- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Анімуємо тварин: як реалізувати ходу та біг чотирилапих
Анімуємо тварин: як реалізувати ходу та біг чотирилапих
Зазвичай студенти вчаться анімувати антропоморфних персонажів, тобто таких, які схожі на людину й ходять на двох ногах. А ось коли постає завдання зробити анімацію тварини, вони починають губитися. Щоб не сталося такої прикрості, Олексій Ольферт і проводить цей вебінар.
Кому буде цікаво?
Новачкам, які вже опанували базу анімації та інтерфейс SPINE. Досвідченим аніматорам, які через якусь причину мають проблеми в анімації тварин.
- 1 Почнемо з теорії: як підходити до таких завдань і як їх вирішують у класичній анімації.
- 2 Візьмемо готовий риг, щоб не витрачати часу на конструкцію і зосередитися на анімації.
- 3 Відтворимо позиції та рух для ходи в SPINE й розглянемо різницю між класичною і скелетною анімаціями.
- 4 Заанімуємо біг тварини.
- 5 Створимо проміжний стиль руху між бігом і ходою (якщо залишиться час).
Вітаю!
Я автор курсу «2D анімація в Spine», SPINE-аніматор та технічний художник із досвідом більше ніж 7 років. Починав викладання як вчитель малюнка й анімації школярам, а тепер активно розвиваю спільноту SPINE-аніматорів України: веду профільну телеграм-групу, організовую зустрічі колег, виступаю з лекціями й вебінарами онлайн та офлайн.
За плечима маю безліч проєктів усіх можливих напрямів SPINE-анімації: слотові ігри, айдлери, платформери, три в ряд, мідл-корінні виживалки.
Буду радий поділитися досвідом, тож чекаю на курсі!