1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. ZBrush та інструменти деталізації: оживляємо прості моделі
Артем Гусак
04 квітня
старт
80 із 200
місць залишилось
19:00
час

ZBrush та інструменти деталізації: оживляємо прості моделі

Цей вебінар стане чудовою можливістю для тих, хто хоче дізнатися, як ZBrush використовується для створення детальних 3D-моделей. Ти побачиш процес від сирої болванки до високодеталізованого результату, навчишся працювати з базовими інструментами та опануєш ефективні методи для швидкої деталізації.

Ось наш план на цю зустріч:
  • 1 Вступ
    • • Що таке деталізація в ZBrush?
      • Чому ZBrush — ідеальний інструмент для деталізації?
      • Як деталізують моделі для ігор, анімації та 3D-друку?
      • Що потрібно знати перед імпортом моделі з іншого софту?
  • 2 Підготовка моделі до деталізації
    • • Правильний імпорт з іншого софту: що робити, якщо твоя модель має Sub-D-топологію.
      • Що таке Dynamesh, Sculptris Pro та ZRemesher?
      • Як правильно розбити модель на полігрупи для зручної роботи?
      • Розширення можливостей моделі без втрати форми.

  • 3 Основні інструменти деталізації
    • • Alpha-пензлі: як швидко додавати складні поверхні.
      • NoiseMaker: генерування складних текстур на великих площинах.
      • IMM- та VDM-пензлі: швидке нанесення деталей.
      • Standard, Clay, Dam Standard, Orb Cracks: найпопулярніші пензлі для деталізації.
      • Як створювати власні рельєфні шаблони та наносити їх на модель?
      • Пошарова робота.
      • Тіпс-н-трікс від ментора.
  • 4 Фінальна деталізація
    • • Додавання мікродеталей для підвищення реалістичності.
      • Як підкреслити глибину за допомогою AO (ambient occlusion) та інструментів маскування.
  • 5 Висновки
    • • Як швидко деталізувати свої моделі з мінімальними витратами часу.
      • Поради для самостійної практики.
      • Відповіді на питання учасників.
Ментор:
03.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!