Створення ігор на Unity online

01.
  1. Головна  / 
  2. Online курси в ArtCraft CG school  / 
  3. Створення ігор на Unity

Навчись створювати власні повноцінні ігри

Про курс
Про курс
10
тижнів
навчання
16
насичених
занять
32
години
програми
ДИВИСЬ БЕЗПЛАТНИЙ УРОК

Ти познайомишся ближче з викладачем, дізнаєшся до чого готуватися на курсі та навіть зможеш попрактикуватись.

Отримати урок

Створити власний ігровий світ просто: потрібно мати мрію та опанувати Unity. І якщо ти тут, то перше вже маєш. А ми допоможемо з другим!

Почнемо навчання зі знайомства з Unity: базові функції, принципи роботи, інтерфейс. Ти дізнаєшся про ігри, які були зроблені на цьому рушії, навчишся створювати об’єкти, працювати з фізикою в програмі, скриптами та багато іншого.

Потім перейдемо до програмування на C#: опануємо базу, познайомимось зі змінними, масивами, методами, типами даних. Навчимося анімувати об’єкти, створювати зацикленість, послідовність, тригери. Охопимо і тему штучного інтелекту! Адже ворог у нашій грі буде керуватися саме ШІ. А також попрацюємо з 3D, UI-дизайном, генерацією світу та навіть створимо магазин скінів!

До речі, на Unity створено приблизно 50% усіх мобільних ігор, а кількість вакансій «розробник Unity» постійно зростає.

Найближчий набір

30 травня
старт
17 із 20
місць залишилось
19:00 21:00
час занять
ЩО ТИ ОТРИМАЄШ ВІД КУРСУ?
Опануєш інтерфейс та основні функції Unity
Навчишся створювати власні повноцінні ігри
Ознайомишся з основами програмування на C#
Зможеш розробляти базовий ШІ
Освоїш роботу як з 2D, так і з 3D-графікою
ЩО МИ ВИВЧАЄМО НА ЗАНЯТТЯХ?
  • 1 Тиждень 1. Вступ
    • ● Що таке Unity, інтерфейс програми
      ● Ігровий об'єкт, спрайти, компоненти, скрипти
      ● Робота та використання сцен
      ● Як працює фізика та гравітація в Unity, що таке колайдер та Rigidbody
  • 2 Тиждень 2. Програмування на C#
    • ● Змінна, оператор, метод
      ● Зв'язок Unity та Visual Studio
      ● 4 основних типи даних: int, float, bool, string
      ● Основи програмування на C#
  • 3 Тиждень 3. Анімація
    • ● Основні правила побудови кліпу: зацикленість, послідовність, однакові проміжки часу між кадрами
      ● Тригери. Як створити, працювати з ними в коді
      ● Основні типи колайдерів на об'єкті
      ● Розбір системи тегів
      ● Використання Physic material 2D
  • 4 Тиждень 4. Штучний інтелект
    • ● Розробка базового ШІ
      ● Створення ворога, який керується за допомогою ШІ
      ● Система ходьби по точках, Vector3.MoveTowards
      ● AddForce та OnCollisionEnter2D, рестарт рівня з SceneManager
      ● Розробка можливостей головного персонажа
      ● Підключення анімації до ворога
  • 5 Тиждень 5. UI та система мотивації гравця
    • ● Створення монеток та спеціальної змінної Coins
      ● Впровадження декількох рівнів та порталу, який завантажує наступний рівень
      ● Розширення монітора і його вплив на інтерфейс
      ● Головне меню, білд
  • 6 Тиждень 6. Робота з 3D
    • ● Сайти з 3D-графікою, формати моделей для Unity, імпорт в програм
      ● Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
      ● Контролер персонажа та камери з мобільним керуванням
      ● Підключення підготовлених анімацій до Velocity
  • 7 Тиждень 7. Генерація світу
    • ● Як працюють цикли. Для чого вони потрібні
      ● Що таке префаб, метод Instantiate
      ● Генерування та рандомізація платформ, Random.Range
      ● Смерть гравця за допомогою перешкод, реалізація простим скриптом
      ● Система рахунків та рекордів
  • 8 Тиждень 8. Магазин скінів, звуки, мобільний білд
    • ● Верстка магазину скінів, робота з Grid Layout Group
      ● Скріпти перевірки наявності скінів, монеток, купівлі
      ● Що таке Audio Source, які формати звуку підходять для Unity
      ● Налаштування звуків під дії гравця
      ● Мобільний білд: базові налаштування, формати
Роботи студентів
02.
Створення ігор на Unity — ArtCraft CG School
Створення ігор на Unity — ArtCraft CG School
Створення ігор на Unity — ArtCraft CG School
Створення ігор на Unity — ArtCraft CG School
Створення ігор на Unity — ArtCraft CG School
Створення ігор на Unity — ArtCraft CG School
ТВІЙ ВИКЛАДАЧ
03.
Владислав Литвинов

Привіт-привіт!

 

Я Unity Developer, розробляю власний проєкт — велику 2D RPG гру у відкритому світі в середньовічному сетингу. Реліз планується навесні 2024 року. Починав 2016-го з Game Maker Studio, після чого 3 роки був інді-розробником. За 7 років працював у студіях, на фрилансі й навіть створив власну команду.

 

У квітні 2022-го побудував навчальний проєкт і випустив понад 300 студентів. Разом з ArtCraft створив курс із розроблення ігор на Unity. Велкам!

ОСОБЛИВОСТІ КУРСУ
Зворотний зв'язок

Такого не знайдеш в уроках на Youtube. Ми використовуємо програму Discord — під час занять ти можеш ставити питання викладачу і одногрупникам як в текстовому, так і в голосовому форматі. В такому ж режимі вчитель розбере твоє домашнє завдання і ти не залишишся без поради.

Інтенсиви

Кожен курс в Art Craft насичений цікавими кейсами, прикладами та практикою в тісній взаємодії з викладачами. І при цьому навчання триває не більше трьох місяців.

Записи занять

Захворів і не зміг бути присутнім на уроці? Раптово з’явилися проблеми з інтернетом? От халепа! Але хвилюватися через пропуск навчання немає причин — записи занять доступні усім студентам. Переглядай матеріали уроку в будь-який час.

Керуй своїм часом

Аби відвідати заняття, тобі не потрібно нікуди їздити. Час, який ти міг витратити на дорогу, використовуй на виконання домашнього завдання. Студенти нашого онлайн-курсу встигають зробити більше!

Власна LMS платформа

Для якісного навчання не потрібно використовувати багато софтів! Ми розробили власну платформу для студентів, де будуть усі твої навчальні матеріали, домашні завдання та записи рев’ю. А також тут відбувається комунікація з командою ArtCraft.