1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Розроблюємо геймреді пропс
Антон Леонов
65 із 200
місць залишилось

Розроблюємо геймреді пропс

Чому пошук референсів так важливий, а текстури — найважливіша частина будь-якого асету? Що є запорукою оптимізованої гри? На ці та не лише запитання дасть відповідь ментор із 10-річним стажем.

Що ти отримаєш від воркшопу:

Зрозумієш, чим важливі рефи та що від них залежить.

Дізнаєшся, як робити правильну high poly модель та на що звертати увагу.

Зрозумієш, чому текстуринг — найважливіша частина будь-якого асету.

Матимеш у портфоліо геймреді пропс у вигляді дерев’яного ящика.

Твій ментор:
02.
Антон Леонов

Вітаю!

Я Senior Environment Artist, Team Lead, в індустрії більше ніж 8 років, працюю в одній із найвідоміших європейських студій.

Пройшов шлях від невеликих проєктів до ААА-ігор, моделював для Call of Duty, Walking Dead, Cyberpunk, Witcher у Room 8 Studio, FragLab, CD Projekt.

 

Якщо ти мрієш працювати в продуктовій студії, приходь на курс, усього навчу ;)