Дізнаєшся про стандартні сюжетні ходи, які спрощують життя наративного дизайнера.
- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Типові сюжетні прийоми в іграх і чому це НЕ погано
Типові сюжетні прийоми в іграх і чому це НЕ погано
На вебінарі розберемо кілька типових сюжетних ходів, притаманних іграм, та проаналізуємо їхні плюси та ризики.
Кому буде цікаво?
Всім, хто хоче розібратися в ігрових сюжетах. А також тим, хто думає над створенням власної гри, але вагається яким прикладам сюжетних ходів варто наслідувати.
Що ти отримаєш від вебінару:
Навчишся використовувати їх грамотно, щоби тебе не звинуватили в клішованості.
Зрозумієш, чому ті стандарти, які працюють в іграх, не працюватимуть в літературі й навпаки.
Зважиш всі «за» та «проти» використання типових сюжетних ходів.
Привіт!
Я у сфері гейм-дизайну понад 17 років! Виросла до Senior Game Designer у компанії Nikitova Games із США, згодом працювала в португальських студіях Gameinvest та Bad Kitty's Dad.
Останні роки пишу фантастику та будую спільноту українських авторів-фантастів «ЛІТавиця». Я знаю, як спланувати сюжет, які хитрощі залучити, аби зацікавити гравців, та як підтримувати їхній інтерес протягом гри. Чого і тебе залюбки навчу!