1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Типові сюжетні прийоми в іграх і чому це НЕ погано
Ксенія Томашева
115 із 200
місць залишилось

Типові сюжетні прийоми в іграх і чому це НЕ погано

На вебінарі розберемо кілька типових сюжетних ходів, притаманних іграм, та проаналізуємо їхні плюси та ризики. 

Кому буде цікаво?

01.

Всім, хто хоче розібратися в ігрових сюжетах. А також тим, хто думає над створенням власної гри, але вагається яким прикладам сюжетних ходів варто наслідувати.

Розгорнути

Що ти отримаєш від вебінару:

Дізнаєшся про стандартні сюжетні ходи, які спрощують життя наративного дизайнера.

Навчишся використовувати їх грамотно, щоби тебе не звинуватили в клішованості.

Зрозумієш, чому ті стандарти, які працюють в іграх, не працюватимуть в літературі й навпаки.

Зважиш всі «за» та «проти» використання типових сюжетних ходів.

Твоя менторка:
03.
Ксенія Томашева

Привіт! 

Я у сфері гейм-дизайну понад 17 років! Виросла до Senior Game Designer у компанії Nikitova Games із США, згодом працювала в португальських студіях Gameinvest та Bad Kitty's Dad. 

 

Останні роки пишу фантастику та будую спільноту українських авторів-фантастів «ЛІТавиця». Я знаю, як спланувати сюжет, які хитрощі залучити, аби зацікавити гравців, та як підтримувати їхній інтерес протягом гри. Чого і тебе залюбки навчу!