- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Створюємо об’єкт в стилі ретрофутуризму для Top-Down 2D Game
Створюємо об’єкт в стилі ретрофутуризму для Top-Down 2D Game
Поринь у світ дизайну для ігор та створи власний концепт просто на вебінарі!
На початку ми познайомимося з основами дизайну ігор типу Top-Down, розберемо прийоми та фінти в роботі з ігровими локаціями, дізнаємося про основні інструменти.
Після чого ментор приступить до практичної частини, де буде демонструвати та коментувати процес малювання локації. Ти побачиш все: від начерків до завершеного концепту — старого магазинчику з неоновими вивісками, кондиціонерами та обшарпаним, але затишним фасадом! Отримаєш практичні поради, резюме процесу, а також відповіді на запитання.
-
1
Як ефективно використовувати референси та палітри
-
2
Як створювати зрозумілий скетч-концепт для замовника
-
3
Як робити безшовні текстури та патерни
-
4
Як працювати зі смарт-об'єктами та конструктором у Photoshop
-
5
Опануєш техніки швидкого створення та адаптації ігрових локацій з різними композиціями
-
6
Отримаєш власний концепт об'єкта в кінці вебінару
Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!
Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.
Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.
Зустрінемося на навчанні!
Кому буде цікаво?
Вебінар буде цікавим для дизайнерів ігор, ілюстраторів, концептерів та всіх, хто цікавиться створенням візуального контенту для ігор та ілюстрацій в ігровому стилі. Чекаємо як на початківців, так і на більш досвідчених художників, які хочуть поглибити свої знання в дизайні ігрових локацій.