Про івент
Приблизно половині людей важко визначитися з візуалізацією своїх ідей. Вебінар покликаний надати конкретні інструменти, які спростять цей процес. Завдяки їм учасники стануть більш незалежними від натхнення або його відсутності, а отже, стануть більш професійними художниками.
Ось наш план на цю зустріч:
● Проводимо мозковий штурм, визначаємося з концепцією.
● Робимо перші начерки, визначаємо, чого не вистачає для найближчих кроків.
● Збираємо референси й аналізуємо, де і за якими критеріями їх збирати.
● Доводимо начерк до стану, коли прочитується основна ідея.
Кому буде цікаво?
Художникам, які працюють як у цифрових, так і в традиційних техніках: новачкам, які хочуть зрозуміти тактику роботи над зображенням; людям зі страхом білого аркуша.
Тим, хто не має будь-якої підготовки й лише хоче розпочати мистецький шлях.
Тим, хто має ясно доносити ідею художнику-виконавцю: замовникам, тімлідам, геймдизайнерам.
-
4.68
Середня оцінка школи за відгуками випускників.
-
7 місяців
Середня тривалість навчання.
-
31 124
Випускників зі всього світу. Понад 100 000 користувачів.
Про що дізнаєшся на вебінарі:
Твій ментор:

Петро Малинка
Привіт! Я 2D-художник у компанії Rawa Game, де працюю над створенням казуальних мобільних ігор. Малюю графітними олівцями та олійними фарбами й експериментую з різними техніками: ручним друком, аерографією і скульптурою у вільний час.
Творчий шлях в викладанні почав 11 років тому. Навчався в Національній академії образотворчого мистецтва та архітектури. Кар’єру в геймдеві розпочав з ігор у жанрі Hidden Object для студій AMAX Interactive та Friendly Fox, Home Games.