1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Ігрова графіка

Ігрова графіка

Курс, що моделює студійний досвід — із реальними задачами та вимогами

  • ArtCraft - Ігрова графіка - 1
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 2
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 3
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 4
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 5
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 6
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 7
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 8
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 9
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 10
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 11
  • ArtCraft - Ігрова графіка - 12

Про курс

Наша навчальна програма розроблена не як звичайний курс, а як симуляція роботи 2D-художника в студії. Ти проходиш типовий пайплайн junior-спеціаліста: від ескізів і пошуку стилістики — до роботи з тоном, кольором, композицією, освітленням і побудовою сцен у перспективі та ізометрії. Кожен модуль — це практичне завдання з реального продакшену, яке вчить не просто малювати, а вирішувати задачі в межах жанру, брифу й формату.

Фінальна робота — повноцінна ігрова сцена, зібрана з нуля. Бекграунд, головний герой, NPC, інтерактивні обʼєкти, допоміжні елементи, UI і цілісна композиція. Ти навчишся мислити як художник, для якого форма працює на функцію — і створиш проєкт, що впевнено демонструє твій рівень у портфоліо.

Артем Гусак

Концепт-арт ZBrush Ігрова графіка Дизайн персонажів

Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.

 

В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.

 

Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.

 

У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.

Програма курсу

Деталі

 

7 навчальних тем із практичними завданнями

 

62 змістовних відео на 28+ години

 

200+ годин практики для закріплення знань

 

👨‍🏫 Самостійне навчання чи з відеофідбеками від менторів *

 

📄 Сертифікат та Диплом після захисту фінального проєкту *

 

* Залежить від обраного тарифу, та умов курсу по кількості виконанних завдань.

  • Випускників: 1950

  • Озвучка: Українська

  • Рівень: Рекомендовано для тих, хто впевнено малює в цифровому середовищі та знайомий з основами композиції
  • Для проходження курсу необхідно мати комьютер з встановленим Adobe Photoshop, або Krita, Gimp, Clip Studio, чи iPad з стилусом та ProCreate

Вартість від
5 840 ₴ 4 580 ₴

Що ти отримаєш від курсу

6 речей, щоб опанувати новий скіл

  • Повний пайплайн: від ескізу до фінального світу — навчишся працювати як художник у продакшені

  • Робота з жанрами: match-3, платформер, city builder — дізнаєшся, як працювати з кожним із жанрів

  • Розуміння стилістики: навчишся аналізувати завдання, підбирати форму, колір і настрій під бриф

  • Перспектива та ізометрія: створюватимеш сцени з акцентом на ігрову логіку

  • UI як частина геймплею: інтерактив, ігрові елементи, персонажі.

  • Фінальний проєкт: створиш повноцінну сцену, яку можна показати в портфоліо

Цілі наших студентів

Ділимося історіями:

Захар
Новачок

Сформувати базу та портфоліо для старту роботи в геймдеві

Олена
Фрілансерка

Розширити портфоліо, та малювати фони для match3

Петро
2D-художник

Опанувати ізометрію для роботи над citybuilder-іграмі

Марина
Ілюстраторка

Перезавантажити стиль та відкрити нову візуальну мову

Тимур
Інді-розробник

Створити повноцінну візуальну частину для своєї гри

Катя
Аніматорка

Підтягнути казуальний стиль для створення кращих анімацій

Олег
UI-дизайнер

Поєднати інтерфейс із геймплеєм — для підвищення кваліфікації

Олеся
Геймдизайнерка

Малювати скетчі локацій, щоб взаємодіяти з командою

Програма

Від перших штрихів і композицій — до створення локацій з виразною атмосферою і стилем

  • 1

    Вступ

    Вступ

    Грамотний старт у геймдеві — це розуміння жанрів, стилістик і принципів побудови гри. Це формує візуальне мислення та допомагає приймати зважені художні рішення.

    Ти познайомишся та розглянеш різні типи ігор, розбереш типові помилки новачків і задачі Junior-художників, навчишся підбирати референси та зробиш перші начерки ігрових елементів.Це стане впевненим початком, що відкриє шлях до подальшого навчання, розвитку й формування власного стилю.

  • 2

    Ескіз та макет

     Ескіз та макет

    Композиція визначає логіку сцени: що головне, що другорядне, куди гравець подивиться спершу. Вона формує ритм, баланс і настрій візуального рішення.

    У цьому блоці будемо працювати з ескізами — від плями до лайнарта, розкладатимеш сцену на плани, працюватимеш із силуетами та фактурою. Розберемо принципи композиції: CSI-криві, симетрію, ритм, домінанту й контраст. Навчишся мислити тоном і зробим макет у стилі Match 3.

  • 3

    Колір

    Колір

    Колір задає настрій, керує увагою гравця і допомагає візуально структурувати сцену. Без розуміння базових принципів колористики навіть найкраща композиція може втратити виразність.

    Ми розберемо колірні схеми, монохромну, комплементарну, тріадну палітри та навчимося аналізувати кольори в іграх, кіно та класичних роботах. Будемо передавати форму об’єкта через топологічну розмітку, а також за допомогою технік колоризації — від коригуючих шарів до градієнтних мап. У результаті створиш власну кольорову іконку з нуля!

  • 4

    Ізометрія

    Ізометрія

    Ізометрія — зручний спосіб передати простір, коли потрібна чіткість і візуальний порядок без складної перспективи. У багатьох мобільних іграх саме вона створює впізнаваний, структурований вигляд сцени.

    Ти навчишся будувати сітку, компонувати об’єкти з простих форм, вписувати складні елементи в куб або площину. Будемо шукати баланс між геометрією та пластикою, працювати з CSI-кривими, округленням і трансформаціями. Окремо попрактикуєшся з тайлами, їхньою стикуванням і дізнаєшся, як адаптувати ізометрію під реальні ігрові задачі — навіть із винятками з правил.

  • 5

    Оклюзія

    Оклюзія

    Світло формує об’єм. Саме завдяки правильному освітленню об’єкти виглядають реалістично, мають глибину та не «висять» у повітрі. А щоб це працювало — потрібно розуміти, як поводиться світло і що таке оклюзія.

    Ми розберемо, як світло розсіюється, чим відрізняється ambient occlusion від глобального освітлення, як правильно будувати тіні в ізометрії, де оклюзія з’являється в реальному світі та як її адаптувати під ігрову графіку. Попрацюємо з топологією, покажемо різницю між матеріалами (гладкий, глянцевий, прозорий), а також поетапно зберемо об’єкт — від першого світлотіньового розбору до фінальної колоризації.

  • 6

    Створення персонажу

    Створення персонажу

    Яскравий герой або харизматичний NPC — це те, що гравець запам’ятовує в першу чергу. Але щоб персонаж «працював», недостатньо просто намалювати фігуру — він має мати чіткий силует, емоцію і функцію в ігровому світі.

    Ти зрозумієш, чим ілюстрація відрізняється від геймдев-персонажа, навчишся будувати образ на базі примітивів, перевіряти силуети на читаємість, додавати акценти та колорит. Попрацюєш з технічним завданням, підбором деталей, поз і настрою, а також розбереш, як адаптувати чужі візуальні рішення під власний стиль.

  • 7

    2D + 3D

     2D + 3D

    Іноді складна композиція чи незручний ракурс не даються з першого разу. У таких випадках 3D стає не перешкодою, а помічником: допомагає швидко зібрати сцену, побачити об’єм і впевнено рухатися далі.

    На цьому етапі будемо аналізувати приклади splash screen, будувати композицію з урахуванням правил третин, ритмів і золотого перетину. Попрацюємо з базовим функціоналом ZBrush і KeyShot: створимо сцену, налаштуємо освітлення, підберемо ракурс і фіналізуємо результат у Photoshop. Поєднання 2D і 3D відкриє більше свободи у створенні складних кадрів і значно пришвидшить роботу!

Хочеш швидку консультацію?

Напиши нам у Telegram — відповімо швидко та допоможемо з будь-яким питанням!

Фінальні роботи

  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft
  • Ігрова графіка — ArtCraft

Де знадобляться навички з курсу

Фриланс, студії, інді-розробка — або розвиток у будь-якому напрямі створення ігор.

Фриланс

Фриланс


Створюй фони, сцени, об’єкти та персонажів для мобільних ігор, інді-проєктів та замовників з усього світу — від платформерів до ізометрії та citybuilder-ов.

Робота в студії

Робота в студії


Після курсу й оновлення портфоліо ти готовий до роботи: розумієш ігрову логіку, жанрові особливості та вмієш адаптувати арт під геймплей і продакшен-задачі.

Творчі проєкти

Творчі проєкти


Мрієш про власну гру? Почни з візуалу: створи фони, об’єкти, персонажів і UI, які працюють разом. Поступово збери повноцінну стилізовану сцену!

Подальший розвиток

Подальший розвиток


Це твоя стартова точка для кар’єрного зростання. Курс допоможе змінити стиль, зміцнити технічну базу та впевнено працювати з різними жанрами.

Хочеш пробний урок?

Зареєструйся в ArtCraft ID та отримай безоплатний доступ до першого уроку курсу!

Роботи ментора

Твій ArtCraft ID — персональна платформа

Від тест-драйвів і безоплатних івентів — до менторських фідбеків і диплома.

  1. Стань частиною спільноти та спробуй будь-який курс БЕЗОПЛАТНО!

    Створи акаунт ArtCraft ID, та відкрий доступ до тест-драйвів курсів, інтроуроків, майстеркласів, майбутніх подій, безоплатного контенту та запрошення до творчої спільноти.

    01

    Реєстрація

  2. Розвивайся у власному ритмі, але не наодинці

    Обирай свій формат — самостійно або з підтримкою. Дивись уроки у зручний час, виконуй практичні завдання, отримуй персональні відеофідбеки та поради від менторів.

    02 Навчання
  3. Отримуй сертифікат або диплом за реальний прогрес

    В ArtCraft сертифікат отримуєш після виконання ≥50% практичних завдань, а диплом — якщо завершуєш курс із фінальним проєктом. Ми цінуємо навички, а не просто перегляд відео.

    03 Результат
Безоплатний тест-драйв вже чекає!

Чому ArtCraft?

на завжди Усі курси — з довічним доступом, для повторення в будь-який момент!

Оплата частинами без відсотків від українських банків та ArtCraft

Навчаємо з нуля до результату, а на профільні курси допускаємо через іспит.

Створюємо не лише курси, а інфраструктуру — зручний сервіс та розумну платформу для навчання.

Залучаємо експертів і партнерів з усього світу до розроблення методологій та навчальних програм.

Сильне комʼюніті. Тут навчаються, працюють і допомагають. Є підтримка, поради, досвід і живі проєкти.

Даємо диплом за навичку, а не за перегляд відео.

Кожен курс — це результат роботи команди: методологів, викладачів, кураторів та продюсерів. Чітка структура, перевірена на практиці.

Який формат обрати?

 

З персональними фідбеками чи з більшою свободою і самостійним темпом? Якщо вагаєшся — підкажемо, що підійде саме тобі.

 

p.s. Тариф можна оновити будь-коли, а ще у нас доступна оплата частинами.

 

Обери свій формат навчання:

* Невеличка пам’ятка

  • Ментор — це практикуючий спеціаліст. Дає фідбек на твої роботи, підказує, як покращити результат, відповідає на професійні питання й пояснює помилки.

  • Куратор підкаже, як користуватись платформою, де знайти матеріали та що робити, якщо щось не працює. Завжди поруч, коли виникають питання.

Можна частинами

Оплачуй будь-який курс частинами без відсотків від українських банків та ArtCraft!

Відгуки

FAQ

Ми зібрали найчастіші питання

  • З будь-якого. Головне — бажання вчитися. Якщо ти вмієш вмикати планшет або комп’ютер — цього достатньо, все інше навчимо.

Як розвиватися далі?

Обери напрям для подальшого розвитку

01

Шлях у GameDev

Ігрова графіка

Створюй ізометричні світи, матч-три ігри та залітай в топи світових трендів.

02

Створення персонажів

Анатомія для художника

Без основ анатомії починати створювати персонажів неможливо.

03

Ілюстрація і обкладинка

Книжкова ілюстрація

Створюй ілюстраціі та обкладинки для книжок, листівок, журналів.