- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Як малювати траву: текстури, світло та глибина
Як малювати траву: текстури, світло та глибина
Трава — один із ключових елементів у пейзажах, який може зробити пейзаж живим і реалістичним або ж, навпаки, пласким. Як передати її текстуру, глибину та світло?
На вебінарі ти дізнаєшся техніки, як малювати траву швидко й ефективно. А ще — ти матимеш круту можливість малювати паралельно з ментором, застосовуючи здобуті знання в реальному часі!
Кому буде цікаво:
Ілюстраторам та концепт-художникам, пейзажистам (цифровим і традиційним), дизайнерам ігрових середовищ, студентам художніх шкіл.
Вітання моїм майбутнім студентам!
Я Петро Малинка, 2D-художник у компанії Rawa Game, де українці, саудити та єгиптяни створюють казуальні мобільні ігри. Також малюю графітними олівцями та олійними фарбами й експериментую з різними техніками: ручним друком, аерографією і скульптурою.
Почав свій творчий шлях 17 років тому, 11 із яких викладаю. Навчався в Національній академії образотворчого мистецтва та архітектури. Кар’єру в геймдеві розпочав 2020-го з ігор у жанрі Hidden Object для студій AMAX Interactive та Friendly Fox. Згодом працював у студії Home Games (Playrix) на посаді художника з маркетингових креативів.
Запрошую на мій курс!