Початківцям: ігроробам, ігровим моделерам, скульпторам, які хочуть розібратися з порядком малювання і підготовки концепт-аркушів для своїх проєктів

Ментор поєднає теорію з практикою. Спочатку опише загальне ТЗ для таких випадків і пояснить, як працювати зі скетчем, а далі пройде увесь процес малювання казуального пропсу, готового для подальшого моделювання. Усе задля того, аби слухачі могли паралельно повторювати за ним.
Початківцям: ігроробам, ігровим моделерам, скульпторам, які хочуть розібратися з порядком малювання і підготовки концепт-аркушів для своїх проєктів
Аматорам, котрі бажають пірнути у світ малювання ігор і моделювати свої арти
Артем Гусак
Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.
В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.
Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.
У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.
Зрозумієш одну зі стратегій малювання казуальних об’єктів у продакшені
Матимеш готовий концепт-аркуш як із красивою картинкою пропсу, так і з додатковою технічною інформацією для моделювання чи скульптингу в 3D