Дізнаєшся про стандартні сюжетні ходи, які спрощують життя наративного дизайнера.

На вебінарі розберемо кілька типових сюжетних ходів, притаманних іграм, та проаналізуємо їхні плюси та ризики.
Всім, хто хоче розібратися в ігрових сюжетах. А також тим, хто думає над створенням власної гри, але вагається яким прикладам сюжетних ходів варто наслідувати.
4.68
Середня оцінка школи за відгуками випускників.
7 місяців
Середня тривалість навчання.
31 124
Випускників зі всього світу. Понад 100 000 користувачів.
Дізнаєшся про стандартні сюжетні ходи, які спрощують життя наративного дизайнера.
Навчишся використовувати їх грамотно, щоби тебе не звинуватили в клішованості.
Зрозумієш, чому ті стандарти, які працюють в іграх, не працюватимуть в літературі й навпаки.
Зважиш всі «за» та «проти» використання типових сюжетних ходів.
Ксенія Томашева
Привіт!
Я у сфері гейм-дизайну понад 17 років! Виросла до Senior Game Designer у компанії Nikitova Games із США, згодом працювала в португальських студіях Gameinvest та Bad Kitty's Dad.
Останні роки пишу фантастику та будую спільноту українських авторів-фантастів «ЛІТавиця». Я знаю, як спланувати сюжет, які хитрощі залучити, аби зацікавити гравців, та як підтримувати їхній інтерес протягом гри. Чого і тебе залюбки навчу!