1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Анатомія в 3D: моделюємо кисті
Артем Зігура
80 із 200
місць залишилось

Анатомія в 3D: моделюємо кисті

Усе про моделювання кистей: від примітивів до фінальних деталей

Ментор покаже, як не просто змоделювати кисті рук, а як за допомогою правильно розставлених акцентів зробити їх максимально виразними й естетичними.

Кому буде цікаво?

01.

Новачкам, які лише опановують ази малювання й скульптингу (бажано мати базу у Photoshop та Blender). Художникам, хто вже працює у 2D чи 3D. 3D-модель можна розглянути об’ємно, з усіх боків, а 2D-артисти зможуть використовувати її для малювання скетчів рук із різних боків.

Розгорнути

Що ти отримаєш від воркшопу:

Дізнаєшся анатомію кистей

Зможеш намалювати кисті, використавши відео як референс (зробивши стоп-кадр)

А також заскульптити їх у 3D за прикладом

Твій ментор:
03.
Артем Зігура

Вітаю!

Познайомимося?

Більше ніж 17 років тому я розпочав свій творчий шлях як художник-скульптор. Закінчив художню академію, виконував замовлення та створював власні проєкти, ліпив з глини, виточував із каменю і… Одна з робіт опинилася в колекції Папи Римського! 

Я маю багатий досвід зображення фігуративів і готовий ним із тобою поділитися ;)