• Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
  1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
Event
🧠 3D
🌱 Beginner
🌿 Intermediate
🧊 Blender

Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки

Створи геймреді модель у вигляді бочки.

Про івент

Повноцінний пайплайн створення асету для гри рівня ААА: який він?

Створення геймреді пропсів — це основа для будь-якого 3D художника, який хоче працювати у сфері ігор чи візуального продакшену. На вебінарі ти побачиш повний процес розробки простого, але показового об’єкта — бочки. Ми розберемо логіку побудови моделі, від підбору референсів до фінального вигляду, і поговоримо про те, як навіть звичайний предмет може виглядати переконливо й професійно.

Ментор поділиться своїм підходом до створення ассетів, пояснить, на що звертати увагу під час хайполі та лоуполі етапів, і чому правильні текстури часто вирішують усе. Ти зрозумієш, як вибудовується повноцінний пайплайн для ААА-рівня, на що впливають референси та як з ними ефективно працювати.

Програма курсу

Деталі

 

Подія вже відбулась

 

💾 Доступно в записі

2+ година змістовного відео

4+ годин практики для закріплення знань

 

👨🏻‍🎨 Програми та інструменти ментора: Blender, Substabnce Painter

 

🎨 Що можуть використовувати учасники: будь-яка програма для моделювання та Substance Painter для текстур

 

💻️ Технічні вимоги: комп’ютер середньої потужності, система Windows

 

📚 Необхідний рівень: початковий або середній

Що ти отримаєш від вебінару:

  1. Зрозумієш, чим важливі рефи та що від них залежить.

    01
  2. Дізнаєшся, як робити правильну high poly модель та на що звертати увагу.

    02
  3. Переконаєшся, що low poly моделінг та UV — запоруки оптимізованої гри.

    03
  4. Зрозумієш, чому текстуринг — найважливіша частина будь-якого асету.

    04
  5. Матимеш у портфоліо геймреді пропс у вигляді бочки.

    05

Запис на івент