рухатись вперед. Я обов'язково буду рекомендувати курс "цифровий малюнок" та інші курси школи своїм знайомим та друзям.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Андрій Литвинюк

Курс: Цифровий малюнок

Все було чудово. Дуже сподобалася особлива увага викладача до кожного студента

ZBrush  — ArtCraft CG School

Анастасія Манжинська

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Крутий викладач, робить все і навіть більше для того щоб нас навчити. Все супер, я навіть навчився чомусь) іноді не вистачало теорії в якихось моментах. У фідбеках це проговорювалось, але було трохи дивно коли у матеріалах лекції нічого такого не було. І коли тобі шось пояснюють точне зовсім зрозуміло бо ти вперше чуєш про таке.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Андрій Черников

Курс: Цифровий малюнок

Кожна лекція зрозуміла та має всю необхідну інформацію, вебінари дають відповіді на питання, та ще на них можна підгледіти різні фішки які не входили до курсу. Це дуже круто та цікаво. Гарна комунікація, зручно було навчатись і не боятись що щось не зрозумієш.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Олександра Хомутова

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Саме найбільше сподобадось те, що менторство та настанови Віталія, навчальні матеріали, супроводжування в роботах та допомога, підтримка від Анни поза вебінаром у всій цій купі сам курс дали настільки неочікуваний результат, що перевершили всі мої сподівання. Перевершили сподівання тому, хто ніколи на графічному планшеті не працював, який не має художню школу за плечима та без мінімальної практики малювання, а має лише бажання. Я і не думав що так зможу, але завдяки їх допомозі та правильному вектору розвитку вдалося все що хотів і навіть більше. Особлива подяка Віталію. Мені дуже сподобалось, що йому принципово якість нашої віддачі, робіт, а це зараз рідкість. Дуже ясно видно, що ментору важливий наш розвиток, тому його підхід тримає нас в тонусі, підтримує та направляє і все це головне завжди на позитивній ноті. Без його досвіду та слова, мій розвиток був в рази не настільки якісним. Однозначно буду далі продовжувати навчатись в Арткрафті.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Андрій Могилівський

Курс: Цифровий малюнок

Дуже потужний фідбек від викладача, детальний розгляд домашніх вправ та розгорнуті відповіді на запитання. Також приємною була наявнітсть додаткових завднаннь протягом курсу.

ZBrush  — ArtCraft CG School

Євген Федоров

Курс: 2D-АНІМАЦІЯ В SPINE

Курс сподобався, ніколи не малювала на планшеті але після курсу малюю , багато информації яку вдало дав викладач. Багато працювала , дізналась цкавого. Дуже сподобалось .

ZBrush  — ArtCraft CG School

Ольга Косілова

Курс: Цифровий малюнок

FAQ’s