- Головна /
- Івенти в Artcraft CG School /
- Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо
Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо
Вміння створювати ефективні етюди є важливим як для традиційного, так і для цифрового митця. Адже локація чи пейзаж починається з 2-3 тонів та основних фігур, які створюють фундамент для подальших кроків — композицію.
Тому на вебінарі ми познайомимося зі швидкими ескізами в мініатюрі, розглянемо інструменти, прийоми та приклади композиції, а після — перейдемо до практики. Будемо опановувати техніки швидкого створення thumbnails для пейзажів і фентезійних локацій. Далі оберемо найвдаліші ескізи та деталізуємо їх. Поговоримо і про можливість перенесення традиційних начерків у цифровий формат!
І нарешті — трохи розкажемо тобі про наш новий курс з дизайну оточення!
Кому буде цікаво?
Цифровим та концепт-арт художникам, ігровим дизайнерам з базовими знаннями цифрового малювання, зацікавленим в створенні пейзажів та локацій для: ігор, ілюстрацій, анімацій тощо.
Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!
Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.
Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.
Зустрінемося на навчанні!