1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Game Ready Vegetation
Марія Мартиненко
87 із 200
місць залишилось

Game Ready Vegetation

На ринку майже немає повноцінних курсів із моделювання рослин, а в мережі не знайдеш повних навчальних відео про програму SpeedTree. Зазвичай користувачі опановують її методом проб і помилок, але так украй важко отримати гарний результат. 

Тому коли на проєктах потрібна ця навичка, виникає проблема. Тож це унікальний вебінар, особливо для України, щоб здобути цікаві знання та прокачати своє портфоліо.

Кому буде цікаво?

01.

Навичка створення рослинності — це велика рідкість, тому її дуже цінують на ринку. До того ж це скіл, який не треба перетворювати на основну роботу. Натомість варто використовувати його як підсилення, що допоможе отримати цікаві завдання на проєкті. Рослини в портфоліо будуть додатковим плюсом, особливо для Environment Artist. 

Для проходження вебінару потрібні базові знання 3D-моделювання, адже розглядатимемо ми більш складний асет, аніж просто пропс. Досвід у програмі SpeedTree не вимагається: менторка буде пояснювати з нуля.

Розгорнути

Що ти отримаєш від вебінару:

Знатимеш, як вибирати референси та працювати з ними.

Опануєш базу роботи в програмі SpeedTree.

Вмітимеш створювати атлас для листя та знатимеш методи, як це робити.

Матимеш розуміння, як створювати геймреді моделі дерев та пройдеш повний цикл їх розроблення.

Твоя менторка:
03.
Марія Мартиненко

Випускниця ArtCraft. У галузі 3D-моделювання 3 роки. Зросла в аутсорсинговій компанії VolmiGames від фрилансера до Team Lead. Працювала у FragLab, де розробила гру Shatterline. Нині працює в room8.