1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо
Артем Гусак
120 із 200
місць залишилось

Thumbnails в дизайні оточення: що це, як працює та чому важливо

Вміння створювати ефективні етюди є важливим як для традиційного, так і для цифрового митця. Адже локація чи пейзаж починається з 2-3 тонів та основних фігур, які створюють фундамент для подальших кроків — композицію.

Тому на вебінарі ми познайомимося зі швидкими ескізами в мініатюрі, розглянемо інструменти, прийоми та приклади композиції, а після — перейдемо до практики. Будемо опановувати техніки швидкого створення thumbnails для пейзажів і фентезійних локацій. Далі оберемо найвдаліші ескізи та деталізуємо їх. Поговоримо і про можливість перенесення традиційних начерків у цифровий формат!

І нарешті — трохи розкажемо тобі про наш новий курс з дизайну оточення!

Кому буде цікаво?

01.

Цифровим та концепт-арт художникам, ігровим дизайнерам з базовими знаннями цифрового малювання, зацікавленим в створенні пейзажів та локацій для: ігор, ілюстрацій, анімацій тощо.

Розгорнути
Твій ментор:
03.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!