Матимеш теоретичні знання для основ створення коміксу. Робота з композицією, текстом та звуками.

Як створити комерційний комікс для гри? На вебінарі ми розберемо теоретичні моменти з основ створення коміксу та проаналізуємо всі технічні етапи: від розкадрування до фінального вигляду. Здобуті знання ти зможеш застосовувати в роботі як над своїми проєктами, так і в ігровій індустрії.
Ірина Хараб
Займається казуальною стилізованою графікою. Закінчила факультет графічного дизайну в Луганському національному університеті імені Т. Шевченка. Зросла від 2D-художника в Digital House до 2D Lead Artist у компанії Gameloft та артдиректорки в студії Heatherglade. Має власні інді-проєкти: Kitty Warriors, Grey Valley Good comics, Great stories & Mystic та багатосерійний комікс «Сіра Долина», який малювала 5 років до завершення першої арки історії.
Матимеш теоретичні знання для основ створення коміксу. Робота з композицією, текстом та звуками.
Знатимеш особливості розроблення різних типів коміксів: ігрового, класичного й вебкомікса.
Розумітимеш нюанси комунікації з командою.
Детально познайомишся з тихим коміксом.