Дізнаєшся анатомію кистей
Усе про моделювання кистей: від примітивів до фінальних деталей
Ментор покаже, як не просто змоделювати кисті рук, а як за допомогою правильно розставлених акцентів зробити їх максимально виразними й естетичними.
Новачкам, які лише опановують ази малювання й скульптингу (бажано мати базу у Photoshop та Blender). Художникам, хто вже працює у 2D чи 3D. 3D-модель можна розглянути об’ємно, з усіх боків, а 2D-артисти зможуть використовувати її для малювання скетчів рук із різних боків.
Вітаю!
Познайомимося?
Більше ніж 17 років тому я розпочав свій творчий шлях як художник-скульптор. Закінчив художню академію, виконував замовлення та створював власні проєкти, ліпив з глини, виточував із каменю і… Одна з робіт опинилася в колекції Папи Римського!
Я маю багатий досвід зображення фігуративів і готовий ним із тобою поділитися ;)
Online курс
АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОКІнтенсив для початківців
Серія воркшопів «МАТЕРІАЛИ»Online курс
Створення ігор на UnityOnline курс
СкетчингІнтенсив для початківців
Цифровий малюнокСтворення власної книги
Книжкова ілюстраціяІнтенсив для початківців
Ігровий наративOnline курс
2D-АНІМАЦІЯ В SPINEІнтенсив
2D-РЕНДЕР2D для ігор
ІГРОВА ГРАФІКАПайплайн розробки персонажа
2D Character ArtistНеобхідні знання
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА3D-скульптинг персонажів
ZBrushOnline курс
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3DOnline курс
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMPOnline курс
АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОКІнтенсив для початківців
Серія воркшопів «МАТЕРІАЛИ»Online курс
Створення ігор на UnityOnline курс
СкетчингІнтенсив для початківців
Цифровий малюнокСтворення власної книги
Книжкова ілюстраціяІнтенсив для початківців
Ігровий наративOnline курс
2D-АНІМАЦІЯ В SPINEІнтенсив
2D-РЕНДЕР2D для ігор
ІГРОВА ГРАФІКАПайплайн розробки персонажа
2D Character ArtistНеобхідні знання
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА3D-скульптинг персонажів
ZBrushOnline курс
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3DOnline курс
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP