• Від ідеї до готової моделі: форма, топологія, UV
  1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Від ідеї до готової моделі: форма, топологія, UV
Event
🧠 3D
💪🏻 Для старту
🌱 Beginner
🧊 Blender

Від ідеї до готової моделі: форма, топологія, UV

Навчишся малювати дощ в різних його проявах: від легкого туману до зливи, від блиску мокрого асфальту до крапель на склі

Про івент

Щоб 3D-модель добре працювала в ігровому рушії, її потрібно правильно «зібрати».

На цьому вебінарі ти пройдеш шлях від форми до чистої топології та коректної UV-розгортки.


Ментор покаже весь процес на практиці: створимо нескладну модель іграшкового ведмедика, перерахуємо полігони, зробимо акуратну UV-розгортку та підготуємо модель до фарбування прямо у Blender.

Тема буде частково корисна і традиційним художникам, але найбільше підходить для цифрових митців та тих, хто опановує 3D.

Програма курсу

Деталі

⏰ Коли: 5 грудня о 19:00

 

💰 Вартість: безоплатно

 

👨🏻‍🎨 Програми та інструменти ментора: Blender 4.5 LTS

 

🎨 Що можуть використовувати учасники:  Blender 4.5 LTS, за бажанням — графічний планшет

 

💻️ Технічні вимоги:

Будь-який ПК, який відповідає мінімальним вимогам Blender:

Minimum: Windows 8.1 (64-bit), CPU 4 cores (SSE4.2), 8 GB RAM, GPU 2 GB VRAM, OpenGL 4.3

Recommended: Windows 10/11, CPU 8 cores, 32 GB RAM, GPU 8 GB VRAM

 

🖌️ Необхідний рівень: початковий і середній рівень

Що ти отримаєш від вебінару:

  1. Розуміння принципів топології та побудови силуету

    01
  2. Базові навички створення UV-розгорток

    02
  3. Готову просту модель для портфоліо або подальшої практики

    03

Запис на івент