• Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо
  1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо
Event
Online

Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо

Про івент

Вміння створювати ефективні етюди є важливим як для традиційного, так і для цифрового митця. Адже локація чи пейзаж починається з 2-3 тонів та основних фігур, які створюють фундамент для подальших кроків — композицію.

Тому на вебінарі ми познайомимося зі швидкими ескізами в мініатюрі, розглянемо інструменти, прийоми та приклади композиції, а після — перейдемо до практики. Будемо опановувати техніки швидкого створення thumbnails для пейзажів і фентезійних локацій. Далі оберемо найвдаліші ескізи та деталізуємо їх. Поговоримо і про можливість перенесення традиційних начерків у цифровий формат!

І нарешті — трохи розкажемо тобі про наш новий курс з дизайну оточення!

Кому буде цікаво?

Цифровим та концепт-арт художникам, ігровим дизайнерам з базовими знаннями цифрового малювання, зацікавленим в створенні пейзажів та локацій для: ігор, ілюстрацій, анімацій тощо.

  • 4.68

    Середня оцінка школи за відгуками випускників.

  • 7 місяців

    Середня тривалість навчання.

  • 31 124

    Випускників зі всього світу. Понад 100 000 користувачів.

Твій ментор:

Артем Гусак

Концепт-арт ZBrush Ігрова графіка Дизайн персонажів

Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.

 

В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.

 

Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.

 

У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.