Початківцям: ігроробам, ігровим моделерам, скульпторам, які хочуть розібратися з порядком малювання і підготовки концепт-аркушів для своїх проєктів
- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game
Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game
Ментор поєднає теорію з практикою. Спочатку опише загальне ТЗ для таких випадків і пояснить, як працювати зі скетчем, а далі пройде увесь процес малювання казуального пропсу, готового для подальшого моделювання. Усе задля того, аби слухачі могли паралельно повторювати за ним.
Кому буде цікаво?
Аматорам, котрі бажають пірнути у світ малювання ігор і моделювати свої арти
Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!
Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.
Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.
Зустрінемося на навчанні!
Що ти отримаєш від воркшопу:
Зрозумієш одну зі стратегій малювання казуальних об’єктів у продакшені
Матимеш готовий концепт-аркуш як із красивою картинкою пропсу, так і з додатковою технічною інформацією для моделювання чи скульптингу в 3D