1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Основи ліплення стилізованого 3D-персонажа в ZBrush
Макар Малицький
120 із 200
місць залишилось

Основи ліплення стилізованого 3D-персонажа в ZBrush

Вебінар Макара зосереджений на анатомії стилізованих героїв, включаючи створення власного персонажа в ZBrush, розробку одягу та волосся, та формування особистого стилю. Практична частина включає роботу з інструментами програми, демонстрацію технік роботи та можливість відразу застосувати здобуті знання.

Вебінар призначений для митців без досвіду в 3D, 2D-концепт-художників, цифрових скульпторів-початківців та активних фахівців індустрії.

 

Що ти отримаєш від вебінару:

● Нові знання зі скульптингу стилізованих персонажів

● Розуміння анатомії стилізованих героїв

● Техніки для створення одягу, волосся і твердотілих елементів для персонажів

● Дозу натхнення для завершення своєї власної роботи

● Прокачаєш свій власний неповторний стиль

 

Твій ментор:
01.
Макар Малицький

3D-художник стилізованих персонажів, двоногих та чотирилапих створінь. Понад 14 років в індустрії, працював з iLogos, Nika Entertainment, Room 8 Studio, Legou Games, Boolat Play та Keos Masons. Своїм головним досягненням Макар вважає створення крутого плагіну для Maya — Mansur rig на основі одного з його персонажів. Персонажів ментора можна знайти на популярних 3D-стоках, серед них Artstation marketplace, CG Trader та Turbosquid. Нещодавно Макар з невеликою командою створили коротке відео для найбільшого екрана в Україні — його показують на ТЦ «Гулівер» в Києві.