Про івент
Повноцінний пайплайн створення асету для гри рівня ААА: який він?
Створення геймреді пропсів — це основа для будь-якого 3D художника, який хоче працювати у сфері ігор чи візуального продакшену. На вебінарі ти побачиш повний процес розробки простого, але показового об’єкта — бочки. Ми розберемо логіку побудови моделі, від підбору референсів до фінального вигляду, і поговоримо про те, як навіть звичайний предмет може виглядати переконливо й професійно.
Ментор поділиться своїм підходом до створення ассетів, пояснить, на що звертати увагу під час хайполі та лоуполі етапів, і чому правильні текстури часто вирішують усе. Ти зрозумієш, як вибудовується повноцінний пайплайн для ААА-рівня, на що впливають референси та як з ними ефективно працювати.
Програма курсу
Що ти отримаєш від вебінару:
- 
                    Зрозумієш, чим важливі рефи та що від них залежить.01
- 
                    Дізнаєшся, як робити правильну high poly модель та на що звертати увагу.02
- 
                    Переконаєшся, що low poly моделінг та UV — запоруки оптимізованої гри.03
- 
                    Зрозумієш, чому текстуринг — найважливіша частина будь-якого асету.04
- 
                    Матимеш у портфоліо геймреді пропс у вигляді бочки.05
 
                        