Зрозумієш як малювати хмари в різних станах та формах.
Опануємо разом малювання фантастичних хмаринок? Будемо вчитися розуміти їх природу, працювати з освітленням, дивитись на погодні зміни, та навіть створимо спеціальні пензлі в Photoshop. А ще багато малюватимемо! Адже на тебе чекає безліч прикладів та скетчів.
Привіт, я Віталій Котенко, ака Дідусь.
Архітектор, левел-дизайнер, артдиректор і митець. У душі просто художник та трошки мрійник.
За свій вік встиг попрацювати в таких великих компаніях, як Action Forms, 4A Games, WarGaming, хоча, як і всі, підіймався з «низів».
Малюю незупинно й не лише в цифровому форматі. Пишу книжку, сценарії, маю широчезні інтереси. Митцю потрібно знати дуже багато усього, а на справді — усе, хоча це й нездійсненно… але коли нас це зупиняло?!
Online курс
АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОКOnline курс
Створення ігор на UnityOnline курс
СкетчингІнтенсив для початківців
Цифровий малюнокСтворення власної книги
Книжкова ілюстраціяІнтенсив для початківців
Ігровий наративOnline курс
2D-АНІМАЦІЯ В SPINEІнтенсив
2D-РЕНДЕР2D для ігор
ІГРОВА ГРАФІКАПайплайн розробки персонажа
2D Character ArtistНеобхідні знання
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА3D-скульптинг персонажів
ZBrushOnline курс
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3DOnline курс
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMPOnline курс
АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОКOnline курс
Створення ігор на UnityOnline курс
СкетчингІнтенсив для початківців
Цифровий малюнокСтворення власної книги
Книжкова ілюстраціяІнтенсив для початківців
Ігровий наративOnline курс
2D-АНІМАЦІЯ В SPINEІнтенсив
2D-РЕНДЕР2D для ігор
ІГРОВА ГРАФІКАПайплайн розробки персонажа
2D Character ArtistНеобхідні знання
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА3D-скульптинг персонажів
ZBrushOnline курс
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3DOnline курс
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP