Цифровий малюнок online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Цифровий малюнок

ПРОЙДИ ШЛЯХ ВІД ПЕРШОЇ ЛІНІЇ ДО ПОВНОЦІННОГО АРТУ В PHOTOSHOP АБО PROCREATE

Про курс
Про курс
9
тижнів
навчання
16
насичених
занять
24
години
програми
200
годин
практики
ДИВИСЬ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.

Отримати урок

Це універсальний курс для тих, хто хоче зробити перший крок до сучасної професії цифрового художника або мати захопливе хобі — малювання на планшеті. Тут ти здобудеш таку фундаментальну базу знань, що далі зможеш розвиватися в: ігровому й кіноарті, коміксах, дизайні персонажів та одягу, концепті середовища, в інших сферах комп’ютерної графіки, а також за її межами (наприклад, у промисловому дизайні).

Найближчий набір

16 грудня
старт
19 із 20
місць залишилось
19:00 21:00
час занять

ЯКИЙ СОФТ ПОТРІБЕН?

02.

Навчатися можна у Photoshop, Procreate, Krita, GIMP або застосунках Android на твій вибір. 

Але якщо ти не знайомий із жодним софтом, ми навчимо тебе користуватися Photoshop або Procreate: ти опануєш основні інструменти програми, необхідні для малювання, навчишся працювати із пензлями, режимами накладання шарів, розберешся з корекцією кольору й колірним балансом. І завдяки цьому ти зможеш користуватися й іншими програми схожого типу.

Розгорнути
Зроби тест-драйв курсу!

Хочеш дізнатися більше про навчальний процес? Переглянь дві перші лекції, виконай домашні завдання та подивися фідбеки від ментора у форматі free to start. Це крута можливість познайомитися з платформою і відчути переваги навчання в ArtCraft!

 

Зареєструватися
Що ти отримаєш від курсу?
Впевнено володітимеш необхідними для малювання інструментами Photoshop або Procreate
Матимеш навички роботи з графічним планшетом або iPad
Знатимеш академічні основи: робота з лінією та формою, використання світлотіні, кольору й тону, побудова композиції та перспективи
Знатимеш особливості цифрового середовища: як працювати з різними пензлями, блендити, прискорювати та спрощувати роботу
Зробиш перший крок до професії в комп’ютерній графіці або прокачаєш навички свого хобі
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Етап 1. Вступна частина
    • ● Лінія, як базове знаряддя художника
      ● Розбір основних інструментів з інтерфейсу Photoshop
      ● Перші об’єкти, плоскість і об’єм
      ● Малювання на основі графічних примітивів, використання базової форми
      ● Малювання з використанням допоміжних об’ємів і кінематичних схем
      ● Базовий принцип малювання від загального до конкретного

      Procreate:
      ● Огляд інтерфейсу й основних функцій Procreate, створення і налаштування параметрів полотна
      ● Робота з пензлями та цифровими палітрами
      ● Керування шарами
      ● Застосування функції ласо й режиму трансформації
  • 2 Етап 2. Лінія
    • ● Робота з динамічними лініями та штрихами
      ● Властивості об’єктів, передача об’єму та фактури матеріалу через лінію
      ● Зміна лінії в залежності від освітлення, передача світла та тіні
      ● Фізично коректні параметри при малюванні об’єктів: прив’язка до площини, маса об’єктів
      ● Передача контрасту лінією, зображення відблисків, кутів заломлення, відсвітів та вигинів
      ● Передача текстури об’єкта, малювання патернів й повторюваних об’єктів
      ● Глибина лінії, використання лінії для визначення віддаленості об'єктів від глядача
      ● Робота з лінією в Adobe Photoshop (інтерфейс і принципи)
      ● Затемнення, висвітлення, контрастні, кольорові режими та режим віднімання в Procreate
  • 3 Етап 3. Форма
    • ● Поняття про форму об’єкта і його об’єм
      ● Вивчення перерізів об’єктів, простих та складних форм
      ● Створення об’єму з використанням вивчених властивостей лінії
      ● Визначення нормалей на поверхні об'єктів, поняття базової площини
      ● Розріз об’єктів за заданими нормалями
      ● Вирізання та об'єднання частин різних об'єктів, зрізи, переріз площин та нарощені об’єми
      ● Принципи відображення направляючих та динамічних ліній поверхні об'єкта
  • 4 Етап 4. Світло і тінь
    • ● Структура світла й тіні в об’єктах. Основні особливості та закономірності при роботі зі світлотінню
      ● Розсіяне та спрямоване світло
      ● Побудова простих і складних тіней методом променя
      ● Побудова якісних тіней від складного об’єкта, відпрацювання навичок малювання несправжніх тіней
      ● Поняття загального освітлення для всіх об’єктів у фігурі
  • 5 Етап 5. Все про колір
    • ● Колір і світло в роботах цифрового художника, фізичні та цифрові параметри
      ● Коло Іттена, змішування та розділення кольорів
      ● Основні методи роботи з кольором
      ● Використання контрастів яскравості, кольору, насичення
      ● Теплі та холодні тони, методи їх використання
      ● Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
      ● Кольорові схеми й гармонії
  • 6 Етап 6. Перспектива
    • ● Поняття перспективи, робота з точками сходження
      ● Одноточкова перспектива
      ● Двоточкова перспектива, архітектура і дизайн
      ● Триточкова перспектива, як засіб для нестандартних й складних ракурсів
      ● Повітряна перспектива, рівні та плани положення об’єктів
      ● Робота з лінією, тінню та кольором у перспективі
      ● Перспектива відкритого простору: пейзажі, аутдори, архітектура
      ● Перспектива закритого простору: дизайн, інтер’єр, індори
      ● Фронтальна перспектива і масштаб
      ● Побудова важких об’єктів та постановка камери у перспективі
      ● Використання заливки та відсічної маски в Procreate
  • 7 Етап 7. Основи композиції
    • ● Поняття композиції, пропорції та співвідношення
      ● Формальна композиція
      ● Правило золотого перетину, правило третин
      ● Передача відчуттів та емоцій через композицію
      ● Базовий набір композиційних рішень для робіт художника
      ● Основи корекції кольору, створення кольорового балансу в Procreate
  • 8 Етап 8. Подальший розвиток
    • ● Послідовність роботи з картиною, методи та варіанти
      ● Створення мудборду, пошук ідей та референсів
      ● Лайфхаки для правильної організації роботи
      ● Приклади використання тих чи інших прийомів на практиці
      ● Робота з видами, ракурсами, камерою
      ● Ракурс, настрій та композиція — створення історії в малюнку
      ● Створення фаст-скетчів, швидкі рішення: 80% результату за 20% часу
Роботи студентів
03.
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School
Цифровий малюнок — ArtCraft CG School