Відчуватимеш межі де, як і для чого можна перебільшити, «обманути» залежно від завдання та стилю.

Ментор пояснюватиме, як зробити арт не тільки красивим, а й логічним та правдивим. Або ж, навпаки, як надати чистій і правильній із технічного боку роботі привабливості й виразності, щоб у глядача не виникало внутрішнього дисонансу.
Ось наш план на цю зустріч:
Артем Гусак
Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.
В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.
Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.
У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.
Відчуватимеш межі де, як і для чого можна перебільшити, «обманути» залежно від завдання та стилю.
Матимеш чек-ліст для перевірки власних робіт.
Розумітимеш основні фактори, які впливають на привабливість і правдивість арту.