• Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game
  1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game
Event
Online

Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game

Про івент

Ментор поєднає теорію з практикою. Спочатку опише загальне ТЗ для таких випадків і пояснить, як працювати зі скетчем, а далі пройде увесь процес малювання казуального пропсу, готового для подальшого моделювання. Усе задля того, аби слухачі могли паралельно повторювати за ним.

Ось наш план на цю зустріч:

Розібратися із ТЗ для таких випадків.
Розглянути всю необхідну теорію: як працювати зі скетчем, кольором і поліруванням.
Оглянути основні інструменти та їх налаштування.
Створити скетч і відмалювати його.
Фіналізувати арт і створити його додаткові кольорові версії.
Підготувати ігровий пропс для команди 3D: оформити модельний аркуш чи схему, колор-коди.

Кому буде цікаво?

Початківцям: ігроробам, ігровим моделерам, скульпторам, які хочуть розібратися з порядком малювання і підготовки концепт-аркушів для своїх проєктів

Аматорам, котрі бажають пірнути у світ малювання ігор і моделювати свої арти

Твій ментор:

Артем Гусак

Концепт-арт ZBrush Ігрова графіка Дизайн персонажів

Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.

 

В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.

 

Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.

 

У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.

Що ти отримаєш від воркшопу:

Зрозумієш одну зі стратегій малювання казуальних об’єктів у продакшені

Матимеш готовий концепт-аркуш як із красивою картинкою пропсу, так і з додатковою технічною інформацією для моделювання чи скульптингу в 3D