1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Створюємо 3D-персонажів в стилі cartoon
Артем Гусак
120 із 200
місць залишилось

Створюємо 3D-персонажів в стилі cartoon

Як зліпити милого казуального персонажа? Пропонуємо дізнатися це на власному досвіді! 21 серпня Артем Гусак буде ліпити мультяшного героя для казуальної гри або анімації. Ти побачиш повний цикл: від референсу до фінальної моделі з коментарями до кожного кроку. Працюватимемо над тілом персонажа, одягом та аксесуарами різного типу. Такий собі великий туторіал по створенню класного героя в стилі cartoon!

Цей досвід буде цікавий не тільки для фахівців з ігор та анімації, його під себе зможуть адаптувати й 3D-друкарі, лялькороби та всі ентузіасти в галузі цифрового моделювання. Адже на зустрічі ми розберемо як працювати з чистим та гладким cartoon-стилем, що може підлягати оптимізації, як будувати героя швидше та чистіше, розберемо базове колорування та багато іншого.

Твій ментор
01.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!

Що ти дізнаєшся на вебінарі

Який метод моделювання обрати в роботі з чистим та гладким cartoon-стилем: блокінг, zsphere, sculprtis чи dynamesh.

Що може підлягати оптимізації в роботі з персонажем та об'єктами в такому стилі

Як будувати героя швидше та чистіше (пензлі, макроси, налаштування UI та корисні механіки, прийоми та зв'язки для ліплення мультяшного об'єкта)

Базові прийоми та зв’язки з Zremesher в роботі з cartoon-стилем

Моделювання з Zmodeler, Dynamic та деталізація, відштовхуючись від потреб концепту

Базове колорування