Цифровий малюнок. Вільний online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Цифровий малюнок. Вільний

ПРОЙДИ ШЛЯХ ВІД ПЕРШОЇ ЛІНІЇ ДО ПОВНОЦІННОГО АРТУ В PHOTOSHOP АБО PROCREATE

Про курс
Про курс
8
насичених
занять
11
годин
програми
200
годин
практики
Маєш питання по програмі?

Постав їх тут! Наш менеджер зв'яжеться з тобою і зможе дати тобі вичерпну відповідь.

Поставити питання

Це універсальний курс для тих, хто хоче зробити перший крок до сучасної професії цифрового художника або мати захопливе хобі — малювання на планшеті. Тут ти здобудеш таку фундаментальну базу знань, що далі зможеш розвиватися в: ігровому й кіноарті, коміксах, дизайні персонажів та одягу, концепті середовища, в інших сферах комп’ютерної графіки, а також за її межами (наприклад, у промисловому дизайні).

ЯКИЙ СОФТ ПОТРІБЕН?

02.

Навчатися можна у Photoshop, Procreate, Krita, GIMP або застосунках Android на твій вибір. 

Але якщо ти не знайомий із жодним софтом, ми навчимо тебе користуватися Photoshop або Procreate: ти опануєш основні інструменти програми, необхідні для малювання, навчишся працювати із пензлями, режимами накладання шарів, розберешся з корекцією кольору й колірним балансом. І завдяки цьому ти зможеш користуватися й іншими програми схожого типу.

Розгорнути
Отримай планшет у подарунок

Кожному студенту формату «Вільний» ми даруємо професійний планшет HUION INSPIROY RTS-300!
Він розпізнає велику кількість рівнів натиску та кут нахилу, що дає максимум можливостей та комфорту в малюванні. Саме такий планшет використовують в індустрії.

Зареєструватися
Що ти отримаєш від курсу?
Впевнено володітимеш необхідними для малювання інструментами Photoshop або Procreate
Матимеш навички роботи з графічним планшетом або iPad
Знатимеш академічні основи: робота з лінією та формою, використання світлотіні, кольору й тону, побудова композиції та перспективи
Знатимеш особливості цифрового середовища: як працювати з різними пензлями, блендити, прискорювати та спрощувати роботу
Зробиш перший крок до професії в комп’ютерній графіці або прокачаєш навички свого хобі
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Етап 1. Вступна частина
    • ● Лінія, як базове знаряддя художника
      ● Розбір основних інструментів з інтерфейсу Photoshop
      ● Перші об’єкти, плоскість і об’єм
      ● Малювання на основі графічних примітивів, використання базової форми
      ● Малювання з використанням допоміжних об’ємів і кінематичних схем
      ● Базовий принцип малювання від загального до конкретного

      Procreate:
      ● Огляд інтерфейсу й основних функцій Procreate, створення і налаштування параметрів полотна
      ● Робота з пензлями та цифровими палітрами
      ● Керування шарами
      ● Застосування функції ласо й режиму трансформації
  • 2 Етап 2. Лінія
    • ● Робота з динамічними лініями та штрихами
      ● Властивості об’єктів, передача об’єму та фактури матеріалу через лінію
      ● Зміна лінії в залежності від освітлення, передача світла та тіні
      ● Фізично коректні параметри при малюванні об’єктів: прив’язка до площини, маса об’єктів
      ● Передача контрасту лінією, зображення відблисків, кутів заломлення, відсвітів та вигинів
      ● Передача текстури об’єкта, малювання патернів й повторюваних об’єктів
      ● Глибина лінії, використання лінії для визначення віддаленості об'єктів від глядача
      ● Робота з лінією в Adobe Photoshop (інтерфейс і принципи)
      ● Затемнення, висвітлення, контрастні, кольорові режими та режим віднімання в Procreate
  • 3 Етап 3. Форма
    • ● Поняття про форму об’єкта і його об’єм
      ● Вивчення перерізів об’єктів, простих та складних форм
      ● Створення об’єму з використанням вивчених властивостей лінії
      ● Визначення нормалей на поверхні об'єктів, поняття базової площини
      ● Розріз об’єктів за заданими нормалями
      ● Вирізання та об'єднання частин різних об'єктів, зрізи, переріз площин та нарощені об’єми
      ● Принципи відображення направляючих та динамічних ліній поверхні об'єкта
  • 4 Етап 4. Світло і тінь
    • ● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню
      ● Розсіяне та спрямоване світло
      ● Побудова простих і складних тіней методом променя
      ● Побудова якісних тіней від складного об’єкта, відпрацювання навичок малювання несправжніх тіней
      ● Поняття загального освітлення для всіх об’єктів у фігурі
  • 5 Етап 5. Все про колір
    • ● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри
      ● Коло Іттена, змішування та розділення кольорів
      ● Основні методи роботи з кольором
      ● Використання контрастів яскравості, кольору, насичення
      ● Теплі та холодні тони, методи їх використання
      ● Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
      ● Кольорові схеми й гармонії
  • 6 Етап 6. Перспектива
    • ● Поняття перспективи, робота з точками сходження
      ● Одноточкова перспектива
      ● Двоточкова перспектива, архітектура і дизайн
      ● Триточкова перспектива, як засіб для нестандартних й складних ракурсів
      ● Повітряна перспектива, рівні та плани положення об’єктів
      ● Робота з лінією, тінню та кольором у перспективі
      ● Перспектива відкритого простору: пейзажі, аутдори, архітектура
      ● Перспектива закритого простору: дизайн, інтер’єр, індори
      ● Фронтальна перспектива і масштаб
      ● Побудова важких об’єктів та постановка камери у перспективі
      ● Використання заливки та відсічної маски в Procreate
  • 7 Етап 7. Основи композиції
    • ● Поняття композиції, пропорції та співвідношення
      ● Формальна композиція
      ● Правило золотого перетину, правило третин
      ● Передача відчуттів та емоцій через композицію
      ● Базовий набір композиційних рішень для робіт художника
      ● Основи корекції кольору, створення кольорового балансу в Procreate
  • 8 Етап 8. Подальший розвиток
    • ● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти
      ● Створення мудборду, пошук ідей та референсів
      ● Лайфхаки для правильної організації роботи
      ● Приклади використання тих чи інших прийомів на практиці
      ● Робота з видами, ракурсами, камерою
      ● Ракурс, настрій та композиція — створення історії в малюнку
      ● Створення фаст-скетчів, швидкі рішення: 80% результату за 20% часу
Зроби тест-драйв курсу!

Хочеш дізнатися більше про навчальний процес? Переглянь дві перші лекції, виконай домашні завдання та подивися фідбеки від ментора у форматі free to start. Це крута можливість познайомитися з платформою і відчути переваги навчання в ArtCraft!

 

Зареєструватися
Роботи студентів
03.
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок. Вільний — ArtCraft CG School