Поштовх до креативного та глибинного мислення при створенні власних персонажів
- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Як створювали всесвіт персонажів «Мавка. Лісова пісня»
Як створювали всесвіт персонажів «Мавка. Лісова пісня»
Як народжуються улюблені герої? Які секрети мають? А як виглядали в концепті? І чому обрали саме такий вигляд для фінальної версії? Та і взагалі — як влаштована робота в студії?
Художниця Ольга Петренко відповість на всі ці питання, поділиться досвідом роботи над мультфільмом «Мавка. Лісова пісня» та розкаже як вона створювала таких персонажів, як Жабокиць Квусь, Магічна Іва, Водяний, Русалки, Верховні Духи та інших.
А також покаже багато цікавих концепт-артів, розповість про логіку створення персонажів, взаємозв’язок між компонентами проєкту та загалом про шлях героя від ідеї до релізу мультфільму. А ще відповість на питання учасників!
Всі отримані від вебінару кошти ми віддамо на купівлю Mavic 3E для 3-тьої окремої штурмової бригади, яка воює на Бахмутському напрямку. Ціль — 114 тисяч гривень. https://send.monobank.ua/jar/5QXKP28dX6
Концепт-художниця. З 2012 року працювала в геймдев-індустрії, створюючи майже весь необхідний арт для казуальних проєктів. У 2015 потрапила в анімаційну студію Animagrad, де створювала персонажів для мультфільмів «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила», «Мавка. Лісова пісня». Наразі працює лід-художницею над новим проєктом «Роксолана». Також співпрацювала з київською анімаційною студією Sun Stories над дитячим серіалом «ТОТО».
Що ти отримаєш від вебінару
Розуміння, як працюють художники у великих проєктах
Дізнаєшся секрети створення героїв, які запам’ятаються
Зможеш дивитися мультфільми більш професійним поглядом