Про івент
Кліше — це не завжди погано. На цьому вебінарі поговоримо про те, чому навіть знайомі сюжетні прийоми можуть працювати на користь історії, якщо застосовані свідомо. Ти дізнаєшся, як перетворити передбачувані ходи на інструмент, що допомагає гравцю швидше зануритися в сюжет і повірити у світ гри.
Розберемо найпопулярніші сюжетні схеми в іграх: від «вибраного героя» до «зради ближнього», зрозуміємо, коли вони працюють, а коли — викликають іронічне «це ж було вже». Також обговоримо, як грамотно балансувати між знайомими мотивами та оригінальністю, щоб історія виглядала живою, а не шаблонною.
Вебінар буде цікавий геймдизайнерам, сценаристам, наративним дизайнерам та всім, хто створює історії для ігор. А також тим, хто думає над створенням власної повноцінної гри, але вагається яким прикладам сюжетних ходів варто наслідувати.
Програма курсу
Що ти отримаєш від вебінару:
-
Дізнаєшся про стандартні сюжетні ходи, які спрощують життя наративного дизайнера.
01 -
Навчишся використовувати їх грамотно, щоби тебе не звинуватили в клішованості.
02 -
Зрозумієш, чому ті стандарти, які працюють в іграх, не працюватимуть в літературі й навпаки.
03 -
Зважиш всі «за» та «проти» використання типових сюжетних ходів.
04