Про івент
Щоб 3D-модель добре працювала в ігровому рушії, її потрібно правильно «зібрати».
На цьому вебінарі ти пройдеш шлях від форми до чистої топології та коректної UV-розгортки.
Ментор покаже весь процес на практиці: створимо нескладну модель іграшкового ведмедика, перерахуємо полігони, зробимо акуратну UV-розгортку та підготуємо модель до фарбування прямо у Blender.
Тема буде частково корисна і традиційним художникам, але найбільше підходить для цифрових митців та тих, хто опановує 3D.
Програма курсу
План на цю зустріч:
Що ти отримаєш від вебінару:
-
Розуміння принципів топології та побудови силуету
01 -
Базові навички створення UV-розгорток
02 -
Готову просту модель для портфоліо або подальшої практики
03