Вмітимеш стилізувати старий об’єкт: додавати іржу й потертості рівня впевненого junior або початківця middle.
- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Пізнаємо 3D: як створити геймреді модель майже без досвіду
Пізнаємо 3D: як створити геймреді модель майже без досвіду
Ментор покаже, як майже без досвіду в Blender та Substance Painter виготовити гарну геймреді модель для портфоліо на прикладі старої будівельної рулетки.
Ось наш план на цю зустріч:
- Створити high poly + low poly модель у Blender.
- Зробити UV Mapping.
- Підготувати модель до експорту.
- Проаналізувати вимоги до моделей, найчастіші помилки та недоліки.
- Запекти текстури в Substance Painter.
- Зробити основний текстуринг.
- Дізнатися, як можна поліпшити якість матеріалу й додати текстурам більше різноманітності.
3D-Artist. Розпочав кар’єру 2016-го в студії turbosquid, де згодом виріс до головного спеціаліста. Нині працює в нідерландській компанії з AR/VR-рішень.
Що ти отримаєш від вебінару:
Навчишся будувати прості форми в Blender, працювати з матеріалами в Substance.
Матимеш готову модель від А до Я, яку можна опублікувати на artstation.