1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game
Артем Гусак
65 із 200
місць залишилось

Ігровий пропс: створюємо концепт об’єкта для casual game

Ментор поєднає теорію з практикою. Спочатку опише загальне ТЗ для таких випадків і пояснить, як працювати зі скетчем, а далі пройде увесь процес малювання казуального пропсу, готового для подальшого моделювання. Усе задля того, аби слухачі могли паралельно повторювати за ним.

Ось наш план на цю зустріч:
Розібратися із ТЗ для таких випадків.
Розглянути всю необхідну теорію: як працювати зі скетчем, кольором і поліруванням.
Оглянути основні інструменти та їх налаштування.
Створити скетч і відмалювати його.
Фіналізувати арт і створити його додаткові кольорові версії.
Підготувати ігровий пропс для команди 3D: оформити модельний аркуш чи схему, колор-коди.

Кому буде цікаво?

Початківцям: ігроробам, ігровим моделерам, скульпторам, які хочуть розібратися з порядком малювання і підготовки концепт-аркушів для своїх проєктів

Аматорам, котрі бажають пірнути у світ малювання ігор і моделювати свої арти

Твій ментор:
02.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!

Що ти отримаєш від воркшопу:

Зрозумієш одну зі стратегій малювання казуальних об’єктів у продакшені

Матимеш готовий концепт-аркуш як із красивою картинкою пропсу, так і з додатковою технічною інформацією для моделювання чи скульптингу в 3D