Світ реалістичної деформації в ZBRUSH
Навчися розуміти та застосовувати палітру Dynamic для створення тканин, об'єктів та керувати взаємодію між ними.
Інтегруємо Dynamics у звичний процес цифрового ліплення.
Основна тема майстер-класу — вивчення розділу DYNAMICS та інтеграція цієї функції в процес цифрового ліплення. Починаючи зі створення реалістичної пластики тканин та одягу, завершуючи симуляцією різних ефектів для концепт-арту та цифрової ілюстрації (вплив гравітації та вітру на обʼєкти, сплески чи вибухи, різні специфічні деформації обʼєктів).
Концепт-артистам та ілюстраторам з досвідом ZBRUSH, ігровим скульпторам, аматорам та студентам, які вивчають ZBrush.
Важливо: розуміти основні поняття і мати досвід роботи в програмі.
4.68
Середня оцінка школи за відгуками випускників.
7 місяців
Середня тривалість навчання.
31 124
Випускників зі всього світу. Понад 100 000 користувачів.
Навчися розуміти та застосовувати палітру Dynamic для створення тканин, об'єктів та керувати взаємодію між ними.
Майстерно використовуй симуляцію для різних областей, включаючи ліплення персонажів та створення дизайну оточення.
Опануй оптимальні стратегії та комбінації при роботі з динамікою та симуляцією в Zbrush для специфічних задач.
Відкрий нові можливості для виразних форм, ефектів та концептуальних робіт.
Артем Гусак
Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.
В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.
Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.
У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.