1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки
Антон Леонов
65 із 200
місць залишилось

Створюємо геймреді пропс на прикладі бочки

Повноцінний пайплайн створення асету для гри рівня ААА: який він?

Ментор поділиться власним поглядом на асети та тим, як він їх робить. Антон Леонов приділить багато уваги саме рефам та текстурам, тому що більшість новачків їх недооцінює.

Ось наш план на цю зустріч: Почнемо з обговорення референсів: навіщо добирати референси та як це треба робити. Зробимо high poly та low poly моделі. Далі виконаємо UV. Насамкінець запечемо модель і накладемо на неї текстури.

Для практики на ефірі тобі знадобиться будь-який софт для 3D моделювання, наприклад Blender, Maya чи 3D'sMax, а також Substance Painter для роботи з текстурами.

Кому буде цікаво?

01.

Junior та Middle спеціалістам: Environment Artist, Prop Artist, Asset Artist.

Розгорнути
Твій ментор:
03.
Антон Леонов

Вітаю!

Я Senior Environment Artist, Team Lead, в індустрії більше ніж 8 років, працюю в одній із найвідоміших європейських студій.

Пройшов шлях від невеликих проєктів до ААА-ігор, моделював для Call of Duty: Black Ops 4, Control, Overkill's: The Walking Dead, World of Tanks, War Thunder у Room 8 Studio.

 

Якщо ти мрієш працювати в продуктовій студії, приходь на курс, усього навчу ;)