Про івент
На цьому вебінарі ти дізнаєшся, як створити динамічну анімацію пострілу у Spine з різноманітними ефектами. Почнемо з простого руху кулі, додамо до неї трейл та початковий спалах. А далі будемо експериментувати з вогнем та вибуховою хвилею.
Ми розберемо принципи роботи з кістками, вагами мешу та кадрами, аби навіть найпростіші інструменти дали потужний результат. Ти побачиш, як із мінімального набору елементів створити ефектну ігрову анімацію, придатну для продакшену.
Вебінар підійде новачкам та аніматорам-початківцям, які хочуть зрозуміти, як працює Spine на практиці, а також тим, хто шукає нові підходи до створення ігрових ефектів.
Програма курсу
План на цю зустріч:
- 01 Імпортуємо готові зображення, наводимо порядок у файлах і готуємо базову конструкцію для анімації.
- 02 Анімуємо постріл — налаштовуємо основні пози, додаємо віддачу та природний рух зброї.
- 03 Додаємо ефекти спалаху, іскри, диму і трейлу кулі, щоб зробити постріл яскравішим.
- 04 Підганяємо форму об’єктів і робимо, щоб ефекти плавно рухались разом зі зброєю.
- 05 Налаштовуємо таймінг — розносимо ключі, додаємо плавність і динаміку.
- 06 Коригуємо деталі, додаємо зникання ефектів і готуємо фінальний результат для показу.
Що ти отримаєш від вебінару:
-
Навчишся робити просту анімацію.
01 -
Дізнаєшся про підходи в анімуванні прожект тайлів в іграх.
02 -
Зможеш анімувати різноманітні ефекти.
03 -
Створиш цікаву анімацію пострілу в Spine із простих елементів.
04