Про івент
Створення фантазійних істот — це завжди про поєднання форми, фактури й характеру. На вебінарі ти зануришся у процес ліплення василіска в ZBrush так, як це робить професійний скульптор: від швидкого блочного пошуку силуету до виразної, деталізованої моделі, що виглядає живою й загрозливою. Ти побачиш, як легко керувати пластикою тіла, будувати цікаву форму та знаходити силует, який притягує увагу.
У процесі роботи ми зосередимося на тому, що насправді робить модель переконливою: виразні деталі, органічні поверхні, логічні переходи форм і правильне використання пензлів. Ти зрозумієш, як поєднувати різні техніки, щоб працювати швидше, чистіше й ефективніше, і як з невеликої бази вийти на складний, багатий результат. Наприкінці ти приведеш модель до фінального вигляду, підготуєш матеріали й світло для красивої презентації.
Вебінар підійде 3D-художникам із базовим досвідом у ZBrush, які хочуть впевненіше працювати з органікою, деталями та створенням фантазійних персонажів. Якщо ти ще не знаєш, як оживити форму й зробити її переконливою та цікавою — цей вебінар стане чудовим кроком уперед.
Програма курсу
План на цю зустріч:
- 01 Огляд можливих варіантів ліплення та моделювання (ZSphere, Block-out).
- 02 Створення базової форми змія з використанням DynaMesh та Sculptris.
- 03 Робота з IMM-пензлями для деталізації (луска, зуби, шипи).
- 04 Демонстрація VDM-пензлів для створення складних елементів (гребені, складки).
- 05 Додавання фентезійних елементів: роги, прикраси, магічні символи.
- 06 Маскування та комбінування матеріалів для створення реалістичних текстур.
- 07 Фінальний вигляд та рендеринг: використання світла та матеріалів для ефектної презентації моделі.
Що ти отримаєш від вебінару:
-
Розуміння базових принципів створення моделі в ZBrush.
01 -
Навички роботи з IMM-, VDM- та alpha-пензлями для швидкого додавання деталей.
02 -
Знання технік маскування для деталізації.
03 -
Досвід роботи з деталями: луска, шкіра, гребені, магічні елементи.
04 -
Готову 3D-модель фентезі-змія, яку можна використовувати у своїх проєктах.
05 -
Поради з оптимізації процесу створення 3D-моделей та рендерингу.
06