1. Головна  / 
  2. Івенти в Artcraft CG School  / 
  3. Ілюзія правдивості в цифровому малюнку
Артем Гусак
115 із 200
місць залишилось

Ілюзія правдивості в цифровому малюнку

Ментор пояснюватиме, як зробити арт не тільки красивим, а й логічним та правдивим. Або ж, навпаки, як надати чистій і правильній із технічного боку роботі привабливості й виразності, щоб у глядача не виникало внутрішнього дисонансу.

Ось наш план на цю зустріч:

  1. Розібрати, як працювати зі світлом і тінню.
  2. Проаналізувати рефлекси на поверхні з огляду на оточення.
  3. Оглянути специфіку поверхонь різних типів.
  4. Зрозуміти, як та де можна творчо «обманути», щоб глядач повірив.

 

Твій ментор:
01.
Артем Гусак

Привіт, друзі, я Артем ArtCraft!

 

Накопичив «трохи» досвіду й хочу з вами ним поділитися, адже в індустрії (страшно й уявити) вже 17 років, а то й більше: малюю графіку для ігор, роблю цифрову скульптуру, займаюсь 3D-моделюванням та концепт-артом. І звісно, постійно тримаю себе в тонусі, працюючи артлідом й артдиректором.

 

Також не лише викладаю понад 10 років, але є і автором посібників та багатьох курсів ArtCraft і лектором вебінарів.

 

Зустрінемося на навчанні!

Що ти отримаєш від воркшопу:

Відчуватимеш межі де, як і для чого можна перебільшити, «обманути» залежно від завдання та стилю.

Матимеш чек-ліст для перевірки власних робіт.

Розумітимеш основні фактори, які впливають на привабливість і правдивість арту.